Otevřené vouchery: Doporučujeme předem ověřit dostupnost vybraného termínu. Termín si následně zamluvte na e‑mailu tammel@eahotels.cz nebo na telefonu +420 499 110 333 (co nejdříve po zakoupení voucheru). Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
V případě, že budete chtít pokoj s přistýlkou, ověřte dostupnost před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobry den. mohl bych vyuzit 27–29.12 2 dospeli a jedno 11 mesicni
dite? dekuji
Patrik
dobry den. mohl bych vyuzit 28–30.12 2 dospeli a jedno 11 mesicni
dite? dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den Patriku,
pro info ohledně dostupnosti termínů prosím kontaktujte přímo hotel na
e-mailu tammel@eahotels.cz
nebo na tel. +420 499 110 333. Hezký den, Gabča. :)
Zuzana
Dobrý den, vybírám lyžařský zájezd, v nabídce je napsáno sjezdovka
a bežkařská dráha, ale v textu jsem žádné info o sjezdovce nenašla, je
někde v okolí? Google našel nejbližší v Nové Pace.
EA Hotel Tammel
Dobrý den Zuzko. Bohužel, my jsme v Českém Ráji a nejbližší
sjezdovka je opravdu v Nové Pace. Nejsme na horách.
Dagmar Vošvrdová
front office manager
Petra
Dobrý den,
u pobytu „Zimní pobyt s wellness polopenzí, obědem a all inclusive
nápoji“ není uvedeno, zda je nástup ve všední den nebo o víkendu. Lze
tedy kdykoliv? Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro :) nástup na pobyt je možný kdykoliv v závislosti na
volných kapacitách hotelu. Pěkný den Lukáš :)
Tereza Suchanová
Dobrý den, mohu se zeptat, zda v balíčku „Zimní pobyt s wellness
polopenzí, obědem a all inclusive nápoji“ je wellness privátní nebo ve
stejnou dobu i dostupné ostatním ubytovaným? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo :) v této nabídce nejde o privátní wellness tudíž
může být dostupné i dalším hostům. Pěkný den Lukáš :)
Petra Válková
Dobrý den,
konkrétně mě zajímá wifi a parkování bv garáži, navoucheru je
uvedeno:
V ceně:
Wi-Fi zdarma
Parkování zdarma (vnitřní parkování v hotelové garáži)
Příplatky:
Domácí zvířata: 350 Kč/noc (pouze zvířata do 5 kg, po předchozí
domluvě)
Wi-Fi zdarma
Parkování zdarma (vnitřní parkování v hotelové garáži)
Pobyt už zítra, děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro :) jak sama píšete Wifi i parkování je zahrnuto
v ceně voucheru. Dále tedy nebudete nic doplácet za tyto služby. Pěkný
den Lukáš :)
Petra Válková
Děkuji za odpověď Lukáši. Jen je to matoucí a asi trochu zbytečné,
pokud je to na voucheru uvedeno také v „Příplatcích“
Petra Válková
Šárka
Dobrý den, je možnost objednání bezlepkového jídla ?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Šárko,
prosím, abyste s tímto dotazem kontaktovala přímo hotel na e-mailu tammel@eahotels.cz
nebo na tel. +420 499 110 333.
Hezký den, Gabča. :)
Zdeněk
Dobrý den,mohou se u Vás také objednat masáže?
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňku,
prosím, abyste s tímto dotazem kontaktoval přímo hotel na e-mailu tammel@eahotels.cz nebo na
tel. +420 499 110 333.
Hezký den, Gabča. :)
Hana Halamíčková
Dobrý den, jaký by byl prosím doplatek u pobytu „Pobyt s polopenzí a
privátním wellness – všední dny“ za další noc?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano :) V tomto případě je třeba obrátit se přímo na
hotel a domluvit se na ceně za další noc individuálně na e‑mailu tammel@eahotels.cz nebo na
telefonu +420 499 110 333. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den. mohl bych vyuzit 27–29.12 2 dospeli a jedno 11 mesicni dite? dekuji
dobry den. mohl bych vyuzit 28–30.12 2 dospeli a jedno 11 mesicni dite? dekuji
Dobrý den Patriku,
pro info ohledně dostupnosti termínů prosím kontaktujte přímo hotel na e-mailu tammel@eahotels.cz
nebo na tel. +420 499 110 333. Hezký den, Gabča. :)