Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Kouzelné Západní Slovensko: wellness, bowling a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete chtít konkrétní pokoj typu Executive nebo Business je třeba se informovat o dostupnosti konkrétní pokoje na recepci. Bez ověření dostupnosti vám bude přidělen pokoj dle aktuální dostupnosti.
- Otevřené vouchery: ověření volné kapacity a rezervace předem na tel. +421 327 484 900 nebo e‑mailem recepcia@hotelmagnus.sk
- Podzim a pobyt mezi svátky:
- Dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko a stravu má pobyt zdarma.
- Doplatek za dětskou postýlku s polopenzi 20 € / dítě / noc
- Dítě od 3 do 11,9 let na přistýlce s polopenzí: 30 € / dítě / noc
- Dítě starší 12 let na přistýlce s polopenzí: 45 € / dítě / noc
- Valentýnský pobyt příplatky:
- Dítě do 2,99 let včetně postýlky a polopenze – 20 €/noc
- Dítě od 3 do 11,99 let na přistýlce s polopenzí – 30 €/noc
- Třetí osoba od 12 let na přistýlce s polopenzí – 45 €/noc
- Domácí mazlíčci: 15 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je možné ubytovat na pokoji třetí dospělou osobu?
Jednalo by se o dámskou jízdu, chtěly bychom být ubytovány společně. Je
to na Vašem hotelu možné? Samozřejmě za doplatek.
Dobrý deň,
samozrejme, na izbe je možné pripraviť prísteľku pre tretiu dospelú
osobu.
Cena prísteľky je 45 eur/noc vrátane polpenzie.
Prajeme príjemný deň
S pozdravom recepcia
Dobrý den,
Uvádíte denně wellness pro dvě osoby, znamená to, že při třídenním
pobytu(2 noci) můžeme do wellness i v den příjezdu a odjezdu.
Děkuji, pěkný den.
Dobrý deň,
samozrejme, v deň príchodu je možné využívať wellness centrum.
V posledný deň je check-out určený do 10:00 hodiny a wellness centrum sa
otvára až o 11:00 hodine, takže už žiaľ nieje možné ho využiť.
Pre viac informácií alebo pre rezerváciu sme Vám kedykoľvek k dispozícií
na tel. čísle +421 (0)32/7484 900 alebo e-mailovej adrese recepcia@hotelmagnus.sk.
Prajeme príjemný deň.
S pozdravom
recepcia
Dobrý den . Chtěl bych se zeptat na Vánoční pobyt jestli je volný a je hotel přispusobený pro vozíčkáře? máte bezbariérový pokoj?Děkuji
Dobrý deň,
počas Vianoc máme dostupnú bezbariérovú izbu.
Pre rezerváciu nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle +421
(0)32/7484 900.
S pozdravom recepcia.
Dobrý den, v přehledu nabídky máte uvedeno „Denně 2hod. vstup do wellness centra pro 2 osoby“, v poznámkách dole zase „Po celou dobu pobytu můžete neomezeně využívat hotelový wellness“. Jak tomu mám rozumět.Děkuji za odpověď.M.S.
Dobrý den Martine,
neomezené wellness je pouze u silvestrovského pobytu. Hezký den,
Gabča. :)
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, Silvestrovský pobyt je již vyprodaný? Konečně se nám podařilo sehnat hlídání dětí, tak jsem se těšila, že si koupíme Silvestra u Vás a bohužel již není v nabídce. Několikrát jsme u Vás byli a byli jsme maximálně spokojeni. Děkujeme za informaci🙁
Dobrý den Magdo a Marceli, Silvestrovský pobyt je bohužel již vyprodaný.
Pokud by jste měli zájem jet i v jiném období :), zde zasílám aktuální
termíny 27. 12. – 29. 12. 2019.
V období do 30. 4. 2020 mimo termíny 22. 12. 2019 – 2. 1. 2020,
Valentýna 14.–16. 2. 2020 a Velikonoc 9.–14. 4. 2020.
a Vánoční pobyt V období 23. 12. – 27. 12. 2019.
S přáním krásného dne Janča :)
Dobrý den, je ve wellness odpočinková místnost? Děkuji.
Dobrý deň,
v našom wellness centre sa nachádza aj oddychová miestnosť-
tepidárium.
Ďalej sa tám nachádza fínska sauna, švédska sauna, bylinková sauna,
parná sauna, infra sauna, ľadová jaskyňa, Hammam, jacuzzi, a ochladzovacia
kaďa. S pozdravom recepcia.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na doplatek pokoje De Lux s vířivkou.Děkuji I.Firychová
Dobrý deň,
príplatok za izbu s vírivkou je 40€/ noc.
S pozdravom recepcia.