Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na booking@rimske-terme.si nebo na tel. +386 35 74 2016 . Při objednávce uveďte kód voucheru, počet osob a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, jsou termalni bazeny pristupne rovnou z hotelu? Nevim, zda jsem
to prehledla, ale nemohu to najit. Chteli bychom jet v zime, tak abychom
pripadne nemuseli prechazet venkem.
Dekuji Dana
Hotel Rimski dvor
Yes, you can go from hotel to swimming pool. Directli.
Kateřina
Dobrý den, jsme rodina 2+4, děti ve věku 13, 9 a 2× 3 roky.
Rádi bychom v létě jeli zhruba druhy týden v červenci k Vám? Vejdeme se
na pokoj? Nebo máme koupit dva? Jak s voucherama? Děkuji předem za
informaci.
Dobry den, jsou termalni bazeny pristupne rovnou z hotelu? Nevim, zda jsem to prehledla, ale nemohu to najit. Chteli bychom jet v zime, tak abychom pripadne nemuseli prechazet venkem.
Dekuji Dana
Yes, you can go from hotel to swimming pool. Directli.