Otevřené vouchery: Termín doporučujeme ověřit před zakoupením voucheru, ověření dostupnosti i rezervace provádějte na emailu hotelvladimir@gmail.com nebo na tel.: +420 499 875 499, mobil : +420 773 514 350. Při rezervaci uvádějte zároveň kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru
Před vjezdem k Hotelu Vladimír musíte projet (bezplatně) přes parkoviště č. 1 u lanovky na Černou horu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěl bych se optat zda, pokud si zakoupím termín a v plné
částce ho zaplatím. A například onemocním nebo z nějakého jiného
důvodu nebudu moct v termínu dorazit, dá se celá částka vrátit?
předem děkuji
Hotel Vladimír***
Dobrý den ,
Storno pobytu budete muset řešit se slevovým portálem . S pozdravem
Lodinská
Michaela
Dobrý den,
je možno ubytování s malým pejskem.Děkuji Michaela
Hotel Vladimír***
Dobrý den.
Bohužel není.
Hana Spurna
Je možné přikoupit k voucheru pro dva přistýlku s polopenzí pro
6 leté dítě? Děkuji Hana Spurná
Hotel Vladimír***
Ano,je to možné.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
mate detsky koutek?
Dekuji
Dobrý den.
Bohužel nemáme.