1/4
Luxusní regenerační ošetření pleti včetně mořské alginátové masky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, stále ještě paní vyžaduje registraci při osobní návštěvě, předání osobních údajů, včetně pokynu ať návštěvnice uvede pozitivní hodnocení na Facebook a Slevomat??
Dobrý den paní/ slečno Simona
je evidentní cíl vaše otázky která dle mého názoru vůbec není na místě.
Tady na diskuzi se potkáváme podruhé že?
při osobní návštěvě jsem nikdy registraci nevyžadovala a předání osobních údajů už vůbec ne…
To ke své práci nepotřebuju.
Jestli máte problém se zadáním emailu do objednávatcího systému můžete se objednat telefonicky.
Zákazník má volbu zanechat hodnocení dle své vlastní vůle.
Za hodnocení jsem velice ráda.
Slevomat je pro mě skvělá reklama plus má odvedená práce
Konkurenčí boj je pro slabé. Kvalitka se ukazuje co stojí za vámi.
Být vámi přehodnotila by způsob myšlení.
Vesna Kadijevic
Dobrý den,
takže popíráte, že při návštěvě jste rozdávala papírky lidem s žádostí o vyplnění jména, emailu, telefonu? A zákaznicím dávala pokyn, že Vám mají dát pozitivní hodnocení na Slevomat? Ano, byla jsem u Vás, ale v diskusi jsme se nepotkaly. Poté, co jsem byla u Vás vyzbrojena pokyny, instrukcemi a úkoly od Vás, kam vsude mám pozitivní hodnocení na vás zadat, koho informovat a komu předat reklamu, jsem byla natolik znechucená, že jsem nejenom nezadala žádné hodnocení, ale na Vaši nabídku jsem reagovat už nechtěla. A nyní vidím, že inzerujete znovu.
Dobrý den,
na otázku ohledně registrace a hodnocení jsem již reagovala.
Vaši recenzi jste přidala po dvou letech, bez ohledu na kvalitu služby, ošetření.
Více není třeba dodávat.
Vesna
Dobrý den, recenzi není možné přidat dle svého uvážení? Jsem myslící člověk a není potřeba, aby mě někdo vodil za ručičku a říkal co mám dělat. Ano, kvalitu jsem nerecenzovala, protože z vašeho způsobu chování byl velmi znatelný zištný příštup. Takže kvalita až na druhém místě. Neodpověděla jste na otázku, zda jste klientkám opravdu nerozdávala papírky s žádostí o registraci? Já sama jsem toho byla u Vás svědkem. Děkuji.