I přes předložení voucheru kde byl čas i s lakováním 75 min., tak se taktak skoro za hodinu a půl stihla pedikúra, ale lakování se nestihlo😞člověk má pak naplánované jiné činnosti a nemůžu tam zůstat další hodinu, chtělo by to zrychlit aby se vše co je zaplaceno stihlo…
Organizace, nevím jestli si paní objednávky přes Slevomat dělá sama nebo na to má nějakou prověřenou osobu, paní na pedikure vůbec nevěděla že už mám zaplaceno přes Slevomat, taktéž vůbec nevěděla co bylo v kuponu zahrnuto, takže byla po pedikure trapná situace, jelikoz jsem nevěděla zda mi paní nějaky úkon udělala navíc a kolik mám tedy doplatit, protože když jsem řekla kolik mě voucher stál tak sa na to tvářila že to bylo asi málo, takže by to chtělo paní říct kdo ji přijde na pedikúru, zda už má zaplaceno a jaké úkony má zákazníci provést a v jakém časovém horizontu předešlo by se pak trapný situacim