Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Poctivý a čerstvý kebab v tortille či s hranolky v nově otevřeném bistru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Voucher předložte obsluze
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
včera jsem byl na místě v čase 19:30 a bylonavzdory uvedené otvírací době zavřeno, naděje na tortilly k večeři padla, podle náhodné kolemjdoucí to není náhoda a bistro na to v poslední době doslova sere… jak to bude slevomat řešit?
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a prosím, abyste se obrátili na
naší zákaznickou péči na tel. +420 222 745 354, kde s Vámi situaci
dořešíme.
Hezký den, Gabča. :)
Je opravdu s podivem přístup slevomatu. Několik týdnů problémů a nabídka se stále prodává. Není to podvod?
Dobrý den :) Jak jsme společně již řešili – skutečně se o podvod nejedná. Děláme, co je v našich silách, aby se celá situace vyřešila :) Pěkný den
Tak jsem bohužel také naleťel, je 30.12. 20:00 a zavřeno, takže žádné zdravotní důvody, prostě si pán otevírá jak chce a podle sousedního bistra spíš nechce. Co mě ale překvapuje, je přístup Slevomatu, který pouze bezradně dokola píše, že zjišťuje otevírací dobu, ale že má za tuto frašku spoluodpovědnost neřeší…
Dobrý den, Martine :) Děkujeme za Vaší zprávu! Pochopitelně se snažíme celou situaci řešit :) Obraťte se prosím na naši zákaznickou péči na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354, kde s Vámi kolegové situaci vyřeší :) Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost. Pěkný den
Dobrý den, dnes mělo být otevřeno, jak zde píšete, ale nebylo.
Dobrý den :) Velmi se omlouváme za vzniklou situaci a komplikace. Bohužel jsme tuto informaci dostali od poskytovatele, nyní se snažíme získat více informací, kdy bude možné voucher uplatnit. Obraťte se prosím na naši zákaznickou péči na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354, kde s Vámi kolegové situaci vyřeší :) Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost. Pěkný den
Dobrý večer, prosím, je reálné někdy uplatnit …..? 2× jsem se pokusila a vždy zatažené rolety. Nejsem z Prahy, tedy nemohu běhat každý den. Díky za informace.
Dobrý den, Aleno :) velmi se Vám omlouvám za nastalou situaci, kterou se snažíme řešit. Bohužel provozovatele se nám v současné době nedaří kontaktovat, abychom měli více informací. V případě zájmu ohledně Vašich voucherů kontaktujte naše zákaznické oddělení na mailu podpora@slevomat.cz nebo na tel. 222 745 354, kde s Vámi záležitost dořešíme. Znovu se Vám velmi omlouváme. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den,
opět bylo zavřeno. Prosím, o vratku. Již nevyužiji. Děkuji.
Dobrý den, Romčo :) Voucher jsem Vám samozřejmě stornovala a kredity můžete nalézt na svém profilu :) Pěkný den
Dnes 28. 12. v 16 hodin zase zavřeno. Ani třetí pokus tedy nevyšel. Toto je opravdu velmi arogantní přístup k zákazníkům.
Dobrý den, Karle :) moc nás tato situace mrzí a snažíme se ji řešit. Bohužel s provozovatelem se nám nyní nedaří spojit, abychom měli více informací. V případě zájmu kontaktujte naše zákaznické oddělení na mailu podpora@slevomat.cz nebo na tel. 222 745 354, kde s Vámi záležitost dořešíme. Ještě jednou přijměte naší omluvu. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, také potvrzuji že dnes bylo zavřeno, přesto že zde je
uvedeno že má být otevřeno.
