Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co možná nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezervace@dovolenarejviz.cz. Případné dotazy směřujte také na telefon ++420 733 300 888. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
je možnost výběru jídla bez masa na večeři? Děkuji
Slevomat.cz
Hezký den, Jano,
v případě, že máte zájem výběru jídla bez masa, je třeba se předem
domluvit přímo s hotelem, který vám na základě toho menu připraví.
Děkuji a přeji krásný den, Mikoláš!
Vlasta
Dobrý den,je možné uhradit pobyt z FKSP?Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Vlasto, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod.
Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se
obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní
údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak
uplatnit“.
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
Anna Filipiak
Dobry den mame 2 deti do 12 let, je moznost ubytovani. Nebot takovou
moznost jsem nenasla
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den Anno, děkuji Vám za dotaz. Jedno dítě do 11,9 let za
příplatek 300 Kč/noc se snídaní. :) Přeji Vám krásný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možnost výběru jídla bez masa na večeři? Děkuji
Hezký den, Jano,
v případě, že máte zájem výběru jídla bez masa, je třeba se předem domluvit přímo s hotelem, který vám na základě toho menu připraví.
Děkuji a přeji krásný den, Mikoláš!