Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@hotelatut.pl nebo na tel. +48 632 708 700. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den chtěla bych se zeptat a je u vas možnost platí
kartou děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Milo :) ano, v hotelu je možnost platit kartou. Pěkný den
Lukáš :)
Jan Prochazka
Dobrý den,
v jakých hodinách se podávají snídaně a večeře?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane :) snídaně jsou možné mezi 6:30 až 10:00 a večeře
mezi 17:00 a 19:00. Pěkný den Lukáš :)
Pavel
Dobrý den, existuje varianta pro rodinu 2+2děti ( 13a 16let) Zájem máme
o vánoční pobyt
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle :) V tomto případě je potřeba zakoupit 2× voucher pro
dvě osoby :) Bohužel není možné se ubytovat v jednom pokoji :)
Pěkný den
Bára
Jak velké jsou postele když máme dvě děti 6 a 8 let jak je řešené
spani? Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den Báro :), v tom to případě bude nejlepší, když budete
kontaktovat přímo hotel na email recepcja@hotelatut.pl
nebo na telefonní číslo
+48 63 270 87 00. S přáním krásného dne Janča
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěla bych se zeptat a je u vas možnost platí kartou děkuji
Dobrý den, Milo :) ano, v hotelu je možnost platit kartou. Pěkný den Lukáš :)