820 Kč za POBYT NA HORÁCH pro 2 osoby na 2 noci, včetně snídaní a VOLNÉHO VSTUPU do fitness a vířivky v původní hodnotě 2860 Kč.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
pokud se nepletu,tak vám brzo končí nájem,nebo jinak,kdo provozuje hotel v dnešní době když dávate platnost voucheru až do 8měsíce,dík za odpověd…
Dobrý večer, omlouvám se, ale nechci se probírat tou spoustou stále se opakujících dotazů. Nikde jsem ale při zběžném přehlídnutí nenašel, jak to je přesně s dětmi do 15-ti let. V nabídce je psaná přístýlky zdarma, nikoli děti na posteli a v ceníku pak děti do 7-mi let 30% z ceny (předpokládám sleva) a do 12-ti let 15% z ceny. Jak to tedy pak bude řešeno při koupi více voucherů a jejich uplatnění na děti. Děkuji
Dobrý den, záleží na tom jak staré děti máte. Pokud vyžadují postýlku, dostanete postýlku, pokud zvládnou spát na posteli, pak dostanete vícelůžkový pokoj. Děti do 15 let mají ubytování a snídani zdarma. Při koupi více voucherů je to stejné jako při koupi jednoho voucheru akorát dny se sčítají (2 vouchery = 4 dny). Pokud jsem tedy otázce porozuměl správně :-)
Dobrý den,
nějak my nevycházejí počty. Původní cena je 2860. Pokud to vydělím 4
(dvě osoby, dvě noci), tak mi vyjde Kč 715,–/os./noc. Takovouto cenu jsem
však v ceníku nenašel (viz. http://www.hotelmurano.cz/index.php/cs/ceny-sluzeb-a-ubytovani-bedrichov-janov.html).
Můžete mi to prosím tedy někdo objasnit?
Děkuji.
No dalo by se to asi takto: 590,–/noc a chybi 125kc. Tak treba whirpoolka, 150/hod., zde k pobytu zdarma, fitness 200,–/den, zde k pobytu zdarma, takze se da vlastne mluvit jete o vyssi cene, nez uvadeji cenu puvodni… Je to tak, nekdo kompetentni?
Dobrý den, rozhodně Vás tu nechce někdo mystifikovat :-)
2360 ubytování
240 Whirlpool
100 Fitness
160 Dítě 2 dny
2860 Kč
Hodnota voucheru je vlastně ještě vyšší a to díky fitness, kam máte
přístup celý den. Upozorňuji, že se nevyužité služby z ceny voucheru
neodečítají!
Jaké dítě? Je tam psáno „2 noci pro 2 osoby“ ne „2 noci pro
2 osoby a dítě“.
Tak teď nechápu. Můžeme si s sebou vzít malého synovce a nebudeme za něj
nic připlácet?
Cist, cist a zase jen cist… Bud diskuzi, nebo alespon web! Vas dotaz nekolikrat zodpovezen!! A pro ostatni – vsichni, kdo jste se hned dnes nedovolali a nebrali vam telefon, tim padem vam ukazali, jak vas maji na haku, by jste si meli nechat vratit penize. Slo by vouchery znovu do prodeje a koupili by to treba normalnejsi lidi, nez se tu nekteri predstavili…
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, jestli v daném hotelu je možné být ubytování společně se psem – máme domacího mazlíčka Yorkšíra a vyrazili bychom v teplejším období s ním.Děkuji
Ano, Lidunko, můžete, ono by stačilo si přečíst nabídku a dočetla byste se, že: Domácí zvířata jsou vítána, cena je 50 Kč/den.
Děkuji :-) jste hodná !
Dobrý den, nabízíte v restauraci nějaké místní regionální pivo?
Obdivuji Vladu ze ma trpelivost pro vystavku teto lidske malosti kombinovane s hlouposti… Coz vam lidi nestaci pobyt pro dva a dve noci + snidane za 820 Kč? Dekuji za tuto nabidku!
Zjevně nestačí, protože oni přece chtějí jet v o víkendu únoru a
telefon jim musí vzít hned. Jinak je zle a dupou tu jak malý děti :-)
Pokud bych to neměla za humny, tak okamžitě kupuji, bylo by mi celkem jedno,
který termín by na mě zbyl, byla bych ráda, že se ze málo peněz podívám
někam, kde to neznám. Holt ale každý uvažuje jinak :-)) Navíc, jak už
jsem psala, se znalostí okolí, mi ten pobyt v létě na kolo přijde mnohem
atraktivnější než v zimě na sjezdovky.
Naprosto souhlasím !!! Mockrát děkuji :-))))
jj, ale tímto vyzývám Slevomat, aby se zaměřil v této cenové kategorii i na jiné lokality než jsou Jizerské hory. Protože tento pobyt a minulý pobyt na Severáku bohužel nevyužiji :-))
Vláďo, mohl byste prosím odpovědet na můj dotaz č. #
58893? odpověděl jste už i na pozdější, můj jste asi
přehlédnul:pískoviště,dětské hřiště,přírodní koupání,dětská
židlička. Zaujala mne ještě varianta apartmánu s vlastním vařením: je
apartmán vybaven nádobím,nebo to si musí zájemce přivézt? Kolik je
v apartmánu postelí? Předpokládám,že doplatek za Comfort se vztahuje jen
na ubytované dospělé,nikoli na děti (jen pro úplnost). Děkuji předem za
odpověď
Dobrý den, pro děti máme v hotelu hernu a hřiště.
Apartmán je vybavený základním nádobím. Postelí v Apartmánu je 4–6.
Doplatek se na děti nevztahuje.
Dobrý večer, jsem silný alergik, jsou pokoje ,kde nepobýval pes a jsou na pokojích koberce? Dále máme 2 děti, 7 a 8 let, dočetla jsem se, že jsou zdarma, mají nárok na svoje lůžko, jsou k dispozici v rámci jednoho voucheru čtyřlůžkové pokoje? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, bohužel Vám nedokáži říct, byl-li v některém pokoji pes
či nikoliv. Pokuste se kontaktovat recepci na info@hotelmurano.cz
Děkuji
Dobrý den,zajímalo by mě pokud budu ubytovaný ve třídě Economy jestli budu muset s přítelkyní spát na palandě + ještě cizí dva lidé ve stejném pokoji také na palandách a nebo jestli dostanu bez příplatku samostatný pokoj s dvoulůžkovou postelí.Prosím o jasnou odpověd myslím že by to zajímalo i ostatní aby nemuseli furt psát
Na toto jsem již odpovídal. Nejsme ubytovna, nebudete spát na palandě, pokud si to nebudete přát, tak ani s jinými lidmi na pokoji.
