Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@medicalsensus.pl nebo na tel. +48 746 674 900. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči a stravou: zdarma
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, zakoupila jsem voucher jako dárek, ale nelze mi rezervovat
on-line. Tato možnost již po zakoupení voucheru není v tomto případě
možná a musíme tedy rezervovat přes e-mail? Předem děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) pokud jste voucher zakoupila bez termínu, tak po jeho
nákupu již musíte rezervovat e‑mailem na recepcja@medicalsensus.pl
nebo na tel. +48 746 674 900. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud
máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název
hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz Pěkný
den Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zakoupila jsem voucher jako dárek, ale nelze mi rezervovat on-line. Tato možnost již po zakoupení voucheru není v tomto případě možná a musíme tedy rezervovat přes e-mail? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano :) pokud jste voucher zakoupila bez termínu, tak po jeho nákupu již musíte rezervovat e‑mailem na recepcja@medicalsensus.pl nebo na tel. +48 746 674 900. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz Pěkný den Lukáš :)