Otevřené vouchery: Ověření volné kapacity a rezervace předem na t. č. +421 252 623 593 nebo mailem rezervacie@primlyne.sk
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý večer, je možné si pokoj vybrat ? Chápu správně, že všechny
vyfocené pokoje jsou „Deluxe“ ? Jestli ano, mohu si vybrat ten, který bych
chtěla ?
Boutique hotel Pri Mlyne****
Dobrý deň,
všetky izby sú Deluxe, samozrejme izbu si môžete vybrať ak bude
voľná.
O aký termín by ste mali záujem?
Jana Vyoralová
Dobrý den, vidím, že večeře je servírovaná. Je jednotná nebo
s výběrem? Dá se domluvit na dietě (bez laktózy, bez masa). Děkuji.
Boutique hotel Pri Mlyne****
Vážená pani Vyoralová,
večera je jednotná, samozrejme vieme vyhovieť aj požiadavkám na špeciálnu
stravu.
Jan
Zdravím Týno,
Vše jsem si domluvil napřímo.
Samozřejmě, že pobyt je MOŽNÝ.
Děkuju za Vaši „relevantní“ odpověď.
Jste pro Slevomat přínos.
J.
Slevomat.cz
Dobrý den znovu, Jane :) Vycházím z informací, které jsou uvedené
přímo u nabídky, kde pobyt s mazlíčky od hotelu povolen není, proto jsem
Vám i tuto informaci sdělila. I tak Vám ale děkuji za Váš názor :)
Přeji Vám báječný den, Týna :)
Jan
Zdravím,
psí slečna (3 Kg) by šla za poplatek ubytovat s námi ?
Jan
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane :) Je mi líto, ale pobyt s mazlíčky není v hotelu
povolen. Pěkný den, Týna :)
Dana Strachoňová
Dobrý den! Je možné zaplatit pobyt prostřednictvim faktury zaslané mému
zaměstnavateli? Děkuji za odpověď. Dana
Slevomat.cz
Dobrý den, Dano :) Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního
hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto
službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či
CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní
symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka
musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den, Míša :)
Michal Manďák
Dobrý den, wellness je privátní nebo sdílený pro všechny ubytované
hosty? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michale :) Wellness je pro všechny ubytované hosty. Krásný
den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, je možné si pokoj vybrat ? Chápu správně, že všechny vyfocené pokoje jsou „Deluxe“ ? Jestli ano, mohu si vybrat ten, který bych chtěla ?
Dobrý deň,
všetky izby sú Deluxe, samozrejme izbu si môžete vybrať ak bude voľná.
O aký termín by ste mali záujem?