Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu: info@nadoline.cz nebo na telefonním čísle: 605 111 715.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je pobyt mozny i se tremi detmi
(8,6 a 6 let)? Dekuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko :) pokoje jsou bohužel v nabídce pouze dvoulůžkové a
je zde možná jen jedna přistýlka. Snad si u nás vyberete z nabídek,
které Vám budou lépe vyhovovat. Pěkný den Lukáš :)
Jan
Dobrý den,
prosím o upřesnění času vyhrazeným na wellness.U cenové nabídky je
uvedeno 90 min.,ve fotogalerii 60 min.
V případě zakoupení bych rád předešel „nedorozumění“..
Děkuji za pochopení mého dotazu.
Jan
Hotel Na Dolině
Dobrý den, v popisu fotografií je zřejmě překlep (60 minut bylo
k balíčkům v létě), nyní je to 90 minut. Lehnert Petr
Jan
Dobrý den,prosím o info,zda-li lze lze sloučit variantu na všední dny
s variantou na kdykoli? Pokud ano,máme tedy během pobytu nárok na vše 2×?
(2× za pobyt vepřové koleno, 2× privátní wellness…atd)?
Děkuji moc za odpověď!
Jan
Slevomat.cz
Dobrý den Jane, Každý Voucher má své podmínky a je platný pouze
s nimi. Pokud je možnost sloučení, může rozhodnout pouze poskytovatel. Zde
přikládám kontakty : info@nadoline.cz
+420 605 111 715
S přáním krásného dne Janča :)
Yveta Barborová
Dobrý den..Měla bych zájem o jeden dvoulůžkový pokoj
s balkónem..V termínu od 10.4. do 12.4. Je ještě nějaký volný????
Hlavně ten balkón.. Děkuji za odpověď.Barborova
Slevomat.cz
Dobrý den, Yveto :) Ohledně dostupnosti pokoje s balkonem je třeba
kontaktovat přímo hotel na e‑mailu info@nadoline.cz nebo na
telefonním čísle 605 111 715. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je pobyt mozny i se tremi detmi (8,6 a 6 let)? Dekuji za odpověď
Dobrý den, Lenko :) pokoje jsou bohužel v nabídce pouze dvoulůžkové a je zde možná jen jedna přistýlka. Snad si u nás vyberete z nabídek, které Vám budou lépe vyhovovat. Pěkný den Lukáš :)