Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu sales@karos-spa.hu nebo na tel. +36 93 542 550. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Rodiny se 3 a více dětmi si dostupnost musí ověřit telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máme s přítelem a dcerou zakoupen zájezd už.. A chci se
zeptat zda se dá dokoupit ještě pro jednu dospělou osobu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo :) pokud již máte voucher zakoupený a chce přidat
další osobu je třeba již kontaktovat hotel a domluvit se na přidání osoby
s ním. Nebo, pokud to storno podmínky umožňují, Váš nynější voucher
stornovat a zakoupit nový pro více osob. Pěkný den, Lukáš :)
Eliška Sedlářová
Dobrý den, musím si zvolit termín? Chtěla bych pro rodiče jako dárek
bez termínu. Děkuji Eliška
Slevomat.cz
Dobrý den, Eliško. Bohužel zde není možnost zakoupit voucher bez
termínu, ale pouze s online rezervací. Pěkný den, Kristýna
František
Dobrý den, kupoval jsem jako dárek na vánoce bez rezervace termínu a teď
je problém voucher uplatnit řešíme už asi měsíc jak s hotelem tak
Slevomatem. Z hotelu nám přišla poslední odpověď že je číslo voucheru
neplatné. Rodiče chtěli jet původně od pondělí, ale to už se asi
nepovede. Můžete mi např. vrátit peníze nebo jinak pomoct vyřešit situaci
děkuji a přeji hezký den.
Slevomat.cz
Dobrý den, Františku. Voucher lze stornovat pouze do 14 dnů od jeho
zakoupení. Vidím, že voucher je platný do 30.6.2020 a dle online
rezervačního kalendáře je dostatek volných termínů a neměl by být
problém voucher využít. Kód voucheru by měl být v pořádku platný, dle
Vašich objednávek. Pokud by voucher nebyl využit, můžete voucher
refundovat, což znamená, že po skočení jeho platnosti Vám bude vrácena
celá částka formou kreditů, které budou na Vašem účtu k dispozici po
dobu 6 týdnů. O refundaci můžete zažádat 7–30 dnů po skočení
platnosti voucheru. Pokud již kolegové z naší zákaznické péče s Vámi
situací řeší, jistě Vám pomohou celou situaci dořešit až do konce :)
Pěkný den, Kristýna
Simona Petz
Mohu pomoci s rezervací, poprosím o pobyt od 20.6 na 6noci
v apartmánu, děti 9,4,2 roky… Nelze zadat v objednávce
Slevomat.cz
Dobrý den, Simono :) Bohužel není možné nastupovat na pobyt v sobotu,
ale pouze v neděli, pondělí, úterý a středu. Z tohoto důvodu Vám ani
systém neumožní tento nástup zvolit :) Pěkný den, Kristýna
Aneta
Dobrý den, ráda bych se zeptala na pobyt s malým dítětem (
11.měcísů) . Zda může s rodičem i do ostatních bazénů,ne pouze do
toho dětského. Všechny hotely to neumožňují. Další dotaz mám,zda se
můžu spolehnout na půjčení dětské postýlky. Děkuji za
odpověď,s pozdravem Kytlerová
Slevomat.cz
Dobrý den Aneto, samozřejmě, že sebou můžete dítě vzít do všech
bazénů a také Vám půjčí dětskou postýlku. :) Přeji hezký
den, Karel
Alexandra
Dobrý den, nemáte ještě náhodou volné pokoje v termínu
17–21/2/20?
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Alexandro :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako
dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Lukáš :)
Simona Petz
Dobrý den.. Chtěla bych se zeptat na cenu a možnost pobytu… Od cca 20do
30.6 na 7noci, v rodinném pokoji nebo apartmá.. Jsme rodina 2dospeli 3deti,
2roky,4roky,9let
Slevomat.cz
Dobrý den Simono,
aktuálně je v tomto termínu dostupné ubytování pouze od 20. do
27. 6.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme s přítelem a dcerou zakoupen zájezd už.. A chci se zeptat zda se dá dokoupit ještě pro jednu dospělou osobu?
Dobrý den, Terezo :) pokud již máte voucher zakoupený a chce přidat další osobu je třeba již kontaktovat hotel a domluvit se na přidání osoby s ním. Nebo, pokud to storno podmínky umožňují, Váš nynější voucher stornovat a zakoupit nový pro více osob. Pěkný den, Lukáš :)