Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Nádherná příroda Slezských Beskyd: hotel s polopenzí i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@hotel-alpin.pl nebo na tel. +48338271900. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dítě do 4,9 let s rodiči na lůžku a s polopenzí: zdarma
- Dítě od 5 do 8,9 let na přistýlce s polopenzí: 75 PLN/noc (vánoční pobyt: 625 PLN/3 noci)
- Přistýlka je k dispozici pouze pro dítě do 8,9 let
- Na vyžádání si můžete zapůjčit dětskou vanu a postýlku i vybavení (přikrývky, polštáře, dětské ložní prádlo).
- Ve volném čase mohou děti využívat společné hračky, společenské hry a omalovánky.
- V restauraci dětská židlička.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: dle období (ceník na recepci)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, nikde jsem si nevšimla, jak je to s parkováním u hotelu…? Je zdarma? Nebo se něco platí? Děkuji.
Dobrý den Lenko, tuto informaci se dozvíte v záložce O hotelu. Parkování stojí 10 PLN/den. Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když zakoupím pobyt bez termínu,
jakým způsobem pak můžu rezervovat pobyt na termín? Přes Vás nebo přes
hotel. Pobyt kupuji jako dárek,
předem děkuji za odpověď. Vavrošová
Dobrý den, Jano :) Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@hotel-alpin.pl
nebo na tel. +48338271900. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní
telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení
voucheru.
Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi
ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na
e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Všechny tyto informace budou uvedeny i přímo na voucheru. Pěkný den
Lukáš :)
Dobrý den, jsou zde i třílůžkové pokoje? Máme dítě starší 8 let..
Dobrý den Lucie,
přistýlka je k dispozici pouze pro dítě do 8,9 let. Dítě od 5 do
8,9 let na přistýlce s polopenzí má pobyt za 75 PLN/noc (doplácí se
přímo v hotelu).
Hezký den, Gabča. :)
dobrý den chci se zeptat na stravu, potřebujeme bezlepkovou zda je to možně jak s pěčivem omáčkami dezerty děkuji
Dobrý den Andreo,
pokud máte zájem o bezlepkovou stravu, nejlepší možností je kontaktovat
přímo hotel na e-mail recepcja@hotel-alpin.pl
nebo na tel.
+48 33 827 19 00. Hezký den, Gabča. :)
A je v hotelu bazén?
Dobrý den Michaelo, Na konkrétní vybavení hotelu prosím směřujte dotaz
přímo na hotel, kde Vám vše popíší :)
recepcja@hotel-alpin.pl
S přáním krásného dne Janča :)
Dobrý den, u pobytu za 2990kč je napsáno 1× vstup na 60min do miny spa zóny, ale pod fotkou 3/15 je psáno každý den na 60min vstup tak nevím jak je to myšleno. Děkuji za odpověď. Foks
Dobrý den Michaelo, spa zónu můžete využít 1× na 60 minut
v jakýkoliv den :)
S přáním krásného dne Janča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zimní pobyty jsou u tohoto hotelu již vyprodané?
Dobrý den, Lenko :) u tohoto hotelu jsou v nabídce pouze Vánoční pobyty, Podzimní, které ale brzy končí a jarní od března do června 2020. Pěkný den Lukáš :)