Otevřené vouchery: Rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu rezervace@penzionsnezna.cz či tel. 774 343 448.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Cestujete s rodinou? Pokud vyrážíte s dětmi, informujte se vždy o dostupnosti pokoje před vytvořením rezervace (ne do všech pokojů je možné umístit přistýlku a poskytují dostatečný komfort pro celou rodinu).
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, lze si prodloužit dobu pobytu v bazénu? Děkuji
Penzion Sněžná
Dobry den, ano, urcite muzete prodlouzit dobu primo na recepci v bazenu.
Pekny den, Penzion Snezna
Zdeněk Voleský
Dobrý den,
vidím zde již dotaz na pejska, Já se taky optám, pokud máme 3 pejsky (
1 větší něco jako Boxer a 2 malé Fr. Buldoček a kříženec stejného
vzrůstu ) nebyl by problém s pobytem včetně našich pesjků?
děkuji
s pozdravem
Zdeněk Voleský
Penzion Sněžná
Dobry den, ano,muzete si vzit i 3 pejsky, poplatek pak bude 300Kc/noc.
S pozdravem,
Penzion Snezna
Markéta Kyptová
Dobrý den, lze mít sebou vychovaného pejska střední velikosti, zvyklého
v bytě? Děkuji Kyptová
Penzion Sněžná
Dobry den, ano, pejsci jsou u nás vítáni. Na místě byste jen doplatili
100Kč jako malý poplatek.
S přáním pěkného dne,
Kristýna Tomečková/Penzion Sněžná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze si prodloužit dobu pobytu v bazénu? Děkuji
Dobry den, ano, urcite muzete prodlouzit dobu primo na recepci v bazenu.
Pekny den, Penzion Snezna