Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Ikoubai
únor 2020
1,0/5
Donesli na předkrm paštiku z obchodu, v polévce byl rozpuštěný toustový chleba a vypadala dost nechutně. Za další odešel kuchař během večeře a paní vedoucí nám za zbytek večeře donesla 500kč na stůl.
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Milá paní,
Abychom uvedli danou situaci na pravou míru.
Jak si vůbec můžete dovolit říct, že byla paštika z obchodu, měla jste snad možnost vidět přípravu?? Polévka byla z lesních hub bez jakýchkoli umělých přídavků a co se týče krutonů v polévce, tak ano ty se tam během chvíle rozmočí.V restauraci máme velice kvalitního kuchaře a nešlo o to, že odešel, ale rozhodl se, že když je na světě tolik chytrých lidi co vaří očima přímo na stole, tak už pro vás dále jídlo dodělávat nechtěl.. Nechoďte do restaurací když už víte, že jste se špatně vyspali..Pěkný den restaurace Tulip (je škoda, že sem píšou recenze pouze lidi, kteří si myslí, že zkonzumovali veškerou moudrost světa) Slevomate, měli by hodnotit všichni povinně??
Personál ochotný, obsluha v pořádku. Prostředí restaurace příjemné.
Bohužel steak byl velice tvrdý (uznali to, prý za to mohl druh masa!!!, tak jsem nepochopila, proč z něho dělají steaky), vraceli jsme tuto porci a dostali jsme náhradní jídlo. Zklamání…
Vyjádření podniku
Před 4 roky
I když je to člověku vysvětleno a stejně škodí... Škoda slov..