Dobry den, prislo mi od Vas bohuzel jine zbozi nez jsem si objednala, jak
prosim postupovat dale? Dekuji.
AHOME
Dobrý den, pošlete nám prosím foto na info@ahome.cz se zbožím,
které Vám přišlo a číslo objednávky. Omlouvám se za nepříjemnost, vše
vyřešíme abyste měla své zboží do Vánoc doma.
Martin
Dobrý den, stíháte prosím ještě doručení do Vánoc?
AHOME
Dobrý den, ano, stále stíháme :)
Štěpán
Mohu zaplatit hotově přímo v zásilkovně děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Štěpáne,
zboží zakoupené prostřednictvím našeho webu není možné platit hotově
v Zásilkovně. Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, prislo mi od Vas bohuzel jine zbozi nez jsem si objednala, jak prosim postupovat dale? Dekuji.
Dobrý den, pošlete nám prosím foto na info@ahome.cz se zbožím, které Vám přišlo a číslo objednávky. Omlouvám se za nepříjemnost, vše vyřešíme abyste měla své zboží do Vánoc doma.