Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Rajská pohoda na Náchodsku: wellness, snídaně a romantická večeře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervaci pobytu proveďte co nejdříve po koupi voucheru na tel. +420 773 777 773. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Případné dotazy směřujte na e‑mail recepce@hotelrajskazahrada.cz
- V případě zájmu o masáže a zážitkové koupele se doporučuje závazná rezervace předem (z důvodu omezených kapacit hotelu).
- Upozornění:
- Pobyt nelze hradit pomocí faktury FKSP.
- Pokoje typu standard jsou umístěny ve dvoupodlažní budově bez výtahu.
- Restaurace v neděli zavírá v 19:00.
- Dítě do 3 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky: 150 Kč/noc
- Na pokoji lze mít max. dvě dětské postýlky a jednu přistýlku.
- Přistýlky/postýlky jsou na vyžádání a musejí být potvrzeny hotelem.
- Dětem do 12 let je v rámci pobytu umožněn vstup do hotelového wellness zdarma (pouze v doprovodu dospělé osoby).
- 3. osoba od 3 let na přistýlce se snídaní: 500 Kč/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
zakoupila jsem rodičům pobyt, který je platný až do 31.5.2020, tím že
budou voucher dostávat k Vánocům, tak se chci zeptat, zda máte volné
termíny v květnu?
Děkuji
Dobrý den, prozatím máme ještě několik volných termínů. Pro
konkrétní termín rezervace prosím volejte recepci na přímo. Tel.:
773 777 773.
Pěkný den.
Dobrý den,
lze si v rámci nabídky objednat i jiný typ pokoje (superior či exklisive)?
Jak se v závislosti na tom změní cena? Děkuji.
Dobrý den, určitě ano. Příplatek za pokoj Superior je 600 Kč pokoj /
noc a Exclusive 1200 Kč pokoj / noc. Pokoje Superior se nacházejí
v budově, jejíž součástí je bazén a restaurace. Pokoje Exclusive se
nacházení samostatné budově. Tyto dva objekty nejsou vzájemně
propojeny.
Pěkný den.
Dobrý den, mohla bych pobyt zaplatit fakturou? Pobyt by byl částečně hrazen z FKSP. Nesmí to být ovšem zálohová faktura. Děkuji za odpověď.
Dobrý den Dášo, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel. Krásný den, Gabča. :)
Dobrý den, je možné nabízeny pobyt objednat pro tři osoby? Děkuji
Dobrý den, jsou dvě možnosti, buď si zakoupíte dva pobytové balíčky, což určitě nebylo smyslem Vaší otázky :) a nebo si při rezervaci doobjednáte shodné služby pro třetí osobu. Předpokládáme, že by se mělo jednat o osobu ubytovanou s Vámi na pokoji. Pěkný den.
Dobrý den ,
funguje vám wellness , pára , Kneipův chodník ?? je wellness dostupné tedy
i v úterý , pokud ho čistíte? lze mít pokoj i bez střešního okna bez
příplatku??děkuji za zodpovězené všechny dotazy
Dobrý den, kneipův chodník je již zcela mimo provoz a již nebude obnoven. Pokud vše půjde podle plánu, po novém roce, bychom měli mít v provozu již jinou a hojně využívanou atrakci. Co se týče samotného Wellness centra, momentálně máme vše zcela ve funkčním provozu, leč nejsme schopni na 100% garantovat absolutní bezporuchovost v době možného pobytu. Věřte, že v případě nenadálých a nečekaných situací, se je vždy snažíme řešit co nejrychleji. Úterky stále patří sanitárnímu dni, tzn. že Wellness je po dobu čištění buď provozně omezeno a nebo plně uzavřeno. Změnu nechystáme, jelikož tyto úkony je nutné pravidelně vykonávat, abychom našim klientům zabezpečili hygienicky odpovídající prostředí. Co se týče střešních oken, zde je nutné při vytváření rezervace požádat recepci o pokoj bez těchto oken – pokud ve Vámi zvoleném termínu budou takovéto pokoje k dispozici (pokoj typu standard), jistě Vám vyjde personál recepce vstříc. Pěkný den.
Jaký je rozdíl mezi pobytovým balíčkem za 3.499,– a za 4.199,–? Podle popisu jsem žádný rozdíl nenašla…
Dobrý den, rozdíl je pouze v období, kdy se může balíček čerpat. Na první dva měsíce v roce je cena více zvýhodněna. Pěkný den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
nejde mi kliknout na zakoupení voucheru do Náchoda.Co je špatně?
Kubová
Dobrý den, Evo :) vidím, že jste voucher nakonec úspěšně zakoupila. Nevím, kde byl problém. Možná, že nejprve je třeba vybrat termín a až poté půjde voucher zakoupit. Každopádně jsme rádi, že se to nakonec povedlo. Pěkný den Lukáš :)