Prosim vas lidicky, nebudte takovi omezenci. Predstavte si, ze hotel ma udelat behem dvou dni 2000 rezervaci! Maji taky na praci spoustu jinych veci, nez zvedat telefony. Nebo si snad myslite, tam bude sedet 20 lidi a cekat na vas telefonat ? Pohybuji se v hotelovem prumyslu dost dlouho abych dokazala pochopot tuto situaci. Navic, jedna se o lukrativni nabidku a me je jedno, kdy si tam zajedu, takze pokud se to nekomu nelibi, at si necha sve negativni vylevy pro sebe a vubec se nevyjadruje. Takze zamestnanci hotelu – citim s vami, nenechte se vynervovat omezenci !
omezenec jste tak akorád vy,pokud neznáte poměry hotelu tak radší mlčte,a nebo jsi tam udělejte výlet a pochopíte o čem píšu pane iff…
co my doporučíte, kolik voucheru na dvě noci, když jsme 2 dospělí a děti ve věku 13 a 17let, se společným ubytování a polopenzí na dva dny
záleží na tom, kdy k nám pojedete, buď se Vám vyplatí vzít dva
vouchery, nebo za jedno Vaše dítě nad 15 let doplatit na místě.
http://www.hotelmurano.cz/index.php/cs/ceny-sluzeb-a-ubytovani-bedrichov-janov.html
Zdravím, mám ještě doraz. Pojedu-li s manželem a dítětem (2,5 roku)
budeme mít pokoj s manželskou postelí a přistýlku pro dítko? Pro psíka
si pelíšek přivezeme;o)
Děkuji Vám za info,
Manželské postele nemáme, budete si muset srazit dvě postele k sobě :-) Pro nejmenší máme postýlky
Jasně, nevadí:o) Já měla jen starost, aby jsme tam třeba neměli palandu;o)
Dobry vecer, ne mluvit dobre ceske! Mluvit Anglicky? I bought a voucher, i was reading the comments here through google translate, lots of angry people :-( good news, i am not angry! Please can you tell me about the type of room thats included in the offer as it's really difficult for me to understand everything. If there are two of us do we get a basic room with a double bed or twin beds and private bathroom? (E.g no tv, hairdryer etc) and buffet breakfast? Also is there a way to view the dinner menu in th restaurant? Thank you in advance for your answer :-) Nat
Dobrý den,
Můžeme jako 2 osoby vyrazit s kamarádkou a se svými dětmi. Bude to tedy
2 dospělé osoby (v jednom pokoji) a k tomu 4 děti do 15 let zdarma (2 a
1,5 roku a 9 let a 8 let). Kolit tedy bude doplatek za 2 děti, když
2 jsou zdarma…? Jinak Vám moc fandím, a moc Vám držím palce, protože
některé názory…nestojí za nic…
děkuji
Dobrý den, děti jedou zdarma. Neplatí to pouze pro školní zařízení :-)
Dobrý den, velice mne zklamala organizace celého ubytování a rezervací. Pokud chce někdo propagovat svoje služby v rámci velmi výhodné nabídky musí počítat s náporem klientů a připravit se. Pokud mám dopředu zaplatit voucher a pak doufat, že na mne zbyde ubytování v potřebný termín, mi nepřijde zas tak lákavá.
Dobrý den, chtěla bych se jen informovat, rezervaci již na pobyt máme, ale jelikož nejsou dvoulůžkové pokoje, byly nám nabídnuty jiné a to šestilůžkový a třílůžkový apartmán, znamená to, že na místě budeme muset za ubytování doplácet? děkuji
pokud Vám byl nabídnut z organizačních důvodů jiný pokoj než economy, pak doplácet nebudete
Vláďo, já to chápu, že jste po dnešku už vyždímanej, ale tu
odpověď na otázku s cenou apartmánu jste snad nemyslel vážně!?! Po
třech hodinách čekání jsem se dověděla, že si mám cenu dojednat na
místě!!! Taková odpověď už opravdu trochu hraničí s pohrdáním
klientem. Právě podle ceny se přeci rozhodnu, jestli vůbec pojedu nebo ne,
že?
Prosím o uvedení jasné informace:
A/ apartmán do akce zařazen je nebo není, na týdenní pobyt v něm
potřebujete 4 vouchery+doplatek.....Kč.
B/ apartmán se skládá z ložnice a obytné kuchyně? Nebo ze dvou ložnic a
kuchyně????
Dobrý den, klientů si vážíme a v žádném případě jimi nepohrdáme.
Veškeré infromace lze vyčíst na www.hotelmurano.cz
Apartmán si můžete objednat s příplatkem 100 kč/osoba/den. Apartmán je
stejný jako Comfort, akorát má navíc kuchyň (ložnice+kuchyň+vlastní
soc.zař.)
Adélo nejste jediná, já už to mám přes deset hodin, nejméně 20× sem se dostal až do fáze kdy zvonil telefon, a za celou dobu ho ani jednounikdo nezvedl!!! Tohle je fakt vrchol a pište si tu co chcete o tom jak to má jaká slečna na recepci těžký nebo nemá, tohle je absolutní selhání organizace!
Já se teď dívala na mobil a volala jsem tam 56×!!! Z toho více jak 20×
to vyzvánělo, ale samozřejmě to nikdo nevzal…
Nejvíc mě ale štve, že určitě brali rezervace od těch, kdo ještě ani
neměl voucher :-(
po nás tedy chtěli číslo voucheru, aby rezervace byla platná :-)
Chtěl jsem se zeptat jak daleko od hotelu zastavuje autobus a jestli jezdí někde v okolí hotelu skibus anebo se musí pešky,když nemám auto??a jak je to daleko od sjezdovek…
viz. moje odpověď o pár řádků výše
Chtěl bych se zeptat jestli do/k hotelu jede nějaký spoj z Liberce nebo jiného města. Popř. jak se k Vám dostat, když nemám možnost využít auto.
www.idos.cz
Dobrý den,
jako člověk bydlící od Murana „co by kamenem dohodil“ :-) Bych vám sem
bez auta moc nedoporučovala jezdit. Lze využít MHD Jablonec nad Nisou –
autobus č.1 (výstupní zastávka některá v Janově nad Nisou, z hlavy
nevím přesně) – tento autobus staví nedaleko autobusového nádraží
v JBC a vyjíždí přímo z Rychnova nad Nisou, kam přijíždí vlaky z
„dálky“ takže ani není nutné přestupovat (v Jablonci n.N. je taky
samozřejmě vlakové nádraží, záleží na tom, odkud přijíždíte –
vzdálenost od tohoto nádraží na bus č. 1 je cca 500 metrů). Ale po
vystoupení z uvedeného busu v Janově vás čekají minimálně 2 km do
hodně, ale opravdu hodně prudkého kopce, a upřímně řečeno si nejsem
jistá, že by tato cesta byla v zimě prošláplá, o tom by vás měli
informovat spíš v hotelu. Zároveň trochu pochybuji, že byste po ní
jakožto „nemístní“ trefil až k hotelu … Od hotelu Murano je to
k sjezdovkám Malinovka cca 1,5 km, jak píše Slevomat, žádná doprava se
tam využít nedá (tedy krom hodných spolubydlících z hotelu nebo taxi).
Z Liberce taky přijíždí autobusový spoj, ale tady si nejsem jistá, kam
až zajíždí, takže předpokládám, že vás na kopci čeká taky
minimálně 3km pochod. Bez auta bych to tedy nedoporučovala, ale záleží na
tom, jak moc jste zhýčkaní. :-) Ostatně ani autem se občas nedá dojet až
k hotelu, pokud je moc sněhu. Hotel je opravdu na prudkém kopci.
Uvědomila jsem si, že by bylo asi jednodušší jet tím busem MHD Jablonec
až na Bedřichov a pak jít po silnici kolem bowlingu a sjezdovky Malinovka až
k hotelu Murano (celé po silnici). Je to zhruba stejné místo, kde se dá
vystoupit z busu z Liberce, takže odhaduji ty 3 km se závěrem do prudkého
kopce.
Karkulko, když to tam znáte, prosím napište mi, zdali byste to doporučovala pro letní pobyt rodiny s kočárkem – je tam kam jít na vycházku, aby to nebyl krpál nahoru, krpál dolů a aspoň trochu „sjízdný“ povrch? Díky moc!
