Otevřené vouchery: je nutná rezervace předem na tel: +421 917 121 704, 053/381 06 64 nebo na e‑mailu zlatyorol@zlatyorol.com – při rezervaci pobytu je třeba uvést kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Tip: Rádi byste zůstali déle? Vouchery můžete sčítat a pobyt si tak prodloužit.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den , chteli bychom k Vám zavítat od 13.8. do 18.8., tři
dospělé osoby a pes. Jste opět funkční po koronavirové krizi? na slevomatu
mi vyskakuje, že ano.
Děkuji za odpověď, Crháková Romana, Brno
Penzion Zlatý Orol
Dobrý deň,
Fungujeme s obmedzeniami aj čo sa týka wellnessu.Vhodná izba pre Váš
počet osôb a psa-č.i.202 alebo 103.S pozdravom,
Kozikowska
Lukásek Noha
Dobrý den kdyz pojedeme na 3 dny 2 noci 2 osoby tak ten neomezeny
wellness 1× mame jak? Muzeme kazdy den do bazenu atd?? I den v prijezdu?
Penzion Zlatý Orol
Dobrý deň,
Wellness máte pre dve osoby v deň príchodu,druhý deň a v deň odchodu už
nie.S pozdravom,Kozikowska
Viktorie
Dobrý den,
měla bych dotaz ohledně neomezených vstupů do bazénu apod. Když bychom
jely tři slečny a Vy tam máte uvedeno ze ten neomezený vstup platí pro
2 osoby, tak to znamená ze to smí využít pouze 2 osoby, prosím?
Nebo že tam vždy smějí jen 2 osoby a je jedno, jestli ty samé?
Trochu zvláštně formulovaná otázka, ale snad to je k pochopení :).
Děkuji Vám za odpověď.
Viktorie
Penzion Zlatý Orol
Dobrý deň,prepáčte,že odpovedám tak neskoro.Co sa týka vstupu do
wellnessu,vstup je pre taký počet osôb aký si zvolíte
pri ubytovaní.Voucher si môžete objednať s termínom ale aj bez termínu
pre zvolený počet osôb.Zvolíte si wellness pobyt za 89,potom
idete na termín alebo bez a tam sa Vám zobrazí koľko dospelých alebo detí
a na koľko dní.Ak máte nejaké otázky,môžeme sa spojiť telefonicky na
t.č.00421917121704.S pozdravom,Kozikowska
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , chteli bychom k Vám zavítat od 13.8. do 18.8., tři dospělé osoby a pes. Jste opět funkční po koronavirové krizi? na slevomatu mi vyskakuje, že ano.
Děkuji za odpověď, Crháková Romana, Brno
Dobrý deň,
Fungujeme s obmedzeniami aj čo sa týka wellnessu.Vhodná izba pre Váš počet osôb a psa-č.i.202 alebo 103.S pozdravom,
Kozikowska