Otevřené vouchery: Rezervace provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@vilavivenot.cz nebo na telefonu +420 777 745 087. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
pokud si zakoupím voucher , který je pro 2 osoby, mám záruku, že si budu
moci doplatit přistýlku pro syna a že budete mít ve vybraném termínu
pokoj, ve kterém přistýlka bude?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Andreo,
přistýlku dostanete, pokud bude ve Vámi vybraném termínu k dispozici. Je
vhodné s touto informací předem kontaktovat hotel na e-mailu info@vilavivenot.cz
nebo na tel. +420 777 745 087. Hezký den, Gabča. :)
Lukáš
Dobrý den, jak to je teda s dětmi? Mám 3 děti, 2 ještě nemají ani
rok a jedno má 3 roky. Budu za ně něco doplácet? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Lukáši, ohledně příplatků za děti se to má tak, že děti
do 3,9 let bez nároku na lůžko mají pobyt zdarma (možnost zapůjčení
dětské postýlky a dalšího vybavení).
S přáním krásného dne Janča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
pokud si zakoupím voucher , který je pro 2 osoby, mám záruku, že si budu moci doplatit přistýlku pro syna a že budete mít ve vybraném termínu pokoj, ve kterém přistýlka bude?
Děkuji
Dobrý den Andreo,
přistýlku dostanete, pokud bude ve Vámi vybraném termínu k dispozici. Je vhodné s touto informací předem kontaktovat hotel na e-mailu info@vilavivenot.cz
nebo na tel. +420 777 745 087. Hezký den, Gabča. :)