Personál chválím, velmi příjemný.
Kolonáda v Luhačovicích je nádherná a udržovaná.
V hotelu jsme byli ubytovaní od 31. 1. do 2. 2. 2020. Měli jsme představu romantického víkendu s lázeňskými procedurami. Vybavení hotelu (tedy aspoň náš pokoj) na mne působilo dojmem před rekonstrukcí. Vybavení zřejmě z doby před 30-ti lety a víc. Každý kousek nábytku byl jiný. WC v minikoupelně byl před vyvrácením, odtok ve sprchovém koutě byl ucpaný, chyběl odkládací prostor na sprchový gel či šampon. Vrstva prachu na radiátoru naznačovala, že management šetří na uklízečkách.
Župan v lázeňském domě Praha není možné ani zapůjčit. (doporučuji nezapomínat).
Nejvíce nás překvapila polopenze. Snídaně v 7.30, večeře v 17.00 hod přesně. Snídaně se vybírala dopředu (výběr ze 4 druhů – 1. ovocný talíř, 2. zeleninový talíř, 3. tvarohová pomazánka, 4. párky.) Tvarohová pomazánka, asi dietní, zachránil mne rohlík s máslem a marmeládou. Partner si objednal párky, dostal přidělené 2 dietní párky. Naštěstí bylo součástí snídaně ovoce (pro každého 1 ks), takže se dojedl jedním kusem kiwi.
Druhý den jsme si objednali smažená vajíčka, která ale plavala v tuku. Raději jsme se o tu dobrotu připravili, neboť nás čekala dlouhá cesta domů. Opět mne zachránil rohlík s máslem a marmeládou.
Večeře byla na podobné úrovni (výběr ze 4 jídel). Součástí večeře byl salátový bar. Protože máme zeleninu rádi, těšili jsme se, že si spravíme chuť dobrým salátem. Bohužel salátový bar obsahoval pouze nakrájenou hlávku čínského zelí. Na dotaz obsluhy, jestli je to opravu vše, nám bylo řečeno, že si to můžeme polít zálivkou.
Ještě podotýkám, že v jídelně jsme seděli jako sardinky.
Občas si vyrazíme na odpočinkový relaxační víkend a protože máme s čím srovnávat, byli jsme opravdu tentokrát zklamaní.
Doporučuji všem budoucím hostům, aby si vše ověřili emailem přes recepci. Tzn. vše ohledně stravy, županů, lázeňských procedur (první proceduru nám naplánovali na den příjezdu, aniž by nám dali vědět, samozřejmě jsme to nestihli, ale díky sestřičce se to vyřešilo), vybavení pokojů, vstupu do bazénu apod.
Závěrem chválím personál (sestřičku a paní masérku). Management by se měl nad sebou zamyslet jestli je pro ně důležitý host, který se rád vrátí a případně hotel doporučí, anebo host nespokojený. Nemám pocit, že bych byla zvyklá na velkolepý luxus, ale přece jenom určitá úroveň by zde měla být.