Rezervace: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na telefonu +420 777 818 580, případně na e‑mailu palava-ubytovani@email.cz – při rezervaci je potřeba nahlásit kód voucheru.
Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den
Je možné z vaší strany vystavit fakturu na mého zaměstnavatele? Děkuji Hynk
Dobrý den,
ano ale pobyt by jste si museli objednat přímo u nás, ne přes Slevomat.
Jinak fakturu nelze vystavit. A nebo to zakoupit přes benefity.