Záleží jakou cestu si vyberete, ale pokud máte aspoň trochu kondici a kvalitní kočár, spíš sportovní, tak by to neměl být vůbec problém. Okolí je moc hezké. A za ty peníze určitě.
Jo vy jste se ptali i kam přesně jít :-) Špatně jsem si to přečetla
:-) S kočárkem bych sešla ten kopec od hotelu, pak na křižovatce do leva
k sjezdovce Malinovka, na konečnou autobusu MHD Jablonec ke koupališti a pak
do prudšího kopce na rozhlednu Královka (celé po silničkách). To jste na
protějším kopci než je váš hotel, vzdálenost odhaduju tak na 5 km.
A kam dál záleží na tom, kolik km za den chcete zdolat :-) Můžete jít
buď na Novou Louku (Šámalova chata) a nebo na Josefodolskou přehradu. To
jsou další zhruba 3 km. V okolí je spousta hezkých míst, ale těžko to
takhle vypisovat, když nevím, jak dlouhý výlet to má být :-) Zpět stejnou
cestou.
Nebo mě napadá ještě výlet od toho bowlingu na konečnou autobusu MHD, pak
jít na opačnou stranu než se jde na Královku, tedy po silnici na Liberec,
pak po značené cestě odpočit na přehradu na Černé nise. Ta je od hotelu
tak cca 6 km.
Jinak je možné, že na tu přehradu na Černé Nise (na mapy.cz je to asi označené jako vodní nádrž Bedřichov) vede z hotelu nějaká zkratka lesem, to nevím.
Ještě bych dodala, že ten bowling, o kterém píšu je Bowling Nisa a nachází se přímo u sjezdovky Malinovka. Použila jsem oba pojmy, tak jen abyste věděli, že je to stejné místo :-)))
Díky za rady s trasami
Příjemná akce, budeme se těšit na Vaše služby.
Tak po 7 hodinách stále žádná odpověď :-(
Když jsem volala ráno po sedmé na recepci, řekli mi, ať si pobyt rezervuji mailem. Nyní po 12 hodinách stále žádná odpověď.
No já už na 99 % voucher vracím, už vidím, jak v dubnu (přinejlepším) ještě bude sníh… Ach jo.
Z mého pohledu je to pro letní dovolenou na kole nebo pěšky mnohem atraktivnější nabídka než na sjezdovky, ale samozřejmě záleží na tom, co člověk preferuje.
Možná tak z Vašeho pohledu, ale ne z našeho, a to hned z několika důvodů.
Vlado, máte můj obdiv !!! já bych s tím už práskla, někteří lidí
se chovají opravdu sobecky, jaky by byli jediní na světě ! Dá se
očekávat, že při 2000 voucherech nemůžou všichni dostat odpověd do
hodiny, myslím, že ani do příštího dne. Zkuste být lidi trpěliví, když
nedostanete odpověď do tří dnů, tak bych mluvila o organizačních
problémech, teď určitě ne !!! Proboha lidi, nejde o život, proč to
někteří tak hrotíte !! P0ošlete e-mail a čekejte. Ke všemu,kdo má
s tím takový problém tam slevomat Vám vrátí peníze a budete v klidu.
Nebo si snad myslíte, že měl management hotelu na tři dny najmout 15 lidí,
aby vyřizovalo Vaše objednávky ?
Já bych řekla, že dělají co můžou ! Vlado, držím palce, obdivuji Vaši
trpělivost a vydržte !!
Také obdivujeme Vlada, který trpělivě odpovídá na i někdy trapné otázky. Pokud někdo chce jet na hory v zimě, má mít dovolenou již dávno rezervovanou, my si se známými a starší dcerou objednali voucher už s tím, že pojedeme až někdy v květnu a již dnes se těšíme na skvělý zážitek.
Proboha co je to za reakci? Co je vám do toho, že si někdo na apartmánu bude vařit a z jakého důvodu? Dovoluji si mít dvě malé děti a jídlo v restauraci je pro mne spíš stres než ralaxace, tak z ohleduplnosti k ostatním návštěvníkům i kvůli svému pohodlí raději jíme v soukromí. Navíc jako kojící matka jsem v restauraci téměř odepsaná, musím dodržovat přísnou dietu, aby dítě neřvalo bolestí, tak si raději vařím sama. Tak příště, až budete mít pocit, jak jsou ostatní ubozí a jak vy jste frajer, tak si zkuste uvědomit, že různí lidé mají různé potřeby, ano? Arogante jeden
Výborná akce!!! Musím říct, že se mi opravdu moc líbí. Chvíli mi
trvalo se dovolat, ale snaha byla korunována úspěchem a paní na druhém
konci drátu je opravdu moc milá a vstřícná!!!
Slevomate, moc děkuju za hezkou akci a moc ji chválím. Těšíme se na
březen, až si služby ozkoušíme na vlastní kůži ;)
Všem přeju podobně úspěšné volání :)
Hanko, děkuji za pozitivní odpověď, vypadalo to, že všichni jen nadávají, taky si myslím, že je to prima akce za super peníze, takže i když nám nevyjde termín na zimu, rádi vyměníme lyže za kola. Člověk si nemá kazit život blbostma
Dobrý den, vaše nabídka mne zaujala pro letní dovolenou. Inzerujte dětskou hernu (předpokládám, že vstup do ní je zdarma). Je v zahradě hotelu nebo někde v blízkém okolí nějaké dětské hřiště nebo pískoviště? Máte v létě na zahradě bazén nebo je možnost nějakého koupání v přírodě? Je v restauraci dětská židlička?
Tak hlavne napiste kdy tam jedete kotlikari abych si nasel jiny termin. Varit si muzete doma.
Dobrý den,kolik by byl doplatek, kdybychom chtěli pobýt týden ve vašem apartmánu s kuchyňským koutem? Koupili bychom si třeba 4 vouchery, tak kolik by byl pak ještě doplatek? Má tento apartmán dvě místnosti (dvě ložnice nebo ložnice a obytná kuchyň)? Hotelové snídaně bychom využili,zbytek vl. vaření. Děkuji
Podle mě se vouchery na apartmány nevztahují..
máme již také rezervaci zamluvenou a jelikož hotel nemá prý dvoulůžkové pokoje, máme na voucher objednán šestilůžkový pokoj a třílůžkový apartmán :-)
Apartmán a jeho cenu si můžete domluvit přímo na místě
No to si děláte legraci s takovouhle odpovědí (po třech hodinách
čekání)!!!
Právě podle ceny se přeci rozhodnu, jestli pojedu nebo ne!!!
Prosím o uvedení jasné informace:
A/ apartmán do akce zařazen je nebo není, na týdenní pobyt v něm
potřebujete 4 vouchery+doplatek.....Kč.
B/ apartmán se skládá z ložnice a obytné kuchyně? Nebo ze dvou ložnic a
kuchyně????
Dekuju moc! Chce to trpelivost a dovolate se! Pani na recepci je opravdu moc mila, jeste jsou breznove terminy (my mame hned 2. vikend). Mailu ma pry hodne a vypada, ze je sama na telefony i maily – a opravdu nema deset ruk!
Jak již bylo několikrát uvedeno, rezervace prosím provádějte na email
info@hotelmurano.cz.
Pokud nebudete spokojeni s termínem, rádi vám vrátíme peníze. Jen
žádnou paniku :-)
Hezký víkend!
Dobrý den, mají přednost ty co už voucher mají a napíšou číslo či jak je to s těmi rezervacemi. Já se chovala dle pokynů a číslo voucheru už v 10 hodin poslala na mail objednávkou (zatím bez odpovědi), ale teď se dočítám, že lidé stále volají a některým se podaří zarezervovat. Tak mě zajímá jaký je ten systém doopravdy? Děkuji
Dobrý den, rezervace vyřizujeme co nejrychleji jak to jde. A to jak telefonické, tak elektronické.
