Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Až 8 dní u Baltského moře: pobyt pro 2–3 os. v Polsku s polopenzí nebo plnou penzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na info@villa-merry.com nebo na tel. +48913212619. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mailu pomoc@slevomat.cz
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 20 PLN/noc (40 PLN/noc od roku 2024)
- Wi-Fi zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
A ještě…mohla bych se, prosím, zeptat, Polsko má stále ještě uzavřené hranice…není zcela jisté, zda-li je po 15. červnu otevře. Pokud tak neučiní, cestovat do Polska bude obtížné. je tedy pak nějaká možnost vrácení peněz, pokud bychom si zarezervovali termín na červenec? Děkuji mnohokrát, Radka
granica jest zamknięta do 12 czerwca, niestety jeszcze nie wiemy czy to będzie dłużej trwało.
Dobrý den, rádi bychom vyrazili na dovolenou i s dětmi, ovšem máme tři. 1. věk 5 let a poté dvouletá dvojčata. Je možná tato varianta? V nabídce jsou děti pouze dvě. popřípadě jaký by byl příplatek za to třetí dítko? Děkuji pěkně, hezký den, Radka
za trzecie dziecko nie pobieramy żadnej opłaty
Dobrý den
Je možnost parkování u penzionu
a za jakou cenu
Děkuji za odpověď Luděk
Dobrý den Luďku, dle informací v kladných recenzích zákazníků, kteří destinaci i Penzion navštívili, můžete zaparkovat auto cca 300 metrů od Penzionu u městského stadionu. Možnost zaparkovat automobil je také naproti hotelu za poplatek. Přeji hezký den, Karel
Hezký den, měla bych dotaz jednak k pokojům a také jak funguje all inclusive. Četla jsem si recenze a jsem z nich celkem znepokojená, nerada bych dostala nějaký ušmudlaný pokoj kdo ví kde, jen proto, že jsem pobyt koupila zde na slevomatu a o nápoje v rámci all inclusive se nějak „doprošovat“. Děkuji za info. Katka H.
Dobrý den, Kateřino. Pokoje jsou rozdělované dle dostupných kapacit, nikoliv dle toho, kde si zákazník pobyt zakoupil. Ohledně all inclusive a nápojů je samozřejmě možné, že pokud je restaurace vytížená, je možné, že je bohužel delší čekací doba na obsluhu. Co člověk, to názor a pro tento podnik platí hodnocení zákazníků 4,2 z 5 hvězd, které patří mezi skutečně ty lepší :) Pěkný den, Kristýna
na 8dní exkluživ bude cena pro jednoho kolik
Dobrý den, Renáto. Abychom Vám mohli spočítat cenu, potřebujeme znát období, kdy plánujete svou cestu. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den, je tedy zaručeně že pokud objednám dostanu pokoj Lux 30m2 s balkonem v lepší části budovy? Ne jak se píše v hodnocení že pro klienty že slevomat je budova B bez balkonu a výhled do dvora nad kuchyni? Děkuji. A prosím odpoved od vas, jako od sproatredkovatele. Děkuji.
Dobrý den, Andreo :) v ceně voucheru je ubytování v pokoji Lux s balkónem, na který máte při svém pobytu nárok. Pokud byste jej nedostala (věřím, že se tomu nestane) určitě se domluvte přímo v hotelu na nějaké kompenzaci nebo kontaktujte naše zákaznické oddělení, kde Vám rádi pomůžeme. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den,
dá se s hotelem komunikovat i česky nebo anglicky?
Děkuji
Dobrý den Aleno,
s personálem je možno komunikovat v němčině, v angličtině,
v polštině, v ruštině a v ukrajinštině.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
nikde jsem nenašel info o parkování můžete mi nějaké dát ?
Díky Řezáč
Dobrý den Jane, ohledně parkovacích míst určitě kontaktujte přímo
hotel :) na email info@villa-merry.com
S přáním krásného dne Janča :)
Dobrý den,zajímala by mně hloubka vody na pláži.Mám totiž špatné zkušenosti s Baltem,který měl míň vody než v Balatonu,děkuji.
Dobrý den Václave,
prosím, abyste se s takto specifickým dotazem obrátil přímo na ubytování
na e-mail info@villa-merry.com
nebo na tel. +48 91 321 26 19.
Hezký den, Gabča. :)
Nikde nemůžu najít způsob dopravy. Děkuji za info. Doležalová
Dobrý den Libuše,
tato nabídka nabízí jen ubytování bez dopravy, musíte mít tedy vlastní
dopravu.
Nejrychleji se do Svinoústí dostanete autem: z Prahy 6 h 15 min (cca
600 km) – přes Drážďany a Berlín (možnost návštěvy zajímavých
měst), z Brna na Prahu (trasa o 200 km a 2 h delší), z Ostravy 7 h
30 min (cca 700 km) – přes Wroclav a Štětín (možnost návštěvy
zajímavých měst).
Vlakem a autobusem pak trvá cesta přes Berlín skoro 11 hodin.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
jsme 2 dospělí a 2 děti 5+12 let, jak objednat, když mi nenabídne věk
max. 4 roky? děkuji Markéta
Dobrý den Markéto,
pokud Vám nejde navolit věk dětí do rezervačního systému, je možné
před zakoupením voucheru kontaktovat hotel a ověřit si kapacitu hotelu pro
ubytování se s takto starými dětmi. Pokud informaci o pobytu s dětmi
zadáte až do poznámky v košíku, doplatíte za ně na místě.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prosím o informaci o dopravě
Dobrý den, Romane :) doprava není v ceně voucheru a je tak zcela ve vaší režii. V nabídce jsou popsány následující možnosti:
Nejrychleji se do Svinoústí dostanete autem:
z Prahy 6 h 15 min (cca 600 km) – přes Drážďany a Berlín (možnost návštěvy zajímavých měst)
z Brna na Prahu (trasa o 200 km a 2 h delší)
z Ostravy 7 h 30 min (cca 700 km) – přes Wroclav a Štětín (možnost návštěvy zajímavých měst)
Vlakem a autobusem pak trvá cesta přes Berlín skoro 11 hodin.
Pěkný den, Lukáš :)