Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt ve Wisłe pro 2 či rodinu: krása polských Beskyd, polopenze a wellness relaxace i s romantikou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@hotelpremium.pl nebo na tel. +48338553809. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 60 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vážení, mám zájem o pobyt v tomto hotelu od 30. 4. do 3. 5. 2020. Můžete mi zjistit, zda je v hotelu volno? Jedná se o 1 pokoj pro 2 osoby. Děkuji. S pozdravem Dana Málková, Opava
Szanowna Pani Dano,
Serdecznie dziękuję za otrzymanego maila i okazanie zainteresowania naszym
Hotelem. Z przyjemnością przedstawię Pani ofertę pobytu w Hotelu Wisła
Premium.
Data przyjazdu: 30/04/2020
Data wyjazdu: 3/05/2020
Imię i nazwisko: Dana Málková
Ilość osób dorosłych: 2
Ilość dzieci: 0
Ilość pokoi: 1
Rodzaj pokoju: double
Śniadania: TAK
Obiadokolacje: TAK
Cena łącznie za pobyt: 1100zł oferta ze śniadaniem lub 1215zł śniadania
i obiadokolacje
Centrum Rekreacji ( sauna, łaźnia, jacuzzi ) jest ogólnodostępne od 16:00 do
20:00, poza tymi godzinami istnieje możliwość wejścia na wyłączność (
wejście 50 zł / godzina).
Hotel posiada Restaurację, Gabinet Masażu, Małpi Gaj dla dzieci, bezpieczny
zewnętrzny plac zabaw, bilard oraz ping-pong.
Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15.00, kończy o godz. 11.00 w dniu
wyjazdu.
Śniadanie serwujemy w godzinach 7:30–10:30 a obiadokolacje 16:00–18:00.
Jeśli będzie Pani zainteresowana dokonaniem rezerwacji zapraszam do kontaktu
telefonicznego lub mailowego.
Dobrý den, náhodou volný termín od 2.3. – 6.3. pro 2 dospělé a 2 děti (3 a 6 let) už nemáte, prosím? Děkuji moc, Porubová Silvie
Szanowna Pani Silvie,
Niestety nie posiadamy wolnych pokoi w interesującym Panią terminie.
Dobrý den,
chtěl bych 2× pobyt na dvě noci v druhé půlce března 2020 25 – 27.3)
ale ve stejný termín (2× rodina). Máte 2 volné pokoje?
Děkuji
Dobrý den Ondřeji, ohledně rezervací a volných kapacit, prosím
kontaktujte přímo hotel.
recepcja@hotelpremium.pl
+48 33 855 38 09.
S přáním krásného dne Janča :)
Dobrý den,
první dítě máme bez nároku na stravu a lůžko zdarma. Druhé máme
s příplatkem cca 90 Kč s jídlem i lůžkem. Jak dosáhnout toho, aby
měli oba přistýlku a stravu? Napadlo nás objednat dvě děti ke každému ze
dvou pokojů, které chceme rezervovat a pak zůstanou dvě přistýlky
prázdné, ale obě děti budou mít lůžko a stravu. 4 a 6 let. Díky
Szanowna Pani Simono,
Niestety nie ma możliwości 2 dostawek do pokoju. Możliwa jest wyłącznie
1 dostawka.
Recepcja Hotelu Wisła Premium
Dobrý den,
voucher na 2 noci (3 dny) je jen s jednou snídaní a jednou večeří ?
Děkuji za odpověd
Pěkný den
Dobrý den, Gabrielo :) U varianty se snídaní je 1× snídaně do postele a 1× snídaně formou bufetu :) Večeře u typu stravování se snídaní je pouze jednou jako „bonus“ :) Pěkný den
Dobrý den, přistýlka znamená klasická malá postel? Bylo by možné zajistit dětskou postýlku?
Dzień dobry,
Dodatkowe łóżko to dostawka ( rozkładany fotel ) . Jeśli dziecko ma ok
3 lat możemy bezpłatnie wstawić łóżeczko turystyczne.
Recepcja Hotelu Wisła Premium
Dobrý den, u romantického balíčku je vše jídlo pro dvě osoby?
Děkuji Renča
Tak, pakiet romantyczny jest dla 2 osób.
Recepcja Hotelu Wisła Premium
Zdravim, pisete, ze jsou mozna domaci zvirata. Muzeme tedy vzit s sebou naseho 30kg psa a muze byt s nami na pokoji? Je potreba hlasit dopredu? Dekuji
Tak, pies to dodatkowy koszt 30 zł / dobę.
Pozdrawiam,
Recepcja Hotelu Wisła Premium
Nie trzeba zgłaszać tego wcześniej, opłata zostaje naliczona z chwilą meldunku.
Dobry den, 1× snidane bufet, 1× snidane do postele, 1× 30min masaz.. to je mysleno pro oba nebo jen pro jednoho?
dzień dobry,
masaż jest dla dwóch osób – 2× 30min.
Pozdrawiam
Dobrý den, když bych nevyužil termín do 31.3. šel by v tomto
případě prodloužit i ma duben? Pravděpodobně to nebude třeba.
Děkuji za odpověď
Dobrý den Viktore,
voucher je možné využít jen do 31.3., pokud byste ho do té doby nestihl
uplatnit, propadl by Vám.
Hezký den, Gabča. :)
dobrý den ,je možnost i bezlepkové stravy ,,moučníky, pečivo,
pořadate valentinské večery
Dobrý den, Andreo :) Pro tuto informaci kontaktujte prosím přímo hotel na tel. +48 33 855 38 09 či na e-mailu recepcja@hotelpremium.pl :) Pěkný den
Dobrý den, u romantického pobytu je pouze 1× večeře?
Dear Hana,
Yes, it is only one romantic dinner.
Reception Hotel Wisła Premium
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, mám u Vás rezervovaný pobyt na víkend od 27.3.2020 vzhledem situaci ohledně covid 19, se chci zeptat jestli když zruším pobyt mi budou vráceny peníze.V ČR vladá rozhodla uzavřít hranice se všemi okolními státy, zatím se to netýká jen Polska, ale prosí občany aby zůstali doma.Tak nechci riskovat. Je možná refundaci nebo si pobyt rezervovat na jiný termín?
Dzień dobry, zwrot nie jest możliwy, ale może Pan zmienić termin pobytu, max do 15.12 może Pan wykorzystać posiadany voucher.
Proszę o kontakt z recepcją 33 855 38 09 lub recepcja@hotelpremium.pl