Ještě se zeptám, pokud bychom chtěli plnou penzi a snídani máme v ceně, jaká by byla ta cena plné penze. Děkuji za odpověď
Dobrý den, cena snídaně byla již z doplatku odečtena a ještě zvýhodněna.
Dobrý den,
zmíněné ski pasy se slevou lze zakoupit přímo v hotelu?
Dobrý den, slevu na služby skiareálu Bedřichov můžete uplatnit při prokázání se voucherem.
Páni, to je blázinec a není divu. Přečetla jsem si všechny informace na vašich stránkách a velmi mě to oslovilo. Především to, že s sebou můžeme vzít naše psisko. Doufám, že budeme spokojení a už ted se těšíme na společnou dovolenou.
Dobrý den,
je možné hotelem zajistit odvoz z Janova nebo Bedřichova do hotelu?
Nemáme vlastní auto.
Alena
Nemáme hotelový svoz.
Dobrý den, inzerujete doplatek za polopenzi 136 Kč za den, ale jelikož je snídaně zahrnuta v ceně voucheru, je 136 kč vlastně cena jen za večeři, je to tak?
Dobrý den, cena snídaně byla již z doplatku odečtena a ještě zvýhodněna.
Jde si objednat 2* slevu a využít to na čtyři noci.Hnet za sebou
Dobrý den, ano, můžete si koupit až 10 voucherů. Musíte ale nahlásit počet zakoupených voucherů při rezervaci, aby nedošlo k nedorozumění.
Dobrý den, neohu se vůbec k Vá dovolat, chci ze zeptat, zda je ještě volný nějaký termín v březnu nebo začátkem dubna, máme se známými dva vouchery. Děkuji
Dobrý den, voucher si během dneška zakoupilo více jak 1000 lidí, kteří se pokouší také dovolat. Volají ale i lidé, kteří si ještě voucher nekoupili. Proto, prosím, využijte rezervace e-mailem na info@hotelmurano.cz, odpovíme co nejdříve jak to půjde.
Děkuji a chápu :-)
Dobrý den vím že už tu zaznělo moc otázek a třeba se tu nato už někdo ptal ale přesto mám otázku:Byli by jsme dva dospělí a dvě děti 12+9 let budou mít zadarmo přistýlky přímo na 2lůžkovém pokoji který si objednáme??A snídaně platí zdarma i pro děti??Děkuji moc
Dobrý den, děti do 15 let jsou zdarma i se snídaní
Pro vsechny nechapajici ze odpovedet na 900 rezervaci od rana neni mozne. Preji pevne nervy partnerum pri odpovedich na dementni otazky a jeste sobectejsi vyzadovani prednostnich odpovedi ci terminu. Presne jak se rika hamty hamty at mam vic nez tamty. Vzdy kdyz ctu tyto rekce stydim se za to ze Cesi jsou tak sobecky narod. Ja osobne tam za ty prachy s rodinou pojedu klidne i v lete proboha co chcete za 820Kc.
Už se vám někomu podařilo rezervovat si termín?já jsem se tam pořád nedovolala..
Dobrý den, já si rezervovala telefonicky termín, chvíli to trvalo, ale nakonec jsem se dovolala. Jednání po telefonu bylo velmi milé, paní říkala, že je to dneska opravdu nářez… Přeju trochu trpělivosti a štěsí.
Je hezké, že nabízíte ubytování i během týdne, to samozřejmě
chápu, ale to také znamená v práci dovolenou a ne každý má na ni třeba
ještě nárok !!
Jsem opravdu velice nespokojena, i přesto, že chápu, že nabídka je
lákavá a mnoho lidí si voucher koupilo, ale já chtěla jet na hory v únoru
a to jsem volala už od 10:00 jak jste poradil :/
Pam, myslím, že při této nabídce jste měla volat nebo psát
v 7 ráno – nebo dřív, aby se na vás dostalo s únorovým
termínem.
Viděla jsem, že do půlhodiny po půlnoci bylo prodáno několik desítek
kuponů – a ti lidé si jistě rezervovali termíny mailem hned po půlnoci a
dostalo se na ně jako první …
Mně bylo řečeno, že mám volat po 10:00 na recepci :(
Rádi vám vrátíme peníze, pokud nejste spokojená. Napište nám na slevy@slevomat.cz a vše zařídíme :-)
prosím pane Vlado,
lze 2 dospělé osoby myslet i 2 matky s 2+2dětmi ? Asi jste přeskočil
moji otázku…:(
děkuji
Dobrý den, omlouvám se :-) Ano, nemusí to být nutně pár muž a žena, mohou přijet i kamarádi stejného pohlaví s dětmi. Při rezervaci prosím zažádejte o postýlky, máme jich omezený počet.
děkuji
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli jsou ještě nějaké volné víkendy
v březnu?
Díky za odpověď
Martin
poslední dva víkendy. Voucher lze uplatnit i mimo víkendy.
dobrý den,když si zakoupím tento pobyt,do kdy ho musím využít?je to časově omezené?děkuji předem.David
Platnost kupónu:
od 2. 2. 2011 do 2. 8. 2011
Dobrý den,
dozvím se někde na netu jaké máte volné termíny na víkendy?
Volat nechci
Dobrý den, nemáme veřejně přístupný rezervační systém. Volné víkendy jsou v druhé polovině března.
Zajímalo by mě, v jakém pořadí vyřizujete rezervace, když jsem Váš rezervační formulář vyplnila před pěti hodinami a stále nic (včetně čísla voucheru). Vzhledem k tomu, že jsme chtěli jet na lyže, tak uvažuji o vrácení.
Dobrý den ty děti zdarma platí do 15let včetně…Dceři je 15 ,a když
jsou zdarma děti mají zdarnma i snídaně…Nikde jsem to nenašel.
Díky s pozdravem M.Z.
Dobrý den, ano, děti mají snídani i ubytování zdarma i Vaše dcera :-)
děkuji za kladnou a bleskurychlou odpověď a přeji pevné nervy :o)
Lidi, proboha, proberte se! Na Slevomat chodí desetitisíce lidí, akce běží ode dneška, voucher si už koupilo 800 lidí (a snaží se provést rezervaci) a dalších několik set lidí si rezervaci zkouší provést ještě před koupí voucheru, takže do hotelu volají najednou stovky lidí na jedno telefonní číslo a stovky lidí píše maily na jednu mailovou adresu .. Nerozumím, co je na tom k nepochopení. Několikrát jste byli vyzváni, ať netelefonujete, ale píšete maily – tak proč další a další dotazy, že se nemůžete dovolat? Ano, nemůžete, když se pokouší dovolat stovky lidí. Mějte trpělivost a nerozčilujte se, nejde přece o život. :-))
Ještě bych dodala, že na jiném slevovém portálu při 1000 prodaných kuponů odpovídali až za tři dny, což mi při takovém nápou naprosto normální, neznamená to, že na vás někdo kašle :-) A jestli chcete mít jistotu zimního termínu a rezervaci bez stresu a čekání, tak si jeďte za plnou cenu jinam :-) Jestli chcete víkend za pár stovek, tak tomu musíte holt něco obětovat :-)
Je zajímavé že když tu měli předchozí akci,tak semělo volat od určené hodiny, a dovolat se dalo na poprvé a to bylo prodaných cca 3500 kuponů…tak jaký proberte se! tady prostě selhala organizace.
