Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Veškeré dotazy vám rádi zodpoví na e‑mailu info@penzionbarbora.cz nebo na tel. 327 316 327.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
V jakém časovém rozmezí se podává večeře?
Děkuji
Penzion Barbora
Dobrý den,
večeře jsou podávány od 16:30 –18:30 hodin.
Kateřina Průšová
Dobrý den,
stále nelze rezervovat dubnový pobyt. Chtěla bych voucher koupit jako dárek
k vánocům. Bude dubnová rezervace možná ještě tento týden?
Děkuji, Průšová
Penzion Barbora
Dobrý den,
termíny byly vyprodány. Dnes budeme navyšovat o 1 pokoj.
Budeme rádi, za Vaší rezervaci.
Olga
Dobrý den, nejde mi označit termín v dubnu. Inzerujete, že můžeme
přijet ve všední dny, ale v nabídce mi to nejde označit?Co s tím?
🤔Děkuji za odpověď.
Penzion Barbora
Dobrý den,
děkujeme za informaci. Potíže s termíny v dubnu již řešíme.
S pozdravem
Restaurace a penzion Barbora
Marie Krušandlová
Dobrý den, mohu při koupi voucheru požadovat pokoj s výhledem na
chrám ?
Penzion Barbora
Dobrý den,
můžete tento požadavek napsat do poznámky. Pokud se jedná o pobyt do konce
tohoto roku, v případě volných kapacit vyhovíme.
Pokud je to pobyt od Nového roku, musíte si zvolit pokoj De Luxe.
S pozdravem
Penzion Barbora
Věra Čadková
Hezký den, bude mít možnost si večeři vybrat i vegetarián, nebo
nabízíte pouze masová jídla? Předem moc děkuji za odpověď.
Věra Čadková
Penzion Barbora
Dobrý den,
určitě tuto možnost vegetarián bude mít. Je ale zapotřebí dát veškeré
požadované diety do poznámek při koupi voucheru. Děkujeme za
pochopení.
S pozdravem
Penzion Barbora
Jana
Dobrý den, chtěla bych koupit voucher jako dárek kamarádce. Ale bohužel
netrefím se správně do termínu. Je možné koupit voucher bez termínu?
Popřípadě dá se termín změnit na jiné datum? A jak v takovém
případě postupovat?
Děkuji za odpověď.
Penzion Barbora
Dobrý den,
bohužel nelze zakoupit voucher bez termínu. Ale máte možnost 1× termín
změnit. Změna termínu je třeba nahlásit a změnit přímo přes
zákaznický portál Slevomatu. Děkujeme
Restaurace a penzion Barbora
Lubomír Trnka
Dobrý den,zadal jsem rezervaci na nabídce slevomatu na 24.1 – 26.1.2020
, ale nevím zda došla a byla řádně vyplněna včetně způsobu placení
. Děkuji
Penzion Barbora
Dobrý den, pane Trnko,
v tomto termínu penzion neeviduje Vaší rezervaci. Doporučíme se spojit se
Slevomatem telefonicky.
S pozdravem
Penzion Barbora
Lucie Trešlová
Dobrý den, měla bych zájem o koupi voucheru na jednu noc pro dvě osoby.
Chtěla bych jej věnovat jako dárek k narozeninám. Nejspíš bychom jeli
v termínu leden až březen, ale zatím nevím přesný víkend. Lze jej
zakoupit i tak už nyní a rezervaci provést až koncem listopadu? Děkuji.
Trešlová
Penzion Barbora
Dobrý den,
bohužel nelze zakoupit voucher bez termínu. Ale máte možnost 1× termín
změnit.
Restaurace a penzion Barbora
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
V jakém časovém rozmezí se podává večeře?
Děkuji
Dobrý den,
večeře jsou podávány od 16:30 –18:30 hodin.