Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru se na recepci informujte na dostupnost vámi vybraného termínu. Termín si po koupi voucheru rezervujte telefonicky na čísle +420 722 043 252, případně na e‑mailu info@penzion-homer.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Bližší info ke snídani – cena, název kavárny.
Možnost parkování – cena + kde.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jarko :) Je mi líto, ale nenabízíme balíčky se snídaní,
proto o nich nemáme ani žádné bližší informace. Pokud byste ráda
nějaké tipy na snídani i parkování, můžete kontaktovat přímo hotel
nebo na internetu bude jistě spoustu tipů :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Bližší info ke snídani – cena, název kavárny.
Možnost parkování – cena + kde.
Dobrý den, Jarko :) Je mi líto, ale nenabízíme balíčky se snídaní, proto o nich nemáme ani žádné bližší informace. Pokud byste ráda nějaké tipy na snídani i parkování, můžete kontaktovat přímo hotel nebo na internetu bude jistě spoustu tipů :) Pěkný den