Karle, minule jste měl štěstí, teď ho nemáte. Jednoduché, logické. :-) Proč hned vykřikovat o tom, že selhala organizace.
Dobrý den po třetí, zajímá mne kolik má hotel pokojů ve třídě economy ? Nikde na stránkách to nemohu najít. Prosím o info … Děkuji
36
Děkuji
Odbavili jsme více jak 380 telefonátů, rozhodně to není o tom, že bychom nezvedali telefon :-)
mě už se povedlo k vám dneska dovolat 5× a ještě mi to nikdo nezvedl
:-(
Dobrý den, chtěla bych se zepat v jakém pořadí budete vyřizovat rezervace? Svoji rezervaci jsem posílala v devět hodin ráno stále žádná odpověď. V době, kdy jsem rezervaci prováděla jsem byla 71 zákazník, který si zakoupil slevový voucher. To mi opravdu chcete říci, že za 5 hodin nestihnete odpovědět na max. 70 emailů?Kdy asi tak můžeme čekat, že se nám někdo ozve?
predpokladam, ze ty pokoje, co se zaplnily telefonickejma rezevacema, Vam asi nikdo zpetne neodblokuje.. bohuzel do neni poradnik na obecni byt :-), kdo prvni urve ma :-))
v případě, že Vaše rezervace již není dostupná, bude Vám nabídnut nejbližší možná termín.
A odpovídá někdo na emaily? Když jsem svůj posílala v devět hodin ráno, kdy mi někdo odpoví?
Lucko, píšete, že jste koupila 71.voucher … A to si představte, že si třeba 150 lidí provedlo hned ráno rezervaci ještě předtím, než voucher koupili :-) Váš mail jistojistě nebyl 71. v pořadí :-)
Rádi vám vrátíme peníze, pokud nejste spokojená. Napište nám na slevy@slevomat.cz a vše zařídíme :-)
Dobrý den ještě jednou, kolik má hotel pokojů v třídě economy ?
Pridavam se k tem, co si stezuji na nedostupnost telefonu.. volam uz pres hodinu.. chapu kdyz je obsazeno.. ale za tu dobu to taky asi tak 8× vyzvanelo, cely interval a nikdo to nezvedl.. ⇒ nekdo na to kasle.. :-(, u mobilu to stejne (va www. hotelu je uvedeny i mobil)
nakonec jsem se dovolal.. ted pred chvili… slecna je skutecne neuveritelne (vzhledem k tomu co tam dneska musi zazivat) prijemna.. upozornuji vsechny ze prevni volny vikend je az 12.-13. brezen.. vse predtim je plne…
ano, proto doporučuji využít i mimovékendové termíny
Rezervaci z webových stránek jsem dělala ráno v 7 hodin, v 8 jsem posílala mail a stále žádná odpověď.
Dobrý den. Asi jsem to přehlédl v té přehršli dotazů a odpovědí,
ale mohu se zeptat, jak vypadají snídaně?
Díky.
Jirka
Dobrý den, snídaně formou švédských stolů
Chtěl bych se zeptat ,zda-li se vyplatí si koupit stále poukaz,pokud chceme přijet tuhle zimu,mate stále volno?
informace tohoto typu poskytne recepce. Napiště, prosím na info@hotelmurano.cz,
voucher si můžete zakoupit do neděle.
Dokážete odpovědět také něco jiného, jste jako kolovrátek
dobrý den,
Můžeme jako 2 osoby vyrazit s kamarádkou a se svými dětmi. Bude to tedy
2 dospělé osoby (v jednom pokoji) a k tomu 3–4 děti do 15 let zdarma
(3,5 a 3,5 roku a 8 měsíců). Souhlasí to takhle? Bude to stále za cenu
voucheru bez příplatků?
děkuji
nebo 2 maminy a 2+2 děti (3,5 roku, 3 roků, 1,5 roku a
8 měsíců)
díky za odpověď
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli ještě máte nějaké volné zimní
termíny?
Bohužel se také nemohu na recepci dovolat.
Děkuji!
informace tohoto typu poskytne recepce. Napiště, prosím na info@hotelmurano.cz,
voucher si můžete zakoupit do neděle.
Dobrý den, kolik má hotel pokojů v třídě economy ?
Víte co fakt nechápu? Říkáte že na recepci mají více jak
200 telefonů za hodinu, To mi chcete říct že pokaždé když se mi povede
dovolat protože neni obsazeno (a to bylo v poslední pul hodině téměř
4×), tak zrovna v tu chvíli nemůže linku někdo zvednout? A pokud se
podíváme výš tak nejen mě?
Pravděpodobně asi ani u mailu nikdo neni, netvrďte mi že by nestihl někdo
za 4 hodiny odepsat na rezervační mail, a neříkejte že těch mailů je
hodně, jelikož když jsem ho psal já tak bylo před devátou ráno a to
všichni volali na vysazený telefon.
Věřte že budu fakt potěšen až zjistim že zimní termín je obsazen jen
kvůli tomu že se to u vás nevyřídilo a jezdit v létě do hor to fakt
nehodlám.
Já si nemůžu pomoct, ale musím na Vaše zprávy reagovat :-D jezdit v létě do hor fakt nehodláte jezdit :-D jestli jste někdy pracoval, tak určitě víte a sám od druhých očekáváte trochu ucty a trpělivosti. Tím že budete psát zprávy tohoto typu, si myslím moc nepomůžete. Poslal jste email , no tak jdetě něco dělat a v klidu vyčkejte odpovědi. Nedivím se, že na Vás kašlou .. udělala bych to samé za to jak prudíte ;)
mohu jen souhlasit,klasická česká povaha…je mis toho smutno…
škoda dalších slov směrem k vám…
Koukla jsem také na stránky hotelu a nabídka je více než slušná. Lidi nechápu, co by jste ještě nechtěli za 820Kč! I kdyby to byla jen ubytovna, pořád je to slušná nabídka a vy tam snad jedete lyžovat a né dřepět na hotelu :P
přesně tak KEE, není o to dřepění na hotelu ale o horách jako takových. Do hotelu se jdu jen najíst a vyspat, né ?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tedy dát si v jabloneckém kraji, proslaveném sklářstvím, za název hotelu Muráno , místo sklářské výroby v Itálii jak píšete v úvodu na vašich stánkách, to je jako kdybych si dal za název vinárny na Pražském hradě ,, Varšavský hrad,,. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pravda, zni to uchylne :-), ale za ty prachy :-))
to Zdeněk: a jaký název byste doporučoval? Mě ten název neuráží… :-D
Tak Jani, běž teď něco dělat, třeba si doma ukliď a nebo ještě líp jestli jsi v zaměstnání tak plň úkoly zaměstnavatele a čekej až ti někdo odpoví.A nebo se na to tady vys*** a máš klid…a my taky.....
Tak jsem taky zkoušela volat recepci i mobil tam uvedený, bohužel bez
úspěchu..... Na e-mail nikdo neodpovídá…
Odpovídáme postupně a co nejrychleji to jde.
Nezáviím a držím palce. :)
Vážený pane Vláďo,
vzhledem ke skutečnosti, že nelze čekat na potvrzení rezervace tak dlouho,
neboť potřebujeme vědět, jestli ano nebo ne, nechápu v čem je
vytíženost recepce s rezervacemi, když nikdo nezvedá telefon. Přešla mě
chuť do Vašeho hotelu jak přes Slevomat tak někdy jindy jet. Nejsme tu od
toho se doprošovat o to, aby nám někdo zvedl telefon nebo aby mi ho dokonce
po jeho zvednutí někdo beze slova položil. Správný manažer tuto situaci
bude předpokládat a provoz recepce personálně posílí.
