Otevřené vouchery: Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@hotel-goldenerose.com nebo na tel. +390474944113. Při rezervaci uveďte kód voucheru a telefonní kontakt.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a kód voucheru na pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobry den,je možné ubytování 2×dospělý a +1×dítě 6let?
dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši. Přistýlka bohužel není k dispozici.
Pěkný den
David
Dobry den.
Chtel jsem se zeptat na volny termin od 5.3 do 8.3 2020
2 pokoje pro dva. Dva dospeli a dve deti.(13,17let)
A jaka je cena skipasu.
Predem dekuji.
S pozdravem Sotola
Hotel Goldene Rose
Hello, we can confirm at the moment an available Family room for 4 persons
from 05.03. – 08.03.2019.
Ski pass Prices you find on the Website www.kronplatz.com.
Best regards,
Annette, reception team
Hotel Goldene Rose, Welsberg info@hotel-goldenerose.com
Dalibor Piškytl
Dobrý den,tato nabídka mně zaujala,chtěl bych si zabukovat termín od
1.3 do 8.3.2020,jak to provést ? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Dalibore :) Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení
voucheru na e‑mailu info@hotel-goldenerose.com
nebo na tel. +390474944113. Při rezervaci uveďte kód voucheru a telefonní
kontakt. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže,
rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a
kód voucheru na pomoc@slevomat.cz Pěkný
den Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den,je možné ubytování 2×dospělý a +1×dítě 6let?
dekuji
Dobrý den, Tomáši. Přistýlka bohužel není k dispozici. Pěkný den