Dovolená v Budapešti: hotel se snídaní, welcome drink, termíny až do konce roku 2020
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na booking@corvinhotelbudapest.hu nebo na tel. +36 121 865 66. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
- Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku má pobyt se snídaní zdarma.
- Dětská postýlka: 10 €/noc
- Na dvoulůžkovém pokoji není k dispozici přistýlka. Budete-li potřebovat 3 lůžka, můžete si zvolit trojlůžkový pokoj.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 20 €/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, ráda bych u vás s mojí rodinou slavila Štědrý den. Nabízíte Vánoční balíčky? Mám zájem o termín 19.12.2020–25.12.2020. Moc děkuji
Dear Ms.Kolbová,
We do not offer such packages yet.
Best regards,
Melinda Sági
Sales Coordinator
Dobrý den,
Mohla bych se zeptat, pokud by bylo možno se ubytovat
9. 4. – 12. 4. (2020). Potřebovali bychom bezbariérový pokoj
pro dva dospělé + ubytování s polopenzí.
Děkuji
Dobrý den, Terezo :) bohužel vouchery na tento pobyt nelze využít mezi 10.-12.4.2020, tedy v období Velikonoc. Snad si z naší nabídky vyberete nabídku, která Vám bude lépe termínově vyhovovat, Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, má hotel bezbariérový pokoj?
Dobrý den, Pavle, dobrá zpráva hotel je na vše připraven a má i bezbarierové prostory. S přáním hezkého dne, David. :-)
Je možné zarezervovat pobyt pro 11 lidí v termínu 21.-22.3. na několik dní ,než vás ve skupinách po 2–3 zkontaktují a domluví platbu ?
Dobrý den, Ivano :) Pro ověření dostupnosti pokojů ve Vámi preferovaném termínu je nejlepším způsobem kontaktovat přímo hotel na tel. +36 1 218 6566 či e-mailu sales@corvinhotelbudapest.hu :) Vše bude probíhat v cizím jazyce, pokud bychom Vám s tímto mohli pomoci, kontaktujte nás prosím na pomoc@slevomat.cz :) Pěkný den
Dobrý den
Je v ceně i doprava Prosím?
Dobrý den Heleno, jedná se pouze o ubytování, nikoliv o zájezd s dopravou. Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, lze zakoupit pobyt od 10.4. 2019 do 14.4.2019 ( 4 noci? 2 dospělí, 1 dítě (4roky). Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lenko :) termín je v tuto chvíli volný. Můžete i jej zarezervovat přímo při nákupu voucheru při volbě nákupu s online termínem. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den,
má hotel volné dva 2lůžkové pokoje v termínu 1. – 3. 5. 2020?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Michaelo,
v tomto termínu je bohužel aktuálně volný pouze 1 dvoulůžkový
pokoj.
Hezký den, Gabča. :)
jisem potrebuju zajezd na 25–26 prosince Co muzete nabidnout
Dobrý den, Nino :) tento hotel má v tomto termínu volné kapacity, tak můžete využít jej. Přeji pěkný den Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
myslíte, že budete nabízet tyto pobyty levněji než booking a ostatní ubytovací portály? Jaksi postrádám smysl být „slevomat“ a nabízet věci dráž, než jsou tyto služby či produkty volně dostupné levněji. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Michale :) ne všechny naše nabídky musí být o slevách. Některé mohou zaujmou nadstandardními službami a zároveň všechny obsahují nadstandardní možnosti jako platby pomocí benefitů nebo refundaci voucheru či pomoc naší zákaznické podpory. Spousta našich zákazníků právě toto ocení. Věříme, že zaujmeme i vás. Pěkný den, Lukáš :)