Ježiši, abyste se nepos****…to je děs…tak nečekej, nejezdi a jdi si třeba víš kam.....
Jak jsem již říkal, máme téměř 200 hovorů za hodinu. Praxe je taková, že než si klient vybere termín, tak je obsazen již jiným klientem, proto je k dispozici jedno číslo a e-mail. Pokud k nám nechcece přijet jen kvůli tomu, pak nás to velmi mrzí.
a hele ještě něco, já jsem si voucher koupil, kartou zaplatil za minutu jsem ho tisknul a za dalších pět měl rezervaci zajištěnou…a slečna recepční je moc milá, příjemná a určitě i hezká :-) ne jako vy tady některé…blbé, arogantní a určitě i škaredé :-*:-):-) humor mě neopouští…
jistě je důležité mít rychlou tiskárnu jako vy a hezkou recepční jakou má podle Vás tento hotel, ale důležité je aby zvládala ona i ostatní personál svou práci,..vzhledem k tomu, že jsem částečně z oboru tak souhlasím s tím, že vedení mělo nápor předvídat a podle toho se zařídit. Gratuluju, že jste ten šťastný, kterému se zadařilo. Já bohužel volám cca od devíti od rána, stejně tak email s rezervací byl poslán v tuto dobu a zatím bez reakce. Bude děsně bezva až zjistít, že josu na celou zimu vytíženi a já budu „muset“ jet v létě-což mě ani v nejmenším neláká…tak pochopte nás co jsme se nedostali na řadu takovým zázrakem jako vy a nepruďte, ok?
Vážení klienti, vzhledem k tomu, že se naše nabídka líbí je naše recepce velmi zaneprázdněná rezervacemi. Prosím Vás o rezervace e-mailem na info@hotelmurano.cz, děkuji.
klasicky nezvládnutá akce … každopádně pokud nefunguje v hotelu základní věc jako rezervace, pak je namístě přemýšlet o tom, jaké kvality jsou v hotelu další služby …
Myslím, že žádný hotel není schopen zvládnout téměř 600 telefonátů během 3 hodin, proto žádám o mailové rezervace, nebo zavolejte později. Moc děkuji
Já se Vám divím, já osobně bych si do takového hotelu nekoupila pobyt ani náhodou. Vybavení za krále klacka, služby a úroveň mluví za vše.
A nyní to již pro jistotu nezvedá nikdo, i když telefon zvoní … :(
nad tím tu pláčeme od devíti od rána..nejdřív tu hrdině vypisovali rezervace po telefonu,ale očividně recepční/ho nebaví práce tak proč se obtěžovat…teď už rezervace pouze mailem a ani na ty hned tak neodpoví…ach jo
Dobry den, zkousela jsem se dovolat k Vám do hotelu, abych učinila rezervaci. Po půl hodině, když jsem se dovolala, mi TŘIKRÁT někdo na recepci telefon položil. Po čtvrté bylo evidentně sluchátko položeno na stůl aniž by se někdo představil, slyšela jsem se bavit personál, pak někdo sluchátko zase položil. Nezlobte se na mě, ale tohle nemá žádnou úroveň. K čemu je nabídka, když nelze zarezervovat pokoj????
Dobrý den šlo by vouchery uplatnit třeba na 12.2. – 13.2. 2011 máte ještě volná místa na toto datum?
obraťte se, prosím, na info@hotelmurano.cz
co to sem píše za exoty, copak si neumíte přečíst celou nabídku až dokonce ( je to opravdu náročné cca 20 řádků )a potom ze sebe dělat blbce, viz asi třetí dotaz ohledně ceny ubytování pro psy. pak to tu vypadá jako v Jedličkově ústavu. Ani nemám chuť si pořídit voucher , když vidím co by se mnou bydlelo za na hotelu za individua.
Divala jsem se na odkaz. Rozumim tomu dobre, ze se nejedna o priplatek
150,–/noc, ale ta polovina ceny comfort?
Dobrý den, ráda bych věděla, na čem budou spát naše 3-letá a 1,5 letá dcera – jestli půjčuje hotel zdarma postýlku a dá se potom v pokoji s dvěma postýlkami navíc pohnout? Děkuji, H.
Dobrý den, při rezervaci prosím sdělte, že chcete postýlky. Personál Vám připraví pokoj tak, aby v pokoji byl možný pohyb.
Byl by prosím nějaký odkaz s fotkma pokojů ? Děkuji
bohužel nemáme zveřejněných více fotek než je na http://hotelmurano.cz/index.php/cs/hotel-murano-ubytovani-bedrichov-janov-jizerske-hory/hotel-murano-ubytovani-bedrichov-janov-jizerske-hory.html, co nejdříve přidáme další.
Také se přídávám ke stížnostem ohledně rezervace pokoje. Nemohl by objednávky vyřizovat ještě někdo jiný? Obávám se , že již bude vybraný termín obsazen :(
Dobrý den, obraťte se prosím na e-mail info@hotelmurano.cz
Dobrý den, v hotelu opravdu nikdo telefon nezvedá. Také to zkouším už přes hodinu. Mám dotaz, kolik je v hotelu dvoulůžkových pokojů? A též za něj odmítám připlácet, vzhledem k tomu, že to nebylo uvedeno v podmínkách.
Rezervujte prosím e-mailem. Žádné poplatky Vám v případě dvoulůžkového pokoje nehrozí
Opět jsem se dovolal, a opět stejný scénář, nikdo to nebere, na konci
vyzvánění se ozve jen „Volaný účastník se nehlásí, opakujte volání
později.“ Tvrdíte že vám všichni volají aby si zarezervovali termín,
ale když se dovolám,nikdo mi to nezvedne…
Posílal jsem mail, už v devět ráno a stále žádná odezva.
Prosím o trpělivost, jsou vyřizovány požadavky před Vámi. Odpovíme bez zbytečných odkladů.
Mam dotaz. Da se od hotelu, nebo v jeho blizkem okoli jet na bezeckych lyzich na turu. Aby se nemuselo jet od hotelu autem. Dekuji
Dobrý den, kolik voucherů je možno zakoupit na osobu, děkuji
10
Dobrý den, moc se mi Vaše nabídka líbí. Jen nevím, zda k Vám mohu
kromě manžela a dcerky vzít také psíka:o) Jde o střední plemeno, milé a
kamarádské povahy. Pokud ano, můžete mi napsat za jaký poplatek by byl
ubytován?
Děkuji za info.
Dobrý den, poplatek za pejsky je 50 Kč/ den
Děkuji ;o)
Super cena, to se bude Samíček mít;o)
Děkuji.
Dobry den, chtela bych se zeptat, jestli je mozny nabidku 2 noci pro dva
vyuzit jako 4 noci pro jednoho.
Dekuji za odpoved.
Dobrý den, lze se tak dohodnout, je nutné počítat s příplatkem.
http://hotelmurano.cz/index.php/cs/ceny-sluzeb-a-ubytovani-bedrichov-janov.html
Divala jsem se na odkaz. Rozumim tomu dobre, ze se nejedna o priplatek 150,–/noc, ale ta polovina ceny comfort?
