Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v krásné přírodě rezervace Rejvíz: útulný pokoj, jídlo a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co možná nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezervace@dovolenarejviz.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Případné dotazy směřujte na tel. +420 774 997 084.
- Děti do 1,9 let s rodiči na lůžku a bez služeb: zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky: 80 Kč/noc
- Jedno dítě do 11,9 let na přistýlce a se snídaní: 300 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, můžu si kopit v období 28.8.-30.8.2020 dva vouchery? Jely by
s námi vnoučata. Děkuji za odpověď.
Andělová
Dobrý den, Eliško, bohužel v tento termín nelze zakoupit více než 1 voucher :) Pěkný den
Mám zájem o rezervaci v době od 24.8–26.8.2020 jeden pokoj
s manželskou postelí.Je ještě něco volného?
A taky bych ráda využila polopenze.V nabidce vidím jen snídaně. Děkuji
za info.Kaplánková
Dobrý den, Renato :) termín vidím jako volný. Ohledně manželské
postele je dobré si dostupnost ověřit předem u hotelu a poté to uvést do
poznámky při rezervaci. Polopenzi v nabídce nemáme. Je třeba se na této
možnosti také domluvit přímo s provozovatelem.
Kontakt je email info@pensionorlik.cz nebo
tel. +420 774 997 084. Pěkný den :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli se pokoj na ilustračních fotografiích shoduje s pokojem, do kterého bychom byli ubytováni, tzn. je v pokoji manželská postel? Předem děkuji za odpověď :)
Krásný den, Lucie,
ano, pokoje se shodují s nabídkou u nás. V případě, že budete
požadovat manželskou postel či oddělená lůžka, doporučuji si ověřit
kapacitu dodatečně ještě před nákupem u hotelu.
Děkuji a přeji krásný den, Mikoláš!
Dobrý den , je někde v okolí dětské hřiště ? Děkuji za info Stonisova
Dobrý den, Veroniko :) ano, v areálu u penzionu najdete i venkovní dětské hřiště. Pěkný den :)
Dobrý den, začátkem roku přítel pan Štípský zakoupil voucher na Slevomatu na pobyt u vás. Pobyt měl být 20.3.-22.3. Koronavir to překazil a nyní když vidíme že je pobyt u vás opět v nabídce tak se pokoušíme svůj voucher uplatnit a zatím marně. Dostali jsme od vás jedinou odpověď že se brzy ozvete a vyřešíme to. Pojem brzy znamená pro každého něco jiného a my čekáme už zase měsíc. Psali jsme že bychom rádi jeli v září a to kdykoli. Můžete nám prosím odpovědět a nabídnout nějaký termín a nebo vrátit peníze? Děkuji za odpověď JIří Štípský a Hana Marková
Dobrý den, Hano, obraťte se na nás prosím na e-mailu podpora@slevomat.cz, kde vám kolegové rádi pomohou celou situaci vyřešit, jistě společně řešení najdeme :) Pěkný den
Dobrý den ,jde pres voucher objednat pobyt pro 2 dospělé a dvě deti 3 a 11let?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Gabrielo, v pokoji je k dispozici pouze jedna přistýlka. Pěkný den
Zdravím, je zde možno bezpečně uskladnit vlastní kola? Díky za info, Navrátilová
Dobrý den, Marto :) ano, součástí penzionu by měla být i kolárna pro uložení vlastních kol. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, je možné zakoupit poukaz bez datumu, chci to věnovat jako dárek. Děkuji
Dobrý den, Veroniko, je mi líto, ale u této nabídky je možná pouze rezervace online. Pěkný den
Dobrý den, je možné ubytovat i středně velkého psa (30 kg)? Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den, Dominiku, domácí zvířata jsou možné za příplatek 150 Kč/noc po předchozí domluvě s penzionem :) Pěkný den
Dobrý den, můžu si pobyt prodloužit zakoupením dvou voucherů? Děkuji za odpověď. Minaříková
Dobrý den Zdeňko, vše je na domluvě s penzionem. Pokud bude mít penzion dva termíny po sobě jdoucí volné, je možné takto využít. Zasílám kontakt na penzion: +420 774 997 084, info@pensionorlik.cz.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možno v penzionu Orlík zakoupit večeři, je v něm restaurace? Nebo je možnost stravování někde v okolí? Nedočetla jsem se tuto informaci nikde. Děkuji za odp.
Dobrý den, Zuzano :) restaurace se nachází v nedalekém hotelu Franz (200 m), kde si jistě můžete zakoupit i večeře. Pěkný den :)