Telefonovali jsme na číslo uvedené na voucheru, ale telefon nikdo nebral. Tak
se chci zeptat, bude otevřeno alespoň zítra 28,12,? Nejsem Pražák a nebudu
už mít šanci do 29.2.20 jídlo vyzvednout. Jirka
Dobrý den, Jirko :) Bohužel se nám také nedaří dovolat a zajistit pro Vás informace o tom, kdy bude možné vouchery využít. Velmi se za vzniklou situaci omlouváme! Obraťte se prosím na naši zákaznickou péči na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354, kde s Vámi kolegové situaci vyřeší :) Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost. Pěkný den
Dobry den,potvrzuji,ze 27.12. v 18hod.zavreno
Dobrý den, Petře :) moc se omlouváme za nastalou situaci. Velmi nás to mrzí a snažíme se jí řešit. Nedaří se nám nyní vůbec spojit s provozovatelem, abychom Vám mohli poskytnout lepší info o platné otevírací době. Moc se vám ještě jednou omlouváme. V případě zájmu kontaktujte naše zákaznické oddělení na mailu podpora@slevomat.cz nebo na tel. 222 745 354, kde s Vámi záležitost dořešíme. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, dnes v pátek 27,12, jsem byl u vaší provozovny ve Strašnicích a bylo zavřeno. Přitom jsem zde dopředu dotazoval zda bude otevřeno, protože nejsem z Prahy. Toto jednání je velmi nesolidní!!!!!!! Bruno Jareš
Dobrý den, Bruno :) Přijměte prosím naši omluvu, velmi nás Vaše zkušenost a zbytečná cesta mrzí. V tuto chvíli nemáme informace, jak a kdy bude možné vouchery využít. Obraťte se prosím na naši zákaznickou péči na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354, kde s Vámi kolegové situaci vyřeší :) Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost. Pěkný den
23.12. mělo být otevřeno, opět zavřeno, telefon nikdo nebral. Co je to za nabídku?
Odpoví někdo, kdy bude skutečně otevřeno. Zajímá Slevomat jeho nabídka? Nebo se jedná o novou loterii?
Dobrý den :) Samozřejmě nás nabídka zajímá a pokoušíme se získat informace, kdy bude otevřeno, bohužel se nám to zatím nedaří. Jakmile budeme mít více informací, budeme zde všechny zákazníky informovat. Děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost. Přejeme moc pěkný den :)
Dobrý den, prosím, o sdělení kdy bude otevřeno. Otevíračka na voucherech se liší od skutečné provozní doby. Bylo zavřeno.
Dobrý den, Romčo :) moc se omlouváme za nastalou situaci, která nás velmi mrzí. Bohužel v současné chvíli nevíme více informací jako kdy bude otevřeno. S provozovatelem se nám nedaří nyní vůbec spojit. V případě zájmu kontaktujte naše zákaznické oddělení na mailu podpora@slevomat.cz nebo na tel. 222 745 354, kde s Vámi záležitost dořešíme. Ještě jednou se moc omlouváme. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý večer, chtěl jsem uplatnit kupón, ale bylo zavřeno. Dle informací mělo být otevřeno. Děkuji za informaci.
Dobrý den, Miroslave :) Omlouváme se za komplikace, Vaše zkušenost nás moc mrzí. Bohužel se nám nedaří prozatím ověřit informaci, kdy bude možné vouchery uplatnit. Obraťte se prosím na naši zákaznickou péči na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354, kde s Vámi kolegové situaci vyřeší :) Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost. Pěkný den
Voucher zakoupen dnes ráno po přečtení že je dnes otevřeno.Nebylo.Jak je vidět, obvyklá praxe.vzhledm k tomu že nejsem z Prahy,zbytečná cesta.
Dobrý den, Martino :) moc se omlouváme za nastalou situaci, která nás velmi mrzí a opravdu se ji snažíme řešit. V případě zájmu ohledně Vašich voucherů kontaktujte naše zákaznické oddělení na mailu podpora@slevomat.cz nebo na tel. 222 745 354, kde s Vámi záležitost dořešíme. Bohužel v současné chvíli nevíme více informací jako kdy bude otevřeno. Ještě jednou se moc omlouváme. Pěkný den Lukáš :)
Sobota 19:00 opět zavřeno
Dobrý den, Jakube :) Velmi nás mrzí Vaše zkušenost a omlouváme se za ni. Bohužel v tuto chvíli nemáme informace, zda a kdy bude otevřeno. Obraťte se prosím na naši zákaznickou péči na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354, kde s Vámi kolegové situaci vyřeší :) Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost. Pěkný den
Dobrý den, nemůžu se k vám dovolat, telefon nikdo nezvedá.
Beru rodinu příští týden do Prahy, tak by mě taky zajímalo jestli bude
otevřeno alespoň v pracovní dny a jak? Děkuji za odpověď vaši nebo
SLEVOMATU.
