Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Fotoobraz na malířském plátně, napnutý na dřevěném rámu

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Dagmar Šmídová

dobry den, prijem objednavek s dodanim do Vanoc byl udan 15.12.Objednala a zaplatila jsem 15.12.a ve vasem systemu mi to ukazuje prijem objednavky az 16.12.a dodani 25.12..... s darkem pod stromecek asi tedy nemam pocitat, ze? :-(

Centrum digitálních služeb Mino

Dobrý den,

Vaše obrazy jsou ve výrobě, jak bylo avizováno. Dodání má nastaven systém automaticky. Do Vánoc bude u Vás.

S pozdravem Team CDSM.cz

Ladislava Hurtová

Dobrý den, prosím v jaké kvalitě je plátno?

Centrum digitálních služeb Mino

Dobrý den,
plátno je bavlněné malířské. S pozdravem Team CDSM.cz

Martin

Nezlobte se na mě, ale rám je snad součástí plátna a obráceně. Nebo jste si snad mysleli, že mám zájem si objednat jen plátno, když je v ceně i rám?

Centrum digitálních služeb Mino

Jak jsme již psali, na atypický rozměr vocuher uplatnit nelze. V prvním dotazu jsme se prostě nepochopili a v dalším dotazu jsme si již vše vysvětlili. S pozdravem Team CDSM.cz

Martin

Děkuji za odpověď. Bylo to přesně tak, jak jsem si myslel. První odpověď neúplná a závadějící. Kdybych se podle ní řídil, zakoupil bych voucher a pak až dodatečně zjistil, že jej vlastně uplatnit nemohu, jelikož j eto atyp, na který běžně namáte rám, což jste v první odpovědi jaksi zapomněli zmínit. Obraz bych tak nakonec zaplatil 3×, prvně za zbytečně zakoupený voucher, podruhé za plnou, tedy dvojnásobnou cenu. Děkuji, ale nemám zájem.

Centrum digitálních služeb Mino

Dobrý den, v prvním dotazu jste hovořil pouze o plátně a ne o rámu. Nakonec se vše vysvětlilo v druhém dotazu. Přeji hezký den. Team CDSM.cz

Tereza

Dobrý den,
nainstalovala jsem si Váš program, ale není zde v nabídce obraz na plátně ve vel. 50×70 cm, jak tady nabízíte.
Děkuji za odpověd.

Centrum digitálních služeb Mino

Dobrý den,

aktuální šablonu musíte stáhnout za našich stránek cdsm.cz, jak to píšeme na voucheru. Objednávku na obraz můžete vytvořit i online na našich stránkách. Budeme se těšit na objednávku. Team CDSM.cz

Martin

Dobrý den,

na položenou otázku jsem bohužel nedostal odpověď. Váš editor neznám, tudíž netuším, jaké nabízí možnosti. Navíc např. vaše konkurence nemá dřevěné rámy pro libovolné velikosti, jen ty předem dané, čili i kdyby to editor umožňoval, takový obraz nevyrobí. Čili se zeptám ještě jednou a očekávám odpověď ANO/NE. Otázka: Když vyberu a zakoupím velikost 70×100 z nabídky, vytisknete mi obraz ve finále na plátno v poměru 4:3, tedy r rozměrem 70 x cca 93 cm tak, abych nemusel ořezávat či mít naopak po stranách nějaké pruhy, tedy bez foto v původní velikosti a bez úprav?

Slevomat.cz

Dobrý den Martine, na tak to specifický a konkrétní dotaz bude lepší, když budete kontaktovat přímo Centrum digitálních služeb Mino.
info@cdsm.cz
+420 474 720 154.
S přáním krásného dne Janča :)

Centrum digitálních služeb Mino

Dobrý den, máme předem dané rámy tak jako konkurence. Jestliže byste chtěl atypický obraz, také ho dokážeme vyrobit, ale nelze na něj uplatňovat voucher. S pozdravem Team CDSM.cz

Martin

Dobrý den, mám foto ve formátu 4:3. Když vyberu velikost 70×100 z nabídky, vytisknete mi jej pak ve finále na plátno v poměru 4:3, tedy 70 x cca 93 cm?

Centrum digitálních služeb Mino

Dobrý den,

fotografii vytiskneme tak, jak si jí vložíte do editoru. Jestliže nebudete chtít fotografii nějakým způsobem upravovat, uveďte tuto skutečnost do poznámky při objednávce.

S pozdravem Team CDSM.cz

Soňa

Dobry den, v pripade koupe obrazu a prostirani platim jedno postovne? Dekuji

Centrum digitálních služeb Mino

Dobrý den, objednávky automaticky slučujeme za jedno poštovné, jestliže jsou odeslány v jeden den a je v nich uveden stejný email, jinak sloučení objednávek nedokážeme zaručit. S pozdravem Team CDSM.cz

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru