Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Odstávka Termy Chocholowskie: Ve dnech 23. – 29. 3. bude aquapark zavřený kvůli pravidelné technické a hygienické údržbě
Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
rádi bychom jeli v neděli 15.3. na tři dny, ale v online termínech už
tato možnost není. Na stránkách hotelu ale ještě volný pokoj je. Je
možné si pobyt na tento termín ještě rezervovat?
Děkuji Markéta
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, v online termínech vidíme variantu na uvedené datum
stále aktivní :) Zkuste to ještě jednou. Pěkný den
Lucie
Dobrý den,
Volali jsme do hotelu, ale řekli nám že se máme domlouvat s vámi. Co se
týče varianty polopenze, jak je to prosím s cenou pro 5leté dítě? Je už
polopenze zahrnuta v ceně pro 2 dospělé osoby a 1 dítě (5let) v této
variantě nebo platí jen pro dospělého a dítě se musi doplácet na místě
? Popř.je možnost poloviční porce? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, cena za ubytování a stravu za dítě se Vám automaticky
spočítá v košíku, pokud dítě zadáte do objednávky. Bohužel
v balíčku nelze objednat například jen poloviční porce pro dítě.
Pěkný den
Žaneta
Dobrý den, chtěli bychom ubytování hradit z příspěvku FKSP je to
možné?
Popř. jak na to prosím? :)
Slevomat.cz
Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů.
V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je
nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu
poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod.
Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK).
Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol
dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí
být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den
Zuzana
Dobrý den, co vše obsahuje privátní wellness? děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano :) privátní wellness obsahuje vše, co wellness
veřejné, tudíž Ochlazovací káď a odpočinkovou zónu, suchou saunu,
infrasaunu i vířivku. Pěkný den Lukáš :)
Vendula Borovičková
Dobrý den,
Prosím o informaci, jak daleko je sjezdovka.
Děkuji,
V. Borovičková
Slevomat.cz
Dobrý den Vendulo,
skiareál Ski and Sun Bachledova je 22 km od hotelu. Hezký den,
Gabča. :)
Klára
Dobrý den,
z jakého důvodu uvádíte, že je hotel 4* kategorie (i v samotném
titulním nadpisu), když je hotel reálné 3*? Klamání zákazníků?
Slevomat.cz
Dobrý den, Kláro :) určitě zákazníky neklameme, hotel je skutečně
čtyřhvězdičkový. A vysoké hodnocení našich zákazníků svědčí
i vysokých kvalitách jeho služeb. Mrzí nás pokud jste nebyla spokojená Vy
se svým pobytem. Pěkný den Lukáš :)
Libor
Dobrý den,
Privatní wellnes na hodinu je v ceně pobytu jen pro jednoho cloveka anebo
pro oba.
Slevomat.cz
Dobrý den Libore, privátní wellness v ceně je pro zvolený počet lidí
ve variantě voucheru, tj. 2–4 osoby.
Hezký den, Gabča. :)
Šárka
Dobrý den, je možné u vás objednat ubytování na víkend hned
začátkem ledna? Děkuji za odpověď ☺️
Slevomat.cz
Dobrý den, Šárko :) bohužel vouchery této nabídky začínají svou
platnost až 23.2.2020. Jistě si z naší nabídky vyberete jiný pobyt,
který Vám bude lépe termínově vyhovovat. Pěkný den Lukáš :)
Dalibor
Dobrý den, termíny lze opravdu rezervovat až na rok 2020 ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Dalibore :) ano tato nabídka je koncipována až na rok 2020,
Jistě si ale můžete vybrat jinou z naší nabídky, která Vám bude
termínově lépe vyhovovat. Pěkný den Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
rádi bychom jeli v neděli 15.3. na tři dny, ale v online termínech už tato možnost není. Na stránkách hotelu ale ještě volný pokoj je. Je možné si pobyt na tento termín ještě rezervovat?
Děkuji Markéta
Dobrý den, Markéto, v online termínech vidíme variantu na uvedené datum stále aktivní :) Zkuste to ještě jednou. Pěkný den