Lázeňský odpočinek v Polsku u moře: pobyt s polopenzí či plnou penzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, jen mě mate adresa když jí zadám do mapy na Google tak mi to ukáže jinou budovu než je zde na fotkách tak si nejsem jistý která z budov to opravdu je ???
Dobrý den, Stanislave. Adresa je v pořádku, na Google mapách je pouze s jiným názvem, ale jedná se o stejnou budovu. Google mapy Vás při zadání této adresy postaví zády ke správné budově, vše jsem ale v pořádku dohledala a adresa skutečně odpovídá :) Pěkný den
Dobrý den
Chápu správně ,že u all inclusive je příplatek za oběd 24PLN ?
Děkuji za odpověď .
Táňa
Dobrý den, Táňo. Příplatek za oběd se týká pouze nabídek s polopenzí. Pěkný den, U nabídky all inclusive máte oběd v ceně voucheru. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jaké jsou možnosti dopravy z Prahy?
Chceme přijet v průběhu března na 2–4 noci, což autem nemá příliš
smysl. A zda je možnost půjčit auto pak někde na místě.
Děkuji.
Dobrý den Tomáši,
nejlepší možností, jak se dopravit na místo, je cesta vlastním
automobilem. Jinak se z Prahy můžete dopravit kombinací autobusu a vlaku se
3 přestupy. Autopůjčovna se dle internetu ve městě nenachází.
Hezký den, Gabriela.
Dobrý den, je možné varianta dva dospělí a jedno dítě 3 roky a jedno dítě 8 měsíců? Termín konec července all inclusive. Případně možnost zapůjčení dětské postýlky?
Dobrý den :) Je mi líto, ale u této nabídky je možné vzít si s sebou pouze jedno dítě, systém ani více dětí nedovolí zvolit :) Pěkný den
Dobrý den,
je v hotelu úschovna kol?
Děkuji Mencák
Dobrý den, Ondřeji :) ano, po domluvě není problém v hotelu kola uschovat. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat na termín 25.07.2020–1.8.2020, zda v tomto termínu je volný 4krat dvojlůžkový pokoj a jedenkrát třílůžkový. Děkuji za informaci s pozdravem Bašná.
Dobrý den Michaelo,
nejrychlejší možností, jak tuto skutečnost ověřit, je kontaktovat přímo
ubytování na e-mail recepcja@dzamber.com
nebo na tel. +48 91 506 50 40. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud
s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu
s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla bych zájem o pokoj s balkonem, ale pokud zaplatím a už nebude takový volný, je možné objednávku stornovat?
Dobrý den, Aleno :) storno podmínky jsou uvedené v nabídce a liší se u otevřených a online termínů. Nejlepší bude asi kontaktovat hotel před zakoupením voucheru s Vaším požadavkem a poté teprve voucher zakoupit. Pěkný den, Lukáš :)