Otevřené vouchery: Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu zamek@kliczkow.com.pl nebo na telefonním čísle +48 75 73 40 700 (případně koncovky 701 a 702).
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail podpora@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, zakoupily jsme s kamarádkou tento víkendový pobyt, který se
díky uzavření hranic neuskutečnil. Hotel nereaguje na emaily a váš portál
také ne. Jak máme tedy postupovat dále? Bude vaše nabídka prodloužená po
znovuotevreni hranic, abychom mohly voucher využít, nebo nám zaplacenou
částku vrátíte, nebo ji můžeme využít formou kreditu na vašem portálu?
Akceptujeme všechny možnosti. Děkuji za odpověď. Lenka Dostálová
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko :) pokud jste psala na náš email podpora@slevomat.cz,
jistě se Vám ozveme s návrhy na řešení situace. Jen toho máme nyní
opravdu hodně, proto nám odpověď trvá. Ale nebojte rozhodně se dostaneme
i k Vašemu mailu. A poté společně vše vyřešíme. Pěkný den,
Lukáš :)
Lenka
Dobrý den, jak by se v tomto hotelu dal řešit pobyt /ubytování pro
3 dospělé osoby? Děkuji Lenka N.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko. Je možné si objednat přistýlku na pokoj za příplatek
120 PLN / noc . Je vždy nutné si ověřit před zakoupením dostupnost
pokojů s možností přistýlky přímo v hotelu na tel. +48 75 734 07
00 či e-mailu recepcja@kliczkow.com.pl.
Pěkný den, Kristýna
Martina
Dobrý den, na zámku Kliczkow jsme byli minulý rok touto dobou (rovněž
přes Slevomat). Moc se nám líbilo a chceme se tam v zimě vydat znovu. Byli
jsme bez psa, tentokrát bychom ho vzali rádi s sebou. Na recepci jsem se
ptala, zda umožňují i pobyt se psy a dostala jsem kladnou odpověď. Chtěla
jsem se zeptat, zda se platba za psa provede už při úhradě poukazu u Vás,
případně až na recepci hotelu? A budou vědět, že přijedu se psem?
Děkuji za odpověď. Objednávala bych 2 pokoje a byli s námi 2 psi –
čistotní, vychovaní, zvyklí na pobyt v hotelích a penzionech, jsou
naučení, jezdí s námi všude. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino :) pobyt s mazlíčky určitě možný je. Platba za
mazlíčky se platí až přímo na hotelu, kdy hotel udává cenu 50 PLN/den.
Váš pobyt z mazlíčky je třeba také domluvit předem s recepcí, aby
o Vás věděli. Pěkný den Lukáš :)
Moniquech
dobrý den, je možné objednat pokoj pro 2 dospělé osoby a dítě 8 let
v termínu 27.-29.10.?děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko :) Nejrychleji si dostupné termíny ověříte buď
přímo u nabídky v kalendáři, který reflektuje aktuálně dostupné
termíny nebo přímo u hotelu na telefonním čísle +48 75 734 07
00. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zakoupily jsme s kamarádkou tento víkendový pobyt, který se díky uzavření hranic neuskutečnil. Hotel nereaguje na emaily a váš portál také ne. Jak máme tedy postupovat dále? Bude vaše nabídka prodloužená po znovuotevreni hranic, abychom mohly voucher využít, nebo nám zaplacenou částku vrátíte, nebo ji můžeme využít formou kreditu na vašem portálu? Akceptujeme všechny možnosti. Děkuji za odpověď. Lenka Dostálová
Dobrý den, Lenko :) pokud jste psala na náš email podpora@slevomat.cz, jistě se Vám ozveme s návrhy na řešení situace. Jen toho máme nyní opravdu hodně, proto nám odpověď trvá. Ale nebojte rozhodně se dostaneme i k Vašemu mailu. A poté společně vše vyřešíme. Pěkný den, Lukáš :)