Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jsme rodina ( 2 dospělí,1 děti 3 roky a miminko 4 měsíce
). Je možná přistýlka pro díte? A musí miminko platit poplatek 100 Kč?
Děkuji za odpověď,Nela.
Vila Terra
Dobrý den,
omlouváme se za pozdní odpověď. Při rezervaci prosíme telefonicky nebo
emailem o nahlášení přistýlky. Ne miminko platit nemusí.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsme rodina ( 2 dospělí,1 děti 3 roky a miminko 4 měsíce ). Je možná přistýlka pro díte? A musí miminko platit poplatek 100 Kč? Děkuji za odpověď,Nela.
Dobrý den,
omlouváme se za pozdní odpověď. Při rezervaci prosíme telefonicky nebo emailem o nahlášení přistýlky. Ne miminko platit nemusí.