Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v dostatečném předstihu e‑mailem na info@hotel-bon.cz nebo telefonicky na 777 855 199. Rezervace provádějte nejpozději 14 dní před koncem platnosti voucheru.
Upozornění: Svou rezervaci vytvořte co nejdříve, nejpozději však 14 dní před koncem platnosti voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Děkujeme a přejeme hezký večer.
S pozdravem Petr Hrdlička, Hotel Bon***
Lenka
Dobrý den,
prosím Vás,cena 3790,– Kč je pro jednoho nebo dva?
Děkuji
Lenka
Hotel Bon***
Dobrý den,
cena 3790,–Kč je za obě osoby.
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Jitka Macková
Dobry den, pokud mám tedy koupeny voucher s datumem, nemusím už volat do
hotelu ohledně rezervace? Dekuji
Hotel Bon***
Dobrý večer,
pokud jste zakoupila voucher s termínem (termín jste zadala při výběru
balíčku), pak již není třeba do hotelu volat.
Na Vaše jméno je vytvořena rezervace v termínu 8. – 10.11. 2019.
Děkujeme a v případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S přáním hezkého večera Petr Hrdlička, Hotel Bon***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Muže se u vás ubytovat i s malým pejskem ?
Dobrý večer,
bohužel ubytování s pejskem v hotelu není možné.
Děkujeme a přejeme hezký večer.
S pozdravem Petr Hrdlička, Hotel Bon***