Wellness pobyt ve 4* hotelu s polopenzí a bohatým programem pro rodiny s dětmi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, musím si zvolit termín? Chtěla bych pro rodiče jako dárek bez termínu. Děkuji Eliška
Dobrý den, Eliško. Bohužel zde není možnost zakoupit voucher bez termínu, ale pouze s online rezervací. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den, kupoval jsem jako dárek na vánoce bez rezervace termínu a teď je problém voucher uplatnit řešíme už asi měsíc jak s hotelem tak Slevomatem. Z hotelu nám přišla poslední odpověď že je číslo voucheru neplatné. Rodiče chtěli jet původně od pondělí, ale to už se asi nepovede. Můžete mi např. vrátit peníze nebo jinak pomoct vyřešit situaci děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, Františku. Voucher lze stornovat pouze do 14 dnů od jeho zakoupení. Vidím, že voucher je platný do 30.6.2020 a dle online rezervačního kalendáře je dostatek volných termínů a neměl by být problém voucher využít. Kód voucheru by měl být v pořádku platný, dle Vašich objednávek. Pokud by voucher nebyl využit, můžete voucher refundovat, což znamená, že po skočení jeho platnosti Vám bude vrácena celá částka formou kreditů, které budou na Vašem účtu k dispozici po dobu 6 týdnů. O refundaci můžete zažádat 7–30 dnů po skočení platnosti voucheru. Pokud již kolegové z naší zákaznické péče s Vámi situací řeší, jistě Vám pomohou celou situaci dořešit až do konce :) Pěkný den, Kristýna
Mohu pomoci s rezervací, poprosím o pobyt od 20.6 na 6noci v apartmánu, děti 9,4,2 roky… Nelze zadat v objednávce
Dobrý den, Simono :) Bohužel není možné nastupovat na pobyt v sobotu, ale pouze v neděli, pondělí, úterý a středu. Z tohoto důvodu Vám ani systém neumožní tento nástup zvolit :) Pěkný den, Kristýna
Dobrý den, ráda bych se zeptala na pobyt s malým dítětem ( 11.měcísů) . Zda může s rodičem i do ostatních bazénů,ne pouze do toho dětského. Všechny hotely to neumožňují. Další dotaz mám,zda se můžu spolehnout na půjčení dětské postýlky. Děkuji za odpověď,s pozdravem Kytlerová
Dobrý den Aneto, samozřejmě, že sebou můžete dítě vzít do všech bazénů a také Vám půjčí dětskou postýlku. :) Přeji hezký den, Karel
Dobrý den, nemáte ještě náhodou volné pokoje v termínu
17–21/2/20?
Dekuji
Dobrý den, Alexandro :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den.. Chtěla bych se zeptat na cenu a možnost pobytu… Od cca 20do 30.6 na 7noci, v rodinném pokoji nebo apartmá.. Jsme rodina 2dospeli 3deti, 2roky,4roky,9let
Dobrý den Simono,
aktuálně je v tomto termínu dostupné ubytování pouze od 20. do
27. 6.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme s přítelem a dcerou zakoupen zájezd už.. A chci se zeptat zda se dá dokoupit ještě pro jednu dospělou osobu?
Dobrý den, Terezo :) pokud již máte voucher zakoupený a chce přidat další osobu je třeba již kontaktovat hotel a domluvit se na přidání osoby s ním. Nebo, pokud to storno podmínky umožňují, Váš nynější voucher stornovat a zakoupit nový pro více osob. Pěkný den, Lukáš :)