Dovolená v chorvatské Istrii: polopenze, pláž, památky i kasino
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Dítě od 6 do 11,9 let na přistýlce s polopenzí (pouze v pokoji Superior):
- Mimo sezonu: 20 €/noc
- Vedlejší sezona: 28 €/noc
- Střední sezona: 34 €/noc
- Hlavní sezona: 37 €/noc
- Dítě od 12 let nelze na přistýlce ubytovat.
- Dětská postýlka: 15 €/noc (možná pouze v pokoji Superior)
- Domácí mazlíčci: 20 €/noc (max. 10 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 20 €/den (omezený počet míst – nelze rezervovat)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli v pokoji standart je balkon? Nikde se o tom
nepíše, že by byl balkon v pokojích. Děkuji.
Dobrý den, balkón bohužel vybavením tohoto pokoje není. Snad Vás nabídka i tak zaujme. Pěkný den :)
Dobrý den,
chtěli bychom si zarezervovat pokoj pro 2 dospělé a jedno dítě 1,8
(20 měsíců). Museli bychom něco doplácet za dítě (za jídlo např)?
Děkuji.
Dobrý den, dítě do 5,9 let je s rodiči na lůžku zdarma :) Pěkný den
Dobrý den, zarezervovala jsem si pobyt v tomto hotelu ale spletla jsem to potřebovala bych místo dvou nocí tři noci šlo by tu jednu noc nějak doplatit?když už mám termín zarezervovaný a zaplacený od 28.7.- 30.7. A potřebovala bych ještě jednu noc doplatit od 30.7. – 31.7. Děkuji
Dobrý den Andreo, podařilo se mi pro Vás získat odpověď přímo od poskytovatele: „The additional night (30.07.-31.07.2020) with bed & breakfast service is 127,50 €.“ Pěkný den
Dobrý den. Je poblíž hotelu pláž? Z fotek to vypadá jen na obrovské kameny.
Dear Sir / Madam,
Thank you for your request. The nearest beaches are Opatija Lido Beach with
white sand (200m from hotel) ;
Slatina beach with mixed sand (300 m from hotel) and Tomasevac beach with mixed
sand (450 m from hotel).
Best regards,
Hotel Paris Team
Dobry den, chtěla jsem si koupit termín pro dva v září a cena se vyšplhala přes 17.000… celkem skok od nabízených cen. Můžete mi nějak tu cenu vysvětlit? Děkuji.
Dobrý den Adélo, uvedená cena v září (od 5 096 Kč) je cena za pobyt na 3 dny, 2 noci. Cena se tedy s počtem vybraných dnů navyšuje. Hezký den, Gabriela.
Dobrý den. Vybíráme vhodný hotel pro naší rodinnou dovolenou. Váš hotel se nám velice líbí :). Je prosím možné si ve Vašem hotelu rezervovat a zakoupit pokoj pro 2 dospělé osoby, jedno dítě 5 let a jedno dítě 14 let (celkem 4 os.)? Dítě 5 let je zvyklé spát s rodiči a starší dítě může spát na přistýlce. Stačí nám pro rodinu 3 lůžka. Případný rozdíl ceny za starší dítě doplatíme. Děkuji za brzkou odpověď. Hezký den. Svobodová G., CR
Dear Gabriela, thank you for your request. You should book a superior room, because there is an additional bed for your 14 years old child. Your 5 years old child can sleep in bed with you. For booking and prices please try to contact the customer service here: https://www.slevomat.cz/kontakt. Thank you :)! Regards, Tina Ruzic
Hello,
I have one question for you. Can we bring to our apartment a dog with us? It is
impossible? Thank you!
Dear Mrs. Gabriela, thank you for your e-mail. Your dog is welcome in our
hotel :)
The supplement is 20 Euro per day, to be paid on spot. We are looking forward
to seeing you! Kind regards!
Dobrý den,
prosím o cenu pro 2 dospělí mezi 13.7 a 20.7? Bohužel nedokážu
reservovat s ohledem na pásma. Jak můžu rezervovat? Děkuji.
Dear Martin, please try to contact the customer service here: https://www.slevomat.cz/kontakt
Thank you :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Zakoupila jsem u vás pobyt v hotelu Paris Opatija. Tak mě zajímá, jestli voucher platí, jako potvrzení o ubytování? To musím mít s sebou pro vstup do Chorvatska.
Děkuji.
Dobrý den, před vstupem do Chorvatska je dobré vyplnit tento formulář: https://entercroatia.mup.hr/, kde se uvádí místo vašeho pobytu. Pro vstup do Chorvatska nejsou nyní pro občany ČR žádné jiné speciální podmínky. Pěkný den :)