To nemusíš řešit, stačí říct a pojedu s Tebou :-)
Dobrý den, pokud budu chtít dvoulůžkový pokoj „Economy“, pro 2 osoby, nebude tam doufám palanda? A dodatek – při zakoupení voucheru a využití dvoulůžkového pokoje nebudu nic doplácet, je to tak?
pokud si nebudete vyloženě přát palandu, tak jí mít nebudete :-)
Doplatky jsou dané ceníkem
http://hotelmurano.cz/index.php/cs/ceny-sluzeb-a-ubytovani-bedrichov-janov.html
Už volám více jak hodinu na recepci hotelu a buď je obsazeno, nebo to pro jistotu nikdo nezvedá…supr servis teda…
Všichni si chtějí co nejdříve rezervovat termín a vzhledem k počtu prodaných voucherů je obtížnější se dovolat. Můžete využít i náš e-mail info@hotelmurano.cz Děkujeme za pochopení a nezlobte se na nás, děláme co můžeme :-)
Stále to na recepci nikdo nezvedá a už mě to trochu přestává bavit…
Všichni si chtějí co nejdříve rezervovat termín a vzhledem k počtu prodaných voucherů je obtížnější se dovolat. Můžete využít i náš e-mail info@hotelmurano.cz Děkujeme za pochopení a nezlobte se na nás, děláme co můžeme :-)
Samozřejmě bych pochopila když je obsazeno, to ano,ale nechápu, že je obsazeno pak to začne vyzvánět a nikdo to nezvedne…
Tak proč mi to po třech minutách vyzvánění řekne „Je nám líto ale volané číslo se nehlásí, opakujte volání požději.“ Dovolal jsem se takto už asi 4× a pokaždé to skončilo po několika minutách zvonění touto větou.
Doporučuji si rezervovat termíny i během týdne.
Dobrý den, jak lze u vás ubytovat 2dosp. + 2 děti do 15 let, ve dvou pokojích nebo máte nějaké rodinné pokoje tj. pro výše uvedené ? děkuji za odpověď
Dobrý den, tuto alternativu doporučuji projednat s recepcí, kde Vám pokoj připraví dle věku dětí. Máme i postýlky pro nejmenší.
Děkuji za rychlou odpověď. Někdo z diskuze výše totiž tvrdí, že pokoje kategorie Economy, na které se voucher vztahuje, máte pouze vícelůžkové, dvojlůžkové jsou jen s příplatkem. Můžete mi tedy, prosím, potvrdit, že na zde uvedený voucher budeme ubytováni ve dvojlůžkovém pokoji kategorie Economy bez dalšího doplatku? Ještě jednou děkuji.
příplatky jsou pouze v případě, že by jste se chtěli ubytovat na jednu noc, nebo chtěli jednolůžkový pokoj.
http://www.penziony.cz/janov-nad-nisou/hotel-murano/#
je tam popis pokojů ( i počet lůžek v nich) + foto pokoje ECONOMY
(2 palandy + rozkl.lůžko)
Závěr si udělejte sama. Až budete mít zaplaceno, stát v recepci hotelu a
odvolávat se na tvrzení z nějaké diskuse na netu, bude už pozdě.
Pokud bude mít hotel dost volných míst, můžete se nějak dohodnou. Pokud
ale bude mít plno… ;-)
Dobrý den,
je možné se s tímto voucherem ubytovat i s větším psem? Retriever.
Dobrý den, psa je možné s sebou vzít za příplatek 50 Kč/den.
Teď se z diskuze dozvídám, že pokoje jsou pouze vícelůžkové, toto nikde v nabídce ani na stránkách hotelu uvedeno není. Je to pravda? Znamená to, že když jsem si koupila voucher pro 2 osoby na 2 noci, tak musím ještě doplácet, abychom měli samostatný pokoj a nestrčili nás na pokoj k jiné dvojici? To snad ne! Proč to nebylo předem zmíněno? Za takových podmínek bych voucher nekoupila.
Máme i dvoulůžkové pokoje. Rozhodně nebudete spát s cizími lidmi na pokoji. Nejsme ubytovna :-)
Dobrý den,
1. asi možná hledám špatně, ale nenašel jsem nikde fotky pokojů Economy.
Mohu vás poprosit o zaslání nějakých fotek ? Pokoj + soc. zařízení.
Popřípade jaký je k voucheru dopllatek za pokoj a den ve vyšší
kategorii
2. Má hotel něco jako svozy ke sjezdovkám ? neb, v Bedřichově
u sjezdovej je kapacita parkování velmi velmi omezená, a prkování mimo
místa určená znamená okamžitou botičku. (nemám namysli předražené
taxi)
3. Budou volné pokoje ještě na termín 14.-18.3. ?
Děkuji
1. Pokoje se liší výbavou. Příplatek 100 Kč/den/osoba
2. Svozy ke sjezdovkám neorganizujeme
3. doporučuji zavolat přímo na recepci hotelu, kde Vám sdělí přesné
informace. Telefon 483 393 533
Platnost kupónu:
od 2. 2. 2011 do 2. 8. 2011
Dobrý den,
jaká je platnost voucheru?
Děkuji
Mate jeste volno na vikend 4.-6.1.? Dekuji!
to jako az za rok? :D
4.-6.1.2012 již nebude voucher platný.
doporučuji zavolat přímo na recepci hotelu, kde si můžete dohodnout jiný
termín. Telefon 483 393 533
Ja to napsala spatne, myslela jsem 4.-6.2.2011
Ja se spletla, myslela jsem termin 4.-6.2.2011
některé dotazy jsou opravdu perly, hlavně od ženského pohlaví…Buchty probuďte se!!!
fascinujici je, ze treba na vas dotaz o kolech se staci podivat na stranku
hotelu kde je to JASNE napsane.. noo takze se probudte IVO???? :D
…a pak ze zeny perli…
já se vážená na nic neptal a na kola už vůbec ne :-):-) to jen potvrzuje co jsem napsal…některý lidi jsou fakt IQ tykve, ale ok…svět je prostě barevný :-)
a hele ještě něco, já jsem si voucher koupil, kartou zaplatil za minutu jsem ho tisknul a za dalších pět měl rezervaci zajištěnou…a slečna recepční je moc milá, příjemná a určitě i hezká :-) ne jako vy tady některé…blbé, arogantní a určitě i škaredé :-*:-):-) humor mě neopouští.....
:D:D:D
Pane Ivo…jsem sice taky „buchta“.....ale Vaše odpověď mě fakt pobavila ;o)) a tak nějak s Vámi souhlasím.......a děkuji,že jsem se dnes zasmála......a jsem ráda,že Vás humor neopouští ;o))
Dobrý den, domnívám se že pokoje dvoulúžkové tam nejsou, mohou jet jen 2 lidé ? jaký je doplatek za lepší pokoj pro 2 na 2 noci. Děkuji
Dobrý den, dvoulůžkové pokoje jsou k dispozici. Příplatek je 100 Kč pro jednoho na jeden den. Bohužel máme omezený počet těchto pokojů, proto termín rezervace nemusí vyhovovat Vašim požadavkům.
O kolika hvězdičkový pokoj se jedná?
Hvězdičkový pokoj? … hvězdy vypovídají o úrovni hotelu. A ten má 3!
Dobrý den, jsme 3* hotel
dobrý den,
když bychom si sebou vzali kola, lze je někde uschovat?
ano, lze si u nás uschovat kola. Úschovné je v ceně.
na recepci jsem volala teď asi půl hodiny v kuse a bez úspěchu…
říkal po desáté :)
to napsal před 12 minutami, já už tam volám delší dobu než byla tato
zpráva na světě, ale díky za upozornění :-)
normálně mívají recepce nonstop nebo třeba od sedmi hodin, netušila jsem,
že tam budou vzhlru až od 10.hodin :-D
Dobrý den, kapacita je dostatečná na to, abychom odbavili všechny hosty. Doporučuji rezervaci ve chvíli, kdy budete mít voucher.
