Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že si budete chtít pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacje@krasickiresort.pl nebo na tel. +48 75 78 17 582. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pobyt s domácím mazlíčkem je možný pouze v pokoji Standard a je nutné domluvit předem s hotelem.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám kód voucheru, název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je na hotelu lyžárna, nebo nějaká možnost, kam
uskladnit lyže?
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine :) ano, určitě. V hotelu se nachází lyžárna, kde
si můžete své lyže uskladnit. Pěkný den Lukáš :)
Katka P.
Dobrý den, lze objednat pokoj s výhledem na jezero?
Slevomat.cz
Dobrý den, Katko. Pokud máte zájem o konkrétní typ pokoje, je potřeba
před zakoupením voucheru kontaktovat přímo hotel a vybraný typ pokoje
poptat. Hotel můžete kontaktovat na tel. +48 75 781 75 82 či e-mailu rezerwacje@krasickiresort.pl.
Pěkný den, Kristýna
Lukáš Doubrava
Dobrý den, lze parkování a turistický poplatek uhradit kartou nebo ne?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den Lukáši,
hotel přijímá bankovní karty, je to tedy možné.
Hezký den, Gabča. :)
Petra
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat na volné pokoje pro 10 osob v temínu od 7. 5. do
10. 5. 2020 s tím, že by jsme uplatnili vouchery z vaší nabídky za cenu
5,099 Kč/2 osoby a jednu noc doplatili na místě? Prosím o sdělení ceny
na osobu za tu noc navíc. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, o rezervaci a požadavku na početnější skupinu kontaktujte
prosím hotel na telefonním čísle, nebo emailu. Personál hovoří německy,
anglicky, polsky.
+48 75 78 17 582 rezerwacje@krasickiresort.pl
Hezký den, Karel.
Ivka
Dobrý den, nikde nemužu najit provozní dobu Wellnes a fitka ? přeji
hezký den
Slevomat.cz
Dobrý den Ivko,Wellness areál v hotelu je otevřen od 8:00 do 21:00.
(bazén, vířivka, fitness místnost). S přáním krásného dne
Janča :)
Sam
Dobrý den, smí do hotelu zvířata ? (Pes) Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Same :) Zvířata mohou být ubytována pouze na některých
pokojích za poplatek 20 PLN/noc. Je tedy třeba se na ubytování
s mazlíčkem domluvit předem přímo s hotelem. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je na hotelu lyžárna, nebo nějaká možnost, kam uskladnit lyže?
Dobrý den, Martine :) ano, určitě. V hotelu se nachází lyžárna, kde si můžete své lyže uskladnit. Pěkný den Lukáš :)