nepochopila jsem částku 1700 kč na provedení trvalé, úprava a barvení obočí a rada barev oblékání. Mělo tam být líčení a snad i dodělání barvy vlasů, protože po trvalé musí být doba 14 dnů, než se toto provede. Tak tedy nevím, cenově se mi to nezdá. I tak děkuji.
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Dobrý den,
děkujeme zákaznici za pozdější písemnou reakci s nespokojenosti s poskytnutými službami, která nás překvapila a mrzí.
Dovolujeme se reagovat na tento příspěvek:
Služby,které jsou inzerované v nabídce Slevomatu ( 3 hodiny zkrášlování, které si klientka zakoupila) jsme služby po požadavcích zákaznice přizpůsobovaly individuálně.
Požadavky, úkony služeb dle přání zákaznice byly již předem domluvené a odsouhlašené zákaznici- před návštěvou našeho studia.
Cena voucheru se změnami služeb, které si zákaznice přála byla taky již předem známa zákaznici.
Zákaznice při návštěvě ve studiu byla velice milá, spokojená, a byly jsme přesvědčené, že je vše v pořádku.
Kadeřnice zákaznici seznamovala podrobně s kadeřnickými úkony, postupy. Zákaznici byla poskytnuta speciální regenerační péče pro její typ jemných a křehkých vlasů.
Náš beauty tým Studia Ivana si vždy přeje maximální spokojenost klientů se službami a péčí o naše klienty.
Práci paní kadeřnice hodnotím na jedničku. K líčení jsem dostala spoustu rad, které ihned využívám. Žádné vnucování ani dalších služeb ani k nákupu kosmetiky apod. Urřitě bylo pro mne přínosem.
Malinko , rozvrkočeno, čekala jsem klidnější, intimnější prostředí a bylo to spíše pobíhání z jedné místnosti do druhé a zase zpět..Doporučila bych malinko lépe zorganizovat. Jinak OK.
Nebyla jsem spokojena s prací kadeřnice a už vůbec ne s výsledkem. Navíc mi kadeřnice při melíru potřísnila kalhoty barvou. Po 14 dnech se dosud nikdo neozval, přes příslib kompenzace, řešení pojišťovnou. V provozovně bylo velmi chladno, netopilo se a na moji námitku, kadeřnice odpověděla, že jí je teplo…
.S koupí voucheru nejsem vůbec spokojena a cena 1700,–Kč neodpovídá poskytované službě.