Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu spa@bristolgroup.cz či telefonu +420 35 334 8803. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné při rezervaci pobytu uplatnit VARY°Voucher?
Děkuji.
Spa Resort komplex Bristol Group****
Dobrý den, VARY voucher není možné kombinovat s voucherem ze Slevomatu,
kontaktujte nás prosím přímo : spa@bristolgroup.cz.
Děkuji a přeji krásný den
Viktor Husa
Dobrý den, chtěl jsem rezervovat pobyt od 14.9.2020 a nějak to nefunguje.
Můžete mi prosím poradit? Děkuji za odpověď Viktor
Spa Resort komplex Bristol Group****
Dobrý den, zavolejte na naše obchodní oddělní 353 34 8803.
krásný den
Anna Tesařová
Dobrý den, chci koupit 2 vouchery pro mou dceru a dvě mé sestry na 4 dny
(3 noci) v termínu 27. – 30.6. 2020. Prosím o sdělění, jestli je to
možné nebo zda v této době nemáte stále zastavený provoz. Bohužel jiný
termín (max. o den dřív) se nesejdeme. Děkuji, s pozdravem Anna
Tesařová
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno :) v současné chvíli vidím volné termíny pouze ve
variantě „Poslední volné pokoje“. Vždy se můžete podívat na volné
termíny přímo do online kalendářů v nabídce. Pěkný den,
Lukáš :)
Jaroslav Zíka
Dobrý den,chtěli bychom jenom na dva dny a jednu noc pro tři
osoby.Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslave, tato nabídka je koncipována od 3 dnů.
V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo Spa Resort
na emailu spa@bristolgroup.cz či
telefonu +420 35 334 8803. Pěkný den
Jana Moreno
Dobrý den,
Pokud bych koupila voucher pro 2 osoby a připlácela děti (4 a 17) je možno
větší pokoj? Je možný vstup dítě 4 do bazénu?
Děkuji.
Spa Resort komplex Bristol Group****
Dobrý den,ano, ale záleží na termínu. Prosím kontaktujte naše
rezervační oddělení: spa@bristolgroup.cz.
Děkuji
Francl
Dobrý den,chtěl bych rodičum věnovat od vás pobyt:Jaro leto bez termínu
za 11590kč.Lze dokoupit plnou penzi?Nikde jsem se to nedočetl,děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den pane Francl, doplatek je 10€ za oběd a 10€ za večeři.
Hezký den, Karel
MUDr. Gabriela Marková
Dobrý den, chtěly bychom jet s kamarádkou 6.-8.3., ale platnost voucheru
je do 8.3., je to tak v pořádku, když se ten konec platnosti kryje
s posledním dnem pobytu?
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Marková. Ano, voucher můžete využít včetně 8.3.2020,
pokud je v tomto termínu dostupný pokoj. Pěkný den
HANA ŠEDÁ
DOBRÝ DEN, prosím, je součástí wellness nabídky v tomto hotelu
i zapůjčení županů, nebo je nutno mít župany vlastní ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano :) župan a pantofle jsou vždy součástí vybavení
Vašeho pokoje, takže není třeba brát si vlastní. Přeji pěkný den
Lukáš :)
Romana
Dobrý večer, chtěla bych koupit Váš voucher ( pobyt o víkendu ) pro
mou 15ti letou dceru a jejího 18ti letého přítele. Chci se jen zeptat,jestli
je to vůbec možné,když je dcera nezletilá. Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Romano :) nebojte se určitě to není problém a oba si budou
moci užít příjemný víkend. Pěkný den Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné při rezervaci pobytu uplatnit VARY°Voucher? Děkuji.
Dobrý den, VARY voucher není možné kombinovat s voucherem ze Slevomatu, kontaktujte nás prosím přímo :
spa@bristolgroup.cz.
Děkuji a přeji krásný den