Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zima v Beskydech: odpočinkový pobyt s polopenzí a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po koupi voucheru na čísle +420 725 590 009 (volat je možné od 10.00 hodin). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Dětská postýlka za 80 Kč/den (nutno domluvit předem)
- Děti do 2,9 let bez nároku na vlastní lůžko a služby zdarma
- Děti od 3 do 8,9 let 735 Kč / noc se všemi službami z voucheru
- Děti od 9 do 14,9 let 893 Kč / noc se všemi službami z voucheru
- Děti od 15 do 17,9 let 1 000 Kč / noc se všemi službami z voucheru
- Domácí mazlíčci: pouze v pokoji za 300 Kč/den + vratná kauce 1000 Kč (pobyt s domácím mazlíčkem je možný pouze v hotelovém pokoji (pobyt s domácím mazlíčkem v apartmánu NENÍ možný))
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (1 parkovací místo / voucher)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, bylo by možno využít voucher pro 2 osoby + 2 děti ( 5 a 7 let) v někdy v období od 1.2. – 9.2.2020? Děkuji Hájková
Dobrý den, ano, můžete využít vouchery ale pouze v termínu od 1.-5.2.2020. Pro více informací volejte Recepci hotelu na tel. č. 725 590 009. Recepční
Dobrý den, máte prosim v termínu 18–20.12 pokoj s vanou?
Dobrý den,
ve Vámi požadovaném termínu máme ještě volné pokoje, ale pokoje nejsou
vybaveny vanou. Máme pouze sprchové kouty. Děkujeme za
pochopení.Recepční
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda máte i pokoj pro dva dospělé a dvě děti (8 a
10let) a jaký termín na dvě noci by byl ještě volný
(leden-únor). Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem. Volné termíny pro rodinný pokoj jsou:
17.-19.1.2020
8.-10.2.2020
27.-29.2.2020
nebo v lednu kdykoliv přes týden.Pro více informací volejte Recepci na tel.
725 590 009
Děkuji za pochopení.
Recepční
Dobrý den, byl by v termínu 27. – 29. 12 volný ještě rodinný pokoj pro 2 dospělé a dvě děti ve věku 3 a 4 roky? Děkuji
Dobrý den,můžeme Vám nabídnout pouze poslední volný pokoj v termínu od 28.-30.12.2019-dvoulůžkový s přistýlkou. V případě zájmu volejte na Recepci , tel. 725 590 009.Recepční
Dobrý den, máte volný rodinný pokoj v termínu 13.-15.12.? Jak ho pak objednat přes on line rezervaci. Děkuji
Dobrý den, ano, ve Vámi požadovaném termínu máme volný rodinný pokoj.Při zakoupení voucheru dopište do poznámek, že berete sebou děti ve věku…Děti doplatíte na místě při ubytování.Recepční
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat když bych se chtěla ubytovat s přítelem v polovině února či by to šlo objednat až koncem ledna? A jsou u vás terasy nebo nějaké kuřácké prostory? Děkuji moc :)
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že máme již skoro všechny rezervované pokoje v tomto
termínu (probíhají jarní prázdniny), na konci ledna je již pozdě
rezervovat pobyt. Je to velmi žádaný termín.
Kuřácký prostor je pouze před vchodem do hotelu.
Děkujeme za pochopení. Recepční
dobrý večer
chtěl bych se zeptat zda mate volno na zakoupeni voucheru v termínu
7.2–9.2 2020
děkuji Hlavaček
Dobrý den, ano v tomto termínu máme volné pokoje, pokud Vám rezervace
online nejde zapsat nebo se termíny nezobrazují kontaktujte recepci.
Přeji pěkný den.
Dobrý den.Chtěla jsem se zeptat jestli jsou k zapůjčení župany.Děkuji
Dobrý den,
ano, župan si můžete zapůjčit, poplatek je 90,– kč. Recepční
Dobrý den, chtěla bych se zeptat do kdy si musím objednat termín. Jestli by to stačilo když si ho objednám až v lednu. Děkuji
Dobrý den,netuším o jaký termín máte zájem? Pokud si zakoupíte pobyt přes Portál Slevomat, ukážou se Vám tam volné pokoje.Recepční
Dobrý den. Je možné voucher rozšířit o pobyt pro 3. dospělou osobu?
Jaká by byla cena?
Děkuji.
Dobrý den, 3 dospělá osoba ve dvoulůžkovém pokoji by byla na přistýlce. Musíte zadat ve Vámi požadovaném termínu pokoj s přistýlkou. Zavolejte si na Recepci (tel. 725 590 009), podáme více informací, nevím počet nocí. Děkuji za pochopení. Recepční
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda máte volnou kapacitu v termínu od 16.2. do 22.2.2020 pro 2 dospělé osoby a 3 děti (2× 7 let, 1× 6 let), pro každého vlastní lůžko. A jaká by byla cena s polopenzí. Děkuji, hezky den
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem, ale ve Vámi požadovaném termínu máme již rodinný pokoj obsazený.Děkujeme za pochopení.Recepční
Lze zakoupit poukaz z fondu FKSP. Pokud ano jakým způsobem? Letošní limit musím vyčerpat do 15.11. 2019 jinak mi propadne. Děkuji.
Zakupte voucher a objednejte si termín pobytu. Na email recepce nám pošlete potřebné fakturační údaje včetně IČ a DIČ, cenu, termín pobytu a my vám vystavíme fakturu, kde bude poznamenáno že platba byla firmě Slevomat. Pěkný den.Recepční
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím máte volný pokoj od 2.2.-4.2. pro dva dospělé a dvě děti (4 roky přistýlka a 2 roky dětská postýlka) Máte na půjčení postýlku? Kolik by byla cena za přistýlku? Děkuji
DOBRÝ DEN,
ANO V TOMTO TERMÍNU MÁME JEDEN POKOJ S PŘISTÝLKOU VOLNÝ. Postýlka je za poplatek 80,– Kč/ noc.