Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu no.59.loket@gmail.com. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné k ubytování zajistit i snídani?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro :) bohužel u této nabídky to není možné. Ale
jistě si vybere případně z naší nabídky ubytování, kde bude snídaně
přímo s ceně balíčku. Pěkný den Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné k ubytování zajistit i snídani?
Děkuji
Dobrý den, Barboro :) bohužel u této nabídky to není možné. Ale jistě si vybere případně z naší nabídky ubytování, kde bude snídaně přímo s ceně balíčku. Pěkný den Lukáš :)