Mohu se tedy zeptat na víkend od 4 –6.1?
4 – 6.1.2012 již nebude voucher platný.
Jinak doporučuji zavolat přímo na recepci hotelu, kde Vám sdělí přesné
informace. Doporučuji volat po 10. hodině. Telefon 483 393 533
Omlouvám se , myslela jsem únor :) dobře zavolám tedy na recepci, děkuji.
Dobrý den, jaká je kapacita hotelu? Zajímalo by mě, pokud si koupím voucher, aby nebyly pobyty již přes víkendy během zimy obsazeny :( Bylo by možné si nejprve udělat rezevaci a až poté kopit voucher, abych měla jistotu termínu? Děkuji za odpověď
Dobrý den zajímalo by mě tedy jaká bude cena když využiji jeden voucher pro dvě dospělé osoby a dvě děti ve věku do 15 let a pro všechny členy rodiny/ tedy 2 dospělé a dvě děti ve věku 3 a 9 let/ přikoupím polopenzi? děkuji Irena
Dobrý den, cena voucheru je 820 Kč pro 2 osoby na 2 dny a cena polopenze je 136 Kč pro dospělé a 102 Kč pro děti do 15 let na jeden den.
pres vsechny vyse uvedene skutecnosti a urazky o nepochopeni polopenze…
pobyt je se snidani… a polopenze je podle vas snidane + vecere..... takze
nekde je preci jen ve vykladu neco spatne.....
podle vseho by tedy mela byt cena pouze vecere 136kc…je to tak?
Dobrý den,
z předchozích dotazů jsem pochopila, že je možné poskládat si z více
voucherů delší pobyt a děti do 15 let jsou zdarma, rozumím tomu dobře?
Rádi bychom voucher využili na pobyt v létě pro naši rodinu (2+3 4roky,
3roky, 1/2roku) je to možné? Kdy nejpozději je dobré udělat rezervaci
ubytování? Předem děkuji za informaci ať víme zda koupit či nekoupit a
kolik voucherů :)
Dobrý den, ano, lze si poskládat pobyt z 10 voucherů Rezervujte si pobyt co nejdříve.
Viděli jste fotky pokojů? Palandy, vybavení z roku raz dva…
Já teda nikde žádné palandy nevidím…
Jj, fotogalerie na stránkách hotelu není zrovna bohatá. Nějaké fotky jsou třeba na stránce penziony.cz/janov-nad-nisou/hotel-murano/#
Ano, máme i pokoje vybavené palandami. Neznamená to, že jsou takto vybaveny všechny pokoje.
Citace:„Pokoj kategorie ECONOMY: Vybavení pokojů: vlastní sociální
zařízení, balkon s výhledem. Počet pokojů: 10, z toho: 8 (5+1), 2
(4)“.
Vypadá to, že všechny ECONOMY pokoje maj palandy.
Dobrý den zajímalo by mě časy nástupu a ukončení rekreace, tedy od kolika hodin je možné se ubytovat první den rekreace a v kolik hodin musíme uvolnit pokoje poslední, tedy třetí den, děkuji Irena
Dobrý den, nástup po 14. hodině a ukončení do 11 h.
Je možné se za příplatek ubytovat ve vyšší kategorii?
Dobrý den, ano, toto řešíme až na místě.
Mně se spíše jedná o to, jakou kategorii mám rezervovat a kolik je příplatek. Děkuji!
Mě by zajímalo jak moc daleko od hotelu jsou sjezdovky. Nejsem si jista pojmem v těsné blízkosti…
Dobrý den, cca 1,5 km, parkování u sjezdovky máte zajištěné zdarma.
Dobrý den,také bych ráda věděla,zda si mohu udělat rezervaci pobytu
již nyní,nebo mohu až od 2.2.,kdy platí voucher?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, bude lepší vyčkat až Vám přijde voucher.
Dobrý den, jsou ve Vašem hoteku pokuje pro kuřáky?
Děkuji
Dobrý den, naše pokoje jsou nekuřácké. Pro tyto požitky můžete využít náš bar :-)
Dobrý den, pokud je voucher pro dva se snídaní,jak mám rozumět tomu, že
s voucherem Slevomat.cz je cena případné polopenze 136 Kč pro dospělé?
Je to tedy cena jen za večeři nebo i oběd? Děkuji za odpověď.
to je ale hxxxxa otazka.. polopenze znamena VZDY A VSUDE snidani + veceri.. (plna penze = navic obed), normalni clovek by mel takovehele zakladni veci vedet, nebo si je vygooglovat a ne se na ne ptat… takove faux-pas
Pavle nemáš pravdu! Polopenze znamená snídaně + jedno další jídlo, tzn. oběd NEBO večeře! Dotaz je sice mimo, ale ty bys neměl reagovat, pokud to sám nevíš…
Pane Nikolo, polopenze je vždy snídaně a večeře, jen někde nabízejí možnost místo večeře..... oběd, ale to je na ochotě majitelů zařízení. Je hodně provozoven, kde se obědy nepodávájí..... , přeji pohodový den.
Dobrý den, polopenze i u nás znamená snídaně a večeře.
Nejsem pán, to za pravé a za druhé mám z tohoto státnici, takže mě opravdu poučovat nemusíte! :-)
vzhledem k tomu ze se uvadi je pobyt je „se snidani“ je faux pas ponekud zavadejici, ne? … nebo prepokladate, ze si nekdo dokoupi jeste dalsi snidani??? myslim ze dotaz pani Ruzeny je zcela na miste.. a odpoved hotelu nedostatecna!!!
Pavle, v ceně pobytu je snídaně, což znamená, že otázka je na místě ;). Jen se nad tím zamyslet ;))
dobrý den , samotný poukaz je se snídaní, takže večeře stojí 136 Kč ?? Bylo by dobré to vysvětlit, Děkuji
Dobrý den, mohu udělat rezervaci přes internet na stránkách vašeho hotelu, nebo je lepší telefonicky?Mohu udělat rezervaci již nyní i když ještě nemám voucher (platím převodem) nebo potřebujete číslo voucheru už při rezervaci? Děkuji
Dobrý den, bude lepší když počkáte až Vám přijde voucher. Děkuji
Dobrý den,
pokud již tedy mám voucher, tak můžu objednávat přes internetový
formulář?
Dobrý den,
jak je to se saunou, kulečníkem a stolním fotabelm – je to vše/něco
z toho také v ceně? a jaké formy je snídaně/polopenze? děkuji
samozrejme, co neni uvedene, NENI v cene…
Dobrý den, Pavel má pravdu. To co je uvedené je součástí voucheru, ostatní služby jsou zpoplatněné.
Dobrý den, je možné ubytování 2 dospělých a 2 dětí na jeden voucher? Tedy pokud by s námi jely 2 děti do 15 let, opravdu budou obě zdarma?
to me take zajima.. mam male deti 2 a 4 roky.. budu je moci mit s sebou bez dlasi platby ? je mozne si z voucheru poskladat i delsi pobyt, nez ony 2 noci ? napr 3 vouchery = 6 noci ?? dekuji
Dobrý den, ano, můžete si poskládat i delší pobyt. 2 děti jsou do 15 let zdarma.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
a je tam i vyrivka pro dva nebo klasicka velka pro vice lidi ?
vířivka je pro 4 osoby, na recepci se můžete dohodnout, tak, že ji budete mít pouze pro dva. Záleží na zájmu a tím na obsazenosti. :-)