Rezervaci můžete změnit 48 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". V případě zrušení rezervace méně než 48 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Rezervaci s online rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý den, zeptám se masírujete i dva lidi současně, či na sebe musí
počkat? Dále pokud zvolím termín cca za měsíc, ale nedej bože by mi do
toho něco vlezlo, dá se omluvit a vybrat náhradní termín?
Slevomat.cz
Dobrý den Jakube, zda je možné masírovat dva lidi v jeden čas,
záleží na vytíženosti salonu.
Co se týče změny termínu, zde si přečtěte více: Online termíny: Voucher
na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to
nejpozději 2 dny předem v pracovní dny. Při pozdější změně nebo
nedostavení se na službu voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze
ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě
s poskytovatelem služby. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické
oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či
telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od
zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny
nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné
platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher
propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná
pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, zeptám se masírujete i dva lidi současně, či na sebe musí počkat? Dále pokud zvolím termín cca za měsíc, ale nedej bože by mi do toho něco vlezlo, dá se omluvit a vybrat náhradní termín?
Dobrý den Jakube, zda je možné masírovat dva lidi v jeden čas, záleží na vytíženosti salonu.
Co se týče změny termínu, zde si přečtěte více: Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem v pracovní dny. Při pozdější změně nebo nedostavení se na službu voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Hezký den, Gabča. :)