Rezervace: Je nutná rezervace předem na tel.č. +421 907 297 336 nebo emailem na podhajska289@gmail.com.
Při rezervací nahlaste kód voucheru. Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Check in: 14:00–16:00 hod. (příjezd po 16:00 hod. je třeba nahlásit předem)
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den prosím máte volné termíny od 4.3 2020 do9.3 2020 do dvou
lužkového pokoje děkuji Vajdová
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Vajdová, nejrychlejším způsobem, jak si můžete
ověřit dostupnost hotelu ve Vámi preferovaném termínu, je kontaktovat
přímo hotel na tel. +421 907 297 336 nebo emailem na podhajska289@gmail.com.
Pěkný den
Penzión Podhájska
Dobrý deň, ďakujem, požadovaný termín je už obsadený. Prajem
pekný deň
Jitka Čepová
Když si koupím poukaz, můžu vzít s sebou malého pejska?
Díky za odpověď
Jitka
Penzión Podhájska
Dobrý deň ďakujem, zvieratká v našom penzióne nie sú povolené.
Anna Paulová
Dobrý den,
máme zájem o ubytování pro 3 dospělé osoby (2+1) v době od
21.4.-25.4.
Děkuji za odpovědˇ
Penzión Podhájska
Dobrý deň ďakujem, požadovaný termín je už obsadený. Najlepšie
voľné termíny na apríl sú od 27.4
Naďa Baarová
Dobrý den,máte volný 1 dvoulůžkový pokoj v termínu
24.1–26.1.2020 ? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Naďo :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako
dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Lukáš
Penzión Podhájska
Dobrý deň ďakujem
Požadovaný termín je zatiaľ voľný
Martin
Dobrý den. Které varianty jsou se vstupem do termalu (ne do wellness) a
v kolika dnech a v jakych časech?
Penzión Podhájska
Dobrý deň, vstupy na termálne kúpalisko nie sú, pobytové balíčky sú
len so vstupom do wellnes Aquamarin, kde je tiež rovnaká termálna voda ako na
kúpalisku, vstup je na 3 hodiny v čase od 9.00 do 21.00 hod.
Sebela Libor
Mám zájem o 4.dění pobyt v termínu od 28.12 do 2.1 2020.Dvě osoby
.Dekuji za odpoved.
Penzión Podhájska
Dobrý deň ďakujem
Požadovaný termín je už obsadený
Lenka Burešová
Dobrý den,uvažuji a koupi tohoto dárkového poukazu.Chtela bych se optat
na cenu,když bych poukaz potřebovala pro 3 členou dospělou rodinu.
Penzión Podhájska
Dobrý deň ďakujem
V košíku Vam vypočíta cenu, treba v košíku pridať osobu nad
5 rokov.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den prosím máte volné termíny od 4.3 2020 do9.3 2020 do dvou lužkového pokoje děkuji Vajdová
Dobrý den, paní Vajdová, nejrychlejším způsobem, jak si můžete ověřit dostupnost hotelu ve Vámi preferovaném termínu, je kontaktovat přímo hotel na tel. +421 907 297 336 nebo emailem na podhajska289@gmail.com. Pěkný den
Dobrý deň, ďakujem, požadovaný termín je už obsadený. Prajem pekný deň