Relax v rodinném hotelu: termální bazény, wellness i zábava pro děti
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den měl bych zájem o pobyt u Vás v termínu od 9.10 do
11.10 dva pokoje třílůžkove.V případě uzavření hranic ke možno
preblokovat pobyt nebo vrátit peníze?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pokud dojde k uzavření hranic, nemusíte se bát, o své peníze nepřijdete, máme vždy připraveno několik možností řešení, kdy vybrání jiného termínu či vrácení platby jsou také možné :) Pěkný den
Dobrý den, v případě pobytu na 4 dny (3 noci), kolik vstupů do Terma Bania máme k dispozici? Především mě zajímá první a poslední den. Děkuji
Witam serdecznie,
Uprzejmie informuję, iż korzystanie z Termy Bania jest możliwe zgodnie
z trwaniem doby hotelowej (od godziny 16 w dniu przyjazdu do godziny 11 w
dniu wymeldowania). Zapraszamy
Pozdrawiamy
dobrý večer, co jsou přistýlky na pokojích (rozkládací křesla nebo válendy?) je dostatečně komfortní pro dospělou osobu?
Witam serdecznie,
Posiadamy różne opcje dostawki, które są możliwe dla osób dorosłych.
Dostępność zalezy od wybranego standardu pokoju w wybranym terminie.
Zapraszamy
dobrý den
pochopila jsem to správně, že si to v hotelu musím objednat sama? A platit
budu Slevomatu nebo přímo hotelu?
děkuji
Dobrý den, ano, na Slevomatu si můžete voucher s pobytem zakoupit a sama si poté rezervovat termín pobytu. Jediný příplatek, který není v rámci voucheru, jsou domácí mazlíčci, ti vyjdou na 20€/noc. Hezký den, Karel.
Dobrý den,
bude tato nabídka i pro prázdnimový čas (od 1.7 – 31.8)?
Děkuji za informaci
Dobrý den Petře, bohužel datum je pevně daný a to: Platnost 3. 5. – 28. 6. 2020 a 30. 8. – 29. 11. 2020. S přáním krásného dne Janča :)
dobrý den, prosím o informaci, zda pokoj „standart“ má nebo nemá
balkon, případně, zda ho má nějaký z těch dalších pokojů?
děkuji :-)
Witam,
uprzejmie informuję, że pokoje typu Standard posiadają balkony. Prosimy
o informację, że życzą sobie Państwo balkon podczas rezerwacji.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme zájem o pobyt 27.-30.10. Je možná změna rezervace v případě karantény členů rodiny nebo zařazení ČR na seznam rizikových zemí s nutností testu? Pro 4 členy rodiny by se pobyt velice prodražil. Děkuji
Dobrý den, Petro, v případě, že bude nutná změna rezervace, dle podmínek je možné ji provést nejpozději 7 dnů před plánovaným pobytem :) Samozřejmě pokud by došlo ke změnám ohledně vycestování, celou situaci vždy sledujeme a snažíme se vždy najít řešení :) Pokud by byla nutná změna méně než 7 dnů před plánovaným pobytem, je potřeba se domluvit již přímo s hotelem, zda vám tuto nadstandardní změnu povolí :) Pěkný den