Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Otevřená vstupenka do Divadla Bez zábradlí: platnost až do června 2020
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Vstupenky si zamluvte na tel. 224 494 604 (obch. odd., po–pá v čase 10:00–17:00), 224 946 436 (pokladna), případně na mailu grofova@bezzabradli.cz
- Program na měsíc leden bude zveřejněný nejpozději 20. 11. 2019.
- Voucher vyměňte za vstupenku přesně podle pokynů, které dostanete při rezervaci.
- Důležité: Při výměně voucheru za vstupenku je potřeba mít u sebe celý voucher včetně podmínek uplatnění a seznamu představení, na která se vztahuje.
Po výměně voucheru za vstupenku je voucher brán jako uplatněný a nelze jej stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, stihnou vouchery přijít do Vánoc? Je případně možné je vyzvednout v Praze před Vánoci?
Dobrý den Daryo, vouchery Vám přijdou ihned po obdržení platby na Váš e-mail. Najdete je také na Vašem profilu zde v sekci Mé nákupy. Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
je možné vouchery vráti, pokud by byly jako dárek nevhodné? Samozřejmě
před výměnou za vstupenky.
Děkuji
Dobrý den,
vouchery je možné stornovat pouze do 14 dnů od zakoupení.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
před koupí dárku se chci raději ještě zeptat.Při výměně voucheru za
vstupenku,doplácí se ještě nějaká částka?
Děkuji za odpověď.
Lucie
Dobrý den,
nedoplácí se nic :).
Andrea DBZ
Dobrý den. Je možnost si dneska zakoupit voucher na dvě vstupenky, ale vyměnit je až za nějaký čas, třeba v lednu? Nebo je nutné ihned vyměnit vouchery za vstupenky? Děkuji.
Dobrý den,
nemusíte měnit hned. Můžete vyměnit kdykoliv, až do června 2020.
S pozdravem Andrea DBZ
Dobry den, je mozne ziskat vstupenky elektronicky (bez navstevy pokladny) – tj. zaslat email s voucherem a vybranym predstavenim a mistem v hledisti a nasledne obdrzet elektronicke vstupenky? Dekuji za odpoved.
Dobrý den,
bohužel e-vstupenky vytvořit nelze. Ale prosím napište svůj požadavek na
grofova@bezzabradli.cz
a domluvíme jiný postup.
Krásné dny Grofová DBZ
Dobrý de,můžete mi poradit jak zakoupit na došlém Slevomatu otevřený voucher na dvě vstupenky do divadla Bez Zábradlí na hru BEZ ROUCHA na r.2020.Chtěla bych to jako dárek.Nějak to nemohu zvládnout.Došla jsem ke „KOUPIT“,a dále se nikam nemohu dostat.Mimo to chci uplatnit slevu z Adventního kalendáře.Nemohu se dostat dál.Nevím kde mám označit název hry a slevu z kalendáře.Tu bych měla označit u způsobu platby,ale nemohu se tam dostat.Můžete mi pomoci? Kušková A.Tel:606 553 397
Dobrý den Anno,
jedná se o otevřený voucher. U nás na webu tedy zakoupíte tento voucher a
poté zavoláte na tel. 224 494 604 (obch. odd., po–pá v čase
10:00–17:00) nebo na tel. 224 946 436 (pokladna), případně napíšete
e-mail na grofova@bezzabradli.cz
a sdělíte jim, o jaké představení máte přesně zájem. Poté Vám
vymění voucher za vstupenky. Je však zapotřebí mít s sebou celý voucher
včetně podmínek uplatnění a seznamu představení, na která se
vztahuje.
V případě problémů se neváhejte obrátit na naši zákaznickou podporu na
tel. +420 222 745 354.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
minulý týden jsem zakoupila dvě otevřené vstupenky s dárkovým poukazem.
Doručení mělo být na zásilkovou v Benešově.Nepřišlo mi nic
Dobrý den, Marto :) Požádám Vás, ať nám na podpora@slevomat.cz napíšete e-mailovou adresu, na které máte vouchery zakoupené a společně se podíváme, kampak se Vám vouchery zatoulaly :) Pěkný den
Dobrý den objednala jsem 2 vstupenky a zaplatila za 2 vstupenky a přišlo mi poštou pouze jedna. Kde můžu to reklamovat?
Dobrý den :) bohužel dárkově s doručením jste si v této objednávce objednala jen jeden voucher ze dvou. Oba vouchery najdete ke stažení na svém mailu, kam jsou zasílány hned po zaplacení. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den,
v odpovědi na dotaz výše píšete, že vstupenky se slevou se vztahují na
jakékoli volné místo v sále (předpokládám, že pro 2 osoby budou místa
vedle sebe). To je však velmi neurčitá odpověď. Navíc původní cena
599 Kč z uvedených představení platí pouze pro 1–7. řadu hry Jistě,
pane premiére. Pokud uvádíte tuto původní cenu, tak by vstupenky měly být
rovněž do 1 –7. řady, jinak je to přinejmenším zavádějící.
U ostatních nabízených představení stojí nejdražší vstupenky
převážně 450 Kč. Nabídky jiných divadel mají nabídky jasnější, ceny
mají rozdělené podle kategorií vstupenek.
Dobrý den Ivano,
pokud zakoupíte voucher, můžete si vybrat jakákoliv místa v sále,
samozřejmě pokud zakoupíte dva, můžete si vybrat 2 místa u sebe.
Vouchery platí na představení vyjmenovaná u nabídky.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
uvažuji koupit vouchery jako dárek – jakou formu prosím mají?
Nerada bych dala obdarovanému jen potvrzující e-mail s kódem, to by bylo
trapné… :) Za konkrétní vstupenky je vyměnit nemůžu (nejsem z Prahy) a
i tak bych ráda výběr nechala na obdarovaném.
Děkuji
Matejová
Dobrý den Anno,
jedná se o voucher, který Vám přijde v elektronické podobě. Doma si ho
můžete dárkově vytisknout. Další možností je objednání dárkového
balení, které Vám domu dorazí poštou (tuto možnost zvolíte v prvním
kroku v košíku).
Hezký den, Gabča. :)
Vstupenky jsou do kterých řad? Podle původní ceny by to měly být ty dražší, víc vpředu, je to tak? Děkuji.
Dobrý den,
vouchery se vztahují na jakékoliv volné místo v sále.
Divadlo Bez zábradlí
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, objednala jsem si vouchery, které mi proplatil zaměstnavatel. Koho, prosím, mohu požádat o fakturu? Děkuji.
Dobrý den,
již mám Váš mail v divadle. Paní účetní vystaví fakturu a zašle.
Krásné dny Andrea DBZ