Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Privátní wellness pro dva: 1,5–3 h nebo rovnou celá noc s romantickým balíčkem
Hodnocení podniku Hotel Heinz Dobříš - Wellness suite
Vynikajici
vše v naprostém pořádku 100% spokojenost
Kvalita služby i vybavení bylo naprosto v pořádku. Čisté prostředí, moc pěkně a vkusně zařízeno…👍
Všechno bylo perfektní, ráda se tam opět vrátím
Obrovsky děkujeme za zpětnou vazbu, máme z ní obrovskpu radost! Krásný den.
S přítelem jsme měli zakoupenou celou noc pobytu v tomto pokoji. Hledání parkoviště bylo trochu složitější, ale po telefonu nás poté paní navedla bez problému. Přístup personálu skvělý. Slečny byly milé, vše nám vysvětlily. Atmosféra pokoje byla úžasná. Všude zapálené svíčky, poházené lístky růží. Ovoce na stole bylo čerstvé. Celou noc jsme si užili a není nic co bychom vytkli.
Mnou požadovaný termín byl obsazen, byl jsem požádán, ať pošlu svou e‑mailovou adresu, že mi na ní přijdou volné termíny v následujících dnech. Bohužel nic nepřišlo, takže jsem opět volal a potom už jsme termín domluvili. Jinak prostředí v pohodě, ale i takovéhle drobnosti dokáží pokazit celkový dojem.
Bylo by třeba lépe označit přístup k místu, nevchází se přes recepci hotelu, ale zezadu od parkoviště. Květiny byly povadlé a ovoce na míse nebylo úplně čerstvé.
Vážený pane,
po Vašem pobytu jsme Vám volali a říkal jste, že se Vám u nás líbilo a vše bylo v pořádku. O dva dny později jste změnil názor?
Protože máme pro naše stálé zákazníky lepší ceny, nabídly jsme Vám, že Vám do emailu zašleme slevový poukaz a Vy jste na to odpověděl, že moc děkujete, že ho určitě využijete, protože jste si pobyt moc užili a dorazíte zas. Nadiktovali jste nám Váš email a my jsme Vám slevový poukaz odeslaly. A o dva dny později náš podnik nedoporučujete.
Květiny ve vysoké teplotě při vysoké vlhkosti zvadnou i do hodiny, ale když je dáte ven, vzchopí se. Z toho důvodu jsme květiny dávali až při odchodu. Ale na základě stížnosti tady na slevomatu, kdy paní odešla dřív a stěžovala si, že nedostala květiny, protože jsme dřívější odchod nečekali a během pobytu recepci opouštíme z důvodu diskrétnosti, jsme tedy přesně dle jejího popisu začali dávat květiny tak, jak zde ve své stížnosti žádala. Upozorněnovali jsme, že holt během pobytu zvadnou. Takže jsme Vám dali růži na postel a další dvě do vázičky vedle, přesně dle předchozí stížnosti. Nerozumím úplně tomu, jak byste růže chtěli dostávat. Když Vám je dáme na konci pobytu, tak, aby byly čerstvé, píšete nám, že nedoporučujete náš podnik. Zařídíme se podle toho a růže dáváme, dle stížnosti, přesně tak jak si žádáte s upozorněním, že po Vašem pobytu již nebudou vypadat čerstvě. A opět píšete, že nedoporučujete náš podnik.
Ovoce kupujeme každý den čerstvé a nevím, co jste na něm našel. Mne to obrovsky mrzí, když člověk dělá svou práci poctivě a pak se dozvídá o sobě tyhle pomluvy. Anebo sem dejte fotografii, abychom alespoň viděli, že tomu tak opravdu bylo.
Vstup je ze dvora buď skrze pasáž Heinz anebo autem z ulice Za Poštou. Na označení pracujeme. V tom máte pravdu. Ale všem, kteří uvedou číslo voláme předem anebo zasíláme sms s popisem cesty.
Za špatnou komunikaci se omlouváme, máme vrchol sezony a denně nám volá kolem sedmdesáti lidí. Je možné, že někdo z nás Vám opomněl zavolat, ale jak píšete, svou chybu jsme napravili.
Jako u předchozí stížnosti se opět jedná o 90min pobyt. Jsem ráda, že jsme se rozhodli tuto nabídku ukončit. Ze Slevomatu nám dorazí za Vás 850Kč, za 200Kč jsme Vám nakoupili ovoce, které zde kritizujete (jahody, banány, hroznové víno, pomeranče, hrušky, jablka a mango), za 150Kč jste měli Bohemia 0,75litru Sekt, za 240Kč jste měli 3x 80cm růže, za 80 Kč jste měli 100gramů oříšků, když zaplatíme úklid, napuštění 300 litrů čerstvé vody, proud na ohřev vířivé vany a saunu, jsme ve ztrátě. Mysleli jsme, že když budeme dělat svou práci poctivě, vybudujeme si dobré jméno. Bohužel vidím, že čím více se snažíme, tím horší je odezva u těch nejlevnějších pobytů. Je to opravdu nehezký pocit.
Lidé jako Vy, kteří hledají na co by si mohli stěžovat, nic neocení a zbytek si vymyslí nebo okopírují z předchozí špatné recenze nám berou veškerou radost a nadšení z práce.
S pozdravem,
Vladislava Adamenková
Skvělý přístup personálu, skvělá výřivka a sauna, nádherný pokoj a vynikající snídaně za příplatek. Za tu cestu to stálo.
PERSONÁL BYL OCHOTNÝ A MILÝ.PODNIK JAKO TAKOVÝ BEZVADNÝ, ALE CHVILKU JSME HO HLEDALI, PROTOŽE JE ZASTRČENÝ V NITROBLOKU. PERLIČKU, KTEROU JSEM OBJEDNALA BYLA FAJN.HLAVNĚ JSME SI S MUŽEM HEZKY ODPOČINULI.
Vše bylo hezky přichystané. Dostali jsme všechno, co bylo uvedeno ve voucheru. Paní majitelka den před tím volala, že nás nebude mít, kdo ubytovat a vše mi dopodrobna vysvětlila, takže nebyl žádný problém.
Pro mě studená voda ve vířivce.
.
.
Všechno pěkné, podle fotek a popisu, příjemné prostředí i obsluha. Určitě jsme tam nebyli naposledy. Fajn byla i plně vybavená koupelna.
Byl trochu problém místo najít, ale rychlý telefonát všechno vyřešil :)
Vše naprosto v pořádku, vše bylo super jako na fotkách. Určitě se zase vrátíme. A ne jen jednou.
Dokonalý relax v klidu a bez lidí.
Naprostá spokojenost.
Určitě znovu využijeme.