Aktivní relax pod Tatrami pro páry i rodiny: snídaně, krásná příroda a moře aktivit
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: informace o volných termínech a rezervace na tel. č. +421 918 688 444 nebo e‑mailem na vilamery@vilamery.sk
- Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
- Doporučujeme rezervaci ihned po zakoupení voucheru.
- Prodloužení pobytu: Je možné kombinovat více voucherů a prodloužit si pobyt na více dní.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
- Dítě do 5,9 let: zdarma (bez nároku na vlastní lůžko a stravu)
- Snídaně pro dítě: 5 € / osoba / noc
- Varianty s ubytováním v pokoji Lux: 2 děti do 9,9 let mají pobyt vč. snídaně zdarma
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je ještě volný termín od 19.1.do 26.1.?
Dobry den ano v danom termine mame este volne izby pre 2 osoby. S pozdravom Vila Mery
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je ještě volný termín od 19.1.do 26.1.?
Dobry den ano v danom termine mame este volne izby pre 2 osoby. S pozdravom Vila Mery
Dobrý den, rádi bychom využili tuto nabídku. Máme však děti 7 a 11 let. Je možné ji využít a jaký by byl doplatek za starší dítě. Děkuji Kubík
Dobry den, za starsie dieta by ste dopalcali ranajky v sume 7EUR/den. S pozdravom Vila Mery
Dobrý den,
v nabídce se zobrazuje pobyt s 2 dětmi do 9,9 let a pak v textu dítě do
11,9 let ? Která varianta je platná? Máme dítě 10, 5 let.
Díky, Katka.
Dobry den pani Katka, spravna varianta je dieta do 9,9 rokov. Pre deti starsie ako 10 rokov sa doplacaju ranajky. Pekny zvysok dna prajeme Vila Mery.
Dobry den, je moznost pokoje pro 2 dospele a 3deti (7–11let) v terminu 28.2.-2.3.? Diky.
Dobrý den Barbaro, Vámi zvolený termín je aktuálně volný. Informujte
se však před koupí přímo u resortu, zda má dostupné kapacity na
ubytování 2 dospělých a 3 dětí v požadovaném termínu.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
Kdyz jsme objednali pobyt s aquaparkem, kdy dostaneme vstupenku do aquaparku?
Děkuji za odpověď
Dobry den
Vstupy do Aquaparku dostanene pri prichode. Pekny zvysok dna prajeme Penzion
Vila Mery
Dobrý den, měli bychom zájem o vaší nabídku pobytu, avšak máme 3 děti ve věku 11,9,a 4 roky. Je možné se u Vás ubytovat s případným doplatkem za 3 dítě? není problém aby spalo s rodiči bez nároku na lůžko. Děkuji za odpověď. Simona
Dobrý den, Simono,
prosím, abyste s tímto dotazem kontaktovala přímo hotel na e-mail vilamery@vilamery.sk
nebo na tel. +421 918 688 444.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
Chtěla bych se Vás zeptat na pobyt pro 2 osoby a 2 děti do 9,9 let? Je
možné na tento pobyt přijet jen s jedním dítětem a dále pak o jaký
pokoj by se jednalo a jaký to lůžka při dítě pristlka nebo rozkládací
pohovka a také pak celkové místo v pokoji, myšleno, jestli tam je nějaké
aby si dítě popr. Mohlo hrát na zemi nebo se volné pohybovat a nebylo to tam
všechno dané na sebe bez možnosti se pohnout :D
Můj druhy dotaz je k voucheru do aqua parku pro 2 dospělé osoby dá se
popr. Využít na 1 dospěly a jedno dítě?
Děkuji
Mischel
Dobrý den, Mischel :) V rámci této varianty je možné dorazit i jen s jedním dítětem(prosím, napište to do poznámky), pro které bude nachystána přistýlka. :) S rodinným voucherem pro 2 dospělé a až 2 děti do 11,9 let je pro vás přichystaný prostorný apartmán Lux, věřím tedy, že dítko bude mít dostatek prostoru na hry. :) Pokud bude chtít vstup do aquaparku využít jen dospělý s dítětem, mělo by to být v pořádku. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
je možné při variantě pobytu s privátní saunou v pokoji Deluxe pro dvě
osoby za příplatek umístit ještě jedno dítě 9 let. Děkuji.
S pozdravem Libor Vodárek.
Dobry den , v izbe Deluxe nie je mozne umiestnit pristelku ale je mozne
zamenit izbu za dvojlozkovu s kuchynkou kde je mozne pripravit pristelku za
doplatok. O cene doplatku sa prosim inormujte telefonicky.
S pozdravom Vila Mery
Dobrý den,
je možné ubytování ve dvoulůžkovém pokoji s oddělenými postelemi?
Chtěl bych vyrazit se strýcem, nejspíš někdy na jaře na cyklovýlet.
Předem moc děkuji za odpověď.
Kuba
Dobry den, zial s danou poziadavkou Vam nevieme pomoct nakolko nase
dvojlozkove izby su len s manzelskymi postelmi.
Dakujem za pochopenie a dufame ze Vas vylet to neovplivni.
s pozdravom Vila Mery
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, zda je „Celodenní skipas platný ve středisku Snowpark Lučivná pro 2 dospělé osoby“ míněn po celou dobu pobytu, nebo jen na jeden den.
Děkuji
Dobry den, skipasy su platne len na jeden den ale vieme Vam ponuknut dalsie skipasy s nasou zlavou.
S pozdravom Vila Mery