Otevřené vouchery: Informace a rezervace vyřídíte na tel. +48 18 534 43 70 nebo mailu rezerwacja@hotelbania.pl (oddělení rezervací je otevřeno od pondělí do neděle od 9:00 do 21:00). Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máme zájem o pobyt 27.-30.10. Je možná změna rezervace
v případě karantény členů rodiny nebo zařazení ČR na seznam
rizikových zemí s nutností testu? Pro 4 členy rodiny by se pobyt velice
prodražil. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, v případě, že bude nutná změna rezervace, dle
podmínek je možné ji provést nejpozději 7 dnů před plánovaným pobytem
:) Samozřejmě pokud by došlo ke změnám ohledně vycestování, celou
situaci vždy sledujeme a snažíme se vždy najít řešení :) Pokud by byla
nutná změna méně než 7 dnů před plánovaným pobytem, je potřeba se
domluvit již přímo s hotelem, zda vám tuto nadstandardní změnu povolí :)
Pěkný den
Karin Ličkova
Dobrý den měl bych zájem o pobyt u Vás v termínu od 9.10 do
11.10 dva pokoje třílůžkove.V případě uzavření hranic ke možno
preblokovat pobyt nebo vrátit peníze?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky
v online rezervačním kalendáři :) Pokud dojde k uzavření hranic,
nemusíte se bát, o své peníze nepřijdete, máme vždy připraveno několik
možností řešení, kdy vybrání jiného termínu či vrácení platby jsou
také možné :) Pěkný den
Pavlína
Dobrý den, v případě pobytu na 4 dny (3 noci), kolik vstupů do Terma
Bania máme k dispozici? Především mě zajímá první a poslední
den. Děkuji
Hotel Bania**** Thermal & Ski
Witam serdecznie,
Uprzejmie informuję, iż korzystanie z Termy Bania jest możliwe zgodnie
z trwaniem doby hotelowej (od godziny 16 w dniu przyjazdu do godziny 11 w
dniu wymeldowania). Zapraszamy
Pozdrawiamy
Pavla
dobrý večer, co jsou přistýlky na pokojích (rozkládací křesla nebo
válendy?) je dostatečně komfortní pro dospělou osobu?
Hotel Bania**** Thermal & Ski
Witam serdecznie,
Posiadamy różne opcje dostawki, które są możliwe dla osób dorosłych.
Dostępność zalezy od wybranego standardu pokoju w wybranym terminie.
Zapraszamy
Jana Iberlová
dobrý den
pochopila jsem to správně, že si to v hotelu musím objednat sama? A platit
budu Slevomatu nebo přímo hotelu?
děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, ano, na Slevomatu si můžete voucher s pobytem zakoupit a sama
si poté rezervovat termín pobytu. Jediný příplatek, který není v rámci
voucheru, jsou domácí mazlíčci, ti vyjdou na 20€/noc. Hezký
den, Karel.
Petr Starý
Dobrý den,
bude tato nabídka i pro prázdnimový čas (od 1.7 – 31.8)?
Děkuji za informaci
Slevomat.cz
Dobrý den Petře, bohužel datum je pevně daný a to: Platnost 3. 5. –
28. 6. 2020 a 30. 8. – 29. 11. 2020. S přáním krásného dne
Janča :)
Kateřina Nečásková
dobrý den, prosím o informaci, zda pokoj „standart“ má nebo nemá
balkon, případně, zda ho má nějaký z těch dalších pokojů?
děkuji :-)
Hotel Bania**** Thermal & Ski
Witam,
uprzejmie informuję, że pokoje typu Standard posiadają balkony. Prosimy
o informację, że życzą sobie Państwo balkon podczas rezerwacji.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme zájem o pobyt 27.-30.10. Je možná změna rezervace v případě karantény členů rodiny nebo zařazení ČR na seznam rizikových zemí s nutností testu? Pro 4 členy rodiny by se pobyt velice prodražil. Děkuji
Dobrý den, Petro, v případě, že bude nutná změna rezervace, dle podmínek je možné ji provést nejpozději 7 dnů před plánovaným pobytem :) Samozřejmě pokud by došlo ke změnám ohledně vycestování, celou situaci vždy sledujeme a snažíme se vždy najít řešení :) Pokud by byla nutná změna méně než 7 dnů před plánovaným pobytem, je potřeba se domluvit již přímo s hotelem, zda vám tuto nadstandardní změnu povolí :) Pěkný den