Dobré ráno, Jiří :) otevřeno bude ve dnech 23.12., 27.12., 28.12. a 30.12. dle otevírací doby pro jednotlivé dny (Po-Pá 10:30 – 21:30 a So – 12:00 – 21:00) Přeji pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, jak bude otevřeno v týdnu od 23.-28.12.2019?
Děkuji
Dobrý den, Bruno :) otevřeno bude ve dnech 23.12., 27.12., 28.12. a 30.12. Přeji pěkný den Lukáš :)
Ok, zase zavřeno. Super.
Dobrý den, Víte, zavřeno bylo neplánovaně ze zdravotních důvodů, za což se majitel velmi omlouvá. Až si přijdete voucher uplatnit, čeká na Vás malá pozornost jako kompenzace za nepříjemnosti. Pěkné svátky
V úterý 17.12. ve 12:20 opět zavřeno. Může někdo odpovědět kdy bude vůbec otevřeno?
Dobrý den, Martine, zavřeno bylo neplánovaně ze zdravotních důvodů, za což se majitel velmi omlouvá. Až si přijdete voucher uplatnit, čeká na Vás malá pozornost jako kompenzace za nepříjemnosti. Pěkné svátky Janča
Dnes v úterý 17.12. ve 14:43 a roleta zatažená – zavřeno :(
Jak to funguje? Mám několik voucherů a bude někdy šance je uplatnit?
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/79330175_10218633235695064_4136945764028907520_o.jpg?_nc_cat=107&_nc_ohc=uxni3duN3MIAQmz_Bl22G8bcT2MawLVkR6vhM5WAs0T0mmWNsF8ZuCwPQ&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=02c4e4360c6ab7d4d99881402f940fda&oe=5E74E0E5
Dobrý den, Lukáši, zavřeno bylo neplánovaně ze zdravotních důvodů, za což se majitel velmi omlouvá. Až si přijdete voucher uplatnit, čeká na Vás malá pozornost jako kompenzace za nepříjemnosti. Pěkné svátky Janča
Již podruhé jsem chtěl uplatnit voucher, a znovu bylo zavřeno (sobota v 16 hodin). Funguje vůbec tenhle podnik, a pokud ano, je otevírací doba prostě náhodná?
Dobrý den, dnes jsem chtěl ve 12 hodin uplatnit voucher, ale bylo zavřeno, zatažená roleta. Uvádíte otevírací dobu od 11:00 (na FB je uvedeno od 10:30), ale ani v poledne jsem nepochodil a místo oběda mi zbyl kus papíru. Jak je teda otevřeno? Než ohodnotím 1*, tak bych rád vysvětlení.
Dobrý den, Karle, zavřeno bylo neplánovaně ze zdravotních důvodů, za což se majitel velmi omlouvá. Až si přijdete voucher uplatnit, čeká na Vás malá pozornost jako kompenzace za nepříjemnosti. Pěkné svátky Janča
Dobrý den, dnes bylo zavřeno.Co se děje? prosím o vysvětlení. Děkuji
Dobrý den, Natálie, zavřeno bylo neplánovaně ze zdravotních důvodů, za což se majitel velmi omlouvá. Až si přijdete voucher uplatnit, čeká na Vás malá pozornost jako kompenzace za nepříjemnosti. Pěkné svátky Janča
Dobrý den,smí se k vám prosím i se psem? Děkuji Tereza
Dobrý den, stánek je venku, takže určitě můžete přijít i s pejskem. :) S přáním krásného dne Janča :)
Dobrý den,
vouchery na malé tortilly jsou jiz vyprodány. Doplní se ještě?
Rada bych zakoupila pro celou rodinu, ale nestihla jsem :(
Děkuji!
Dobrý den Martino, pokud myslíte
1× Tortilla Shawarma mini (250 g)
maso, zelenina, dresing .
tak již jsou opět v nabídce :)
S přáním krásného dne Janča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na skutečnou otevírací dobu podniku. Už jsem tam byl 2× a pokaždé bylo zavřeno.
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a prosím, abyste se obrátili na naší zákaznickou péči na tel. +420 222 745 354, kde s Vámi situaci dořešíme.
Hezký